חיפוש

יוצאים מורווחים: כמה מרוויחים במקצועות הסייבר לאחר הקורס?

עולם אבטחת המידע בארגון הוא עולם רחב מאוד הנצרך ביותר בעידן הקדמה הטכנולוגית. מומחי סייבר מבוקשים מאוד בחברות וארגונים שונים ומאיישים משרות מפתח בתחום. קיימים מגוון קורסי סייבר ללמידת מגוון מקצועות אבטחת מידע להגנה על המידע בארגון.

אז כמה מרוויחים עובדים בסייבר לאחר סיום הקורס? חברת קרנליוס עשתה תחקיר עומק והגישה לנו את התוצאות. עובדי סייבר – גובה השכר.

 

כניסה לשוק העבודה בעולם הסייבר

קורסי סייבר מקיפים יכינו את התלמידים להתמודדות עם הגנה ומניעה של מתקפות סייבר על מאגרי המידע בארגון, לצד התמודדות עם מצבים מורכבים לאחר תקיפות סייבר מכוונות. עבודה בסייבר מחייבת חשיבה לוגית וחשיבה מחוץ לקופסה לצד תשוקה עמוקה להכיר את עולם הקוד והחומרה מבפנים ולפצח את סודות אבטחת המידע.

מרכז ההכשרה קרנליוס מכשיר מדי שנה עשרות בוגרים באמצעות לימודי סייבר לעבודה בתחום אבטחת המידע בקורסים מקצועיים מטובי המרצים בעולם הסיייבר לצד הכוונה אישית ומתן מידע מקיף בכל תחום במקצועות הסייבר.

לימודי סייבר

הביקוש לעובדים בתחום הסייבר

מכיוון שגופי הסייבר שונים בישראל זקוקים לקליטת מומחי סייבר חדשים לשליטה ובקרה על מערכות המידע בארגון לצד הגנה וטיפול במערכות השונות, בוגרי קורסים יוקרתיים בסייבר המפגינים שליטה וידע במקצועות אלו, נכנסים במהירות לתפקידי אבטחת מידע בגופים הגדולים במשק ומרוויחים מיד חודש משכורת גבוהה המטפסת עם צבירת שנות ותק וניסיון בתחום.

 

כמה מרוויחים עובדי סייבר?

בוגרי קורסי סייבר מובילים צפויים להרוויח סכומים גבוהים מדי חודש. להן טבלת שכר מפורטת על פי סוג התפקיד ושנות ניסיון:

ניסיון/

סוג התפקיד

עד שנה בתחום שנתיים עד 4 שנים

בתחום

5+ שנים בתחום בכירים ובעלי תפקידי ניהול
Malware Analyst 12-18 אלף ש"ח 18-21 אלף ש"ח 20-26 אלף ש"ח 26 אלף ש"ח ומעלה
Penetration Testing 10-16 אלף ש"ח 16-23 אלף ש"ח 23-30 אלף ש"ח 31 אלף ש"ח

ומעלה

בקר SIEM/SOC 8-13 אלף ש"ח 13-18 אלף ש"ח 17-21 אלף ש"ח 21 אלף ש"ח

ומעלה

Reverse Engineering 16-21 אלף ש"ח 20-25 אלף ש"ח 24-29 אלף ש"ח 28-33 אלף ש"ח
מפתח תוכנה בתחום הסייבר 13-16 אלף ש"ח 16-29 אלף ש"ח 28-31 אלף ש"ח 31 אלף ש"ח ומעלה
מיישם אבטחת מידע 10-13 אלף ש"ח 12-16 אלף ש"ח 16-21 אלף ש"ח 20 אלף ש"ח ומעלה
מומחה סייבר 13-16 אלף ש"ח 16-29 אלף ש"ח 28-31 אלף ש"ח 31 אלף ש"ח ומעלה

 

מרכז ההכשרה קרנליוס

קרנליוס – מרכז הידע לסייבר המציע קורסי סייבר מקצועיים, אחראי על הכשרת דור העתיד בעולם אבטחת המידע באמצעות לימוד ממומחים הגדולים בתחומם בדגש על סטאז' והתמחות בנושאי הקורסים השונים. תוכנית הלימודים של קרנליוס מורכבת מקשת נושאים רחבה שעל כל מומחה סייבר להכיר לצורך עבודה כאחראי אבטחת מידע בארגון.

לימודי סייבר

אולי יעניין אותך גם

ללמוד אמנות
למי מתאים ללמוד אמנות?

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעיקר במדינת ישראל – שהיא מעצמת הייטק בינלאומית – קריירה בתחום היא המסלול הפופולארי. אבל מה אם הלב שלכם רוצה

קראו עוד »