חיפוש

למי מתאים ללמוד אמנות?

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעיקר במדינת ישראל – שהיא מעצמת הייטק בינלאומית – קריירה בתחום היא המסלול הפופולארי. אבל מה אם הלב שלכם רוצה אחרת? מה אם תמיד נמשכתם לאמנות, ליצירה, לעבודה עם הידיים והלב? במאמר זה נסביר על המועמדים המתאימים ללימודי אמנות, איפה לומדים מקצוע כזה כיום, ועוד. 

 

לאמנים שבכם

אין מה לעשות – כל מי שדבק בו שיגעון האמנות, סופו ללכת אחרי ליבו. וטוב שכך! בעולם טכנולוגי שמקדש את הקידמה והמחשוב, חשוב לדעת להקשיב לעצמנו וללכת אחרי הלב – ולפעמים הלב אומר לימודי אמנות. אז איפה עושים זאת?

ללמוד אמנות

פקולטה לאמנויות – המדרשה בית ברל

הפקולטה לאמנויות בבית ברל הוא מוסד ידוע ומוערך בכל הארץ וגם בעולם. הוא מכשיר עשרות בוגרים ובוגרות כל שנה, שיוצאים אל העולם אמנים מוכשרים וממוקדי מטרה.

 

מי מובילה את החוג לאמנות בבית ברל?

ראש החוג לאמנות היא האמנית רותי סלע. לסלע קריירה מרשימה שכוללת הצגה במוזיאונים המובילים ביותר בעולם (כמו פומפידו בפריז, והטייט מודרן בלונדון), זכייה בפרסים רבים (פרס אנסלם קיפר, פרס עידוד היצירה ועוד) ואהבה אינסופית לתחום האמנות. היא מובילה את החוג בהצלחה רבה, ושמה את התפתחות הסטודנטים והצלחתם כמטרת העל של החוג.

 

למה דווקא בית ברל?

ישנם מספר בתי ספר גבוהים לאמנות בארצנו הקטנטונת. למה לבחור בפקולטה לאמנויות של המדרשה בית ברל? הנה היתרונות המרכזיים של מוסד זה:

ללמוד אמנות

שנים של ניסיון

בית ברל הוא מהמוסדות העתיקים בישראל, עם עשורים של ניסיון בהכשרת סטודנטים לתואר ראשון, שני ולימודי תעודה. מדובר בבית ספר גבוה לאומנות שלוקח חלק פעיל וחשוב בסצנת האמנות הישראלי, מיום הקמתו ב-1946 ועד היום.

 

בוגרים משגשגים

הבוגרים של החוג לאמנות הם אמנים מצליחים, הפועלים בארץ ובעולם, מציגים בתערוכות המדוברות ביותר במוזיאונים ומשפיעים באופן אקטיבי על עולם האמנות הישראלי – וגם אתם יכולים להצטרף לשורת הכוכבים שיצאו מבין כתלי בית ברל.

 

תכנית לימוד עשירה

תכנית הלימוד בפקולטה לאמנויות מתחלקת לשניים – החלק הראשון הוא לימודים עיוניים מרתקים, הכוללים היסטוריית האמנות, אוצרות, תיאורה ופרשנות, פלוסופיה, אקטיביזים ועוד. החלק השני הוא הלימודים המעשיים – הסטודנט יוכל להתנסות פיזית בטכניקות שונות של ציור, פיסול, צילום וידיאו, קרמיקה, ועוד. הוא יהנה מסדנאות עבודה חדשניות, סיורי אמנות מרחבי אופקים, עבודה משותפת עם סטודנטים אחרים, ביקורות מרצים ועוד.

 

חיי קמפוס

קמפוס בית ברל הוא כמו גן סודי וקסום, שמאפשר לסטודנטים להירגע, להתנתק מהמציאות המסעירה ולהיכנס לעולם מרתק של אמנות ויצירה. מדובר בקמפוס מטופח ונעים, והוא כולל בתוכו חלקות דשא פסטורליות, חדרי לימוד חדשניים ואת מיטב הציוד שקיים בשוק.

 

לסיכום

למי שהאהבה לאמנות בוערת בו, קיימת הפקולטה לאמנויות של בית ברל. החוג לאמנות של המדרשה עשיר בחומר לימוד וכן בהתנסות מעשית, ממיטב המרצים ובקמפוס פסטורלי שמעודד יצירה. בחרו נכון והשתלבו בתואר עוד היום.

ללמוד אמנות

אולי יעניין אותך גם