חיפוש

איך לעשות הסבת מקצוע להוראה?

מורים הם ללא ספק מהחלקים הכי חשובים של החברה שלנו.

הם עוזרים לעצב את דור העתיד, ויותר מהכל הם מבוגר תומך וחשוב בחייהם של הילדים.

הם נותנים לילדים מטרה, מכינים אותם להצלחה כאזרחי עולמנו, ומעוררים בהם דחף לעשות טוב ולהצליח בחיים.

הילדים של היום הם המנהיגים של המחר, והמורים הם אותה נקודה קריטית שעושה ילד מוכן לעתידו.

הוראה היא יותר ממקצוע, זו שליחות ולכן צריך את הכי טובים למשימה.

 

תוכנית הסבה

הסבת אקדמאים להוראה הינו מסלול מרשים ומשתלם עבור אנשים בעלי רקע אקדמי שמחליטים לעשות שינוי להיות חלק בונה בחברה שלנו. מסלול הוראה זה מאפשר למי שיש לו תואר להמשיך לתעודת הוראה תוך זמן קצר להכנס להיות מורים בישראל.  ישנן תוכניות חינוך תרבות בחוץ – החל ב תכניות סטנדרטיות לגיל הרך, יסודי, חטיבת ביניים ותיכון ועד לתארים מיוחדים יותר בהוראת קריאה, חינוך מיוחד או הוראה דרך אומנויות מי שזו הקריאה שלו יש מסלולים שיעזרו לכם להגיע לאן שאתם רוצים.

 

מטרות התוכנית

מטרות התכנית כוללות הקניית ידע ללמודים , מיומנויות, מומחיות, חדשנות והתלהבות הדרושים כדי להצליח כמורה. להבטיח שיהיה להם את כל הכלים על מנת שהם יוכלו לעמוד מול כיתה עם ידע כלים ורצון טוב לתת. בגלל שמדובר על אנשים עם ידע שכבר יש להם תואר מתחת לחגורה, מתייחסים לכך בהתאם. רוצים לייעל את הידע והרקע האקדמאי כך שזה יהווה בסיס חשוב למורים העתידים של החברה שלנו.

 

מה עושה מורה טוב

התכונות הבאות עושות את ההבדל בין מורה טוב מורה נהדר באמת הופך להשראה לתלמידים שלהם. חמלה: חמלה חשובה לא רק בהתמודדות עם התלמידים אלא גם עם מורים אחרים, צוות בית ספר אחר והורים. תשוקה ללמידה וילדים: ההוראה יכולה להיות מלחיץ להפליא, ולכן למורים גדולים חייבת להיות תשוקה עמוקה כדי לשמור עליהם כל יום. הבנה: מורים צריכים הבנה עמוקה של מהיכן מגיעים התלמידים שלהם – הרקע שלהם, ההתמודדויות שלהם והיכולות שלהם. סבלנות: סבלנות היא המפתח. זה נכון מאוד בהוראה, ולא רק בסבלנות לתלמידים! מורים צריכים גם סבלנות בהתמודדות עם מערכת בית הספר, הביורוקרטיה וההורים.

 

למה חשוב להיות מורה

ילדים מפנימים את מה שמלמדים אותם בגיל צעיר לאורך כל חייהם. הם ישתמשו במה שלמדו כדי להשפיע על החברה, ומי מאיתנו לא זוכרים איזה מורה טוב שהשפיע על ינו בצורה כזאת או אחרת. כולם יודעים שהנוער של היום יהפוך למנהיגים של מחר, יהפוך להיות הורים בעצמם. למורים יש גישה לחנך את הילדים ובני הנוער בשנותיהם בעלות הרושם החשוב  ביותר – בין אם זה בהוראת גן, בהוראת חוץ לימודים, בספורט או בשיעורים מסורתיים. קחו את החלום שלכם, תעשו את הצעד הזה אתם לא תתחרטו.

 

אולי יעניין אותך גם

ללמוד אמנות
למי מתאים ללמוד אמנות?

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעיקר במדינת ישראל – שהיא מעצמת הייטק בינלאומית – קריירה בתחום היא המסלול הפופולארי. אבל מה אם הלב שלכם רוצה

קראו עוד »