חיפוש

למי מתאים ללמוד ייעוץ זוגי

אפשרויות הלימודים השונות שמוצעות ברחבי הארץ גורמות לאנשים שונים לבלבול רב. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם תחום לימודים מסוים ותבחן מי הם האנשים שמתאים להם ללמוד אותו. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה והפעם נציג בפניכם, קוראים יקרים, למי מתאים ללמוד ייעוץ זוגי.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להבין את העניין לעומק

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. כדי שנוכל להציג בפניכם את האנשים שמתאימים ללימודי ייעוץ זוגי, היינו צריכים לפנות אל מי שלמדו את התחום בשנים האחרונות. לכן, פרסמנו פוסט בנושא בקבוצות פייסבוק שונות וביקשנו לדעת פרטים בנושא. להפתעתנו, מעל ל – 50 גולשים יצרו עמנו קשר והסבירו לנו מי לדעתם מתאים ללימודים אלו. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להוביל למודעות מבורכת בנושא.

ללמוד ייעוץ זוגי

למי מתאים ללמוד ייעוץ זוגי?

התברר לנו שאתם לא חייבים להיות בזוגיות בשביל לקחת חלק בהליך לימודי ייעוץ זוגי. מדובר בעובדה שהפתיעה גם את שאר חברי המערכת שלנו. שוחחנו במהלך כתיבת המדריך עם אורית ארבל שעוסקת בתחום והיא ציינה בפנינו שמי שמתאים לו ללמוד את התחום הוא מי שמרגיש שזה הייעוד שלו. לדבריה, בנוסף לכך, אלו שיוכלו באמת לעסוק בתחום בסופו של דבר צריכים להיות אנשים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • בעלי יכולת הקשבה
  • בעלי יכולת לנתח סיטואציות
  • מי שלא נרתעים  מקונפליקטים

 

אתם רוצים ללמוד ייעוץ זוגי? כך תעשו זאת

אם תחום הייעוץ הזוגי תמיד קרץ לכם, אבל לא הייתם בטוחים שזה מתאים לכם, כדאי שתדעו שאתם יכולים לפנות אל מי שמלמדים את הקורסים ולספר אודות עצמכם כדי להבין – האם זה באמת מתאים לכם? אומרים שמי שעוסקים בתחום, יכולים לזהות ברגע אם אתם יכולים להתמודד עם המורכבות שבייעוץ זה או שלא. אם תחליטו לעשות כך, כדאי שתדעו כי עליכם ליישם טיפ חשוב מאוד טרם יצירת הקשר עם היועץ הזוגי הנבחר.

ללמוד ייעוץ זוגי

טיפ שחשוב שתיישמו לפני שתיצרו קשר עם יועץ זוגי מוסמך

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי מדובר בלימודים שמתאימים לכם, עליכם לערוך תחילה בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות היועץ הזוגי שעמו אתם רוצים להתייעץ. שכן, חשוב מאוד שתהיו בטוחים שאתם פונים אל יועץ זוגי שנחשב למקצועי ומומלץ בתחומו. ההמלצה שלנו היא לערוך את הבירור המדובר בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • אינסטגרם

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת למי מתאים ללמוד ייעוץ זוגי. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, עליכם רק לבחון אם מדובר בתחום שמתאים לכם. במידה ולא, תוכלו לעקוב אחר המדריכים הבאים שלנו ולבחון אפשרויות אחרות.

ללמוד ייעוץ זוגי

אולי יעניין אותך גם

ללמוד אמנות
למי מתאים ללמוד אמנות?

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעיקר במדינת ישראל – שהיא מעצמת הייטק בינלאומית – קריירה בתחום היא המסלול הפופולארי. אבל מה אם הלב שלכם רוצה

קראו עוד »