חיפוש

3 טכניקות חשובות לקידום אתרים באנגלית

הרחבתם את העסק לחו"ל? מזל טוב! עכשיו הזמן ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בשפה האנגלית, ככה שתצליחו להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר, וללא עלות בכלל. הנה ארבע נקודות חשובות.

קידום אתרים הוא חלק מהותי משיווק של כל עסק. אפשר לקדם אתרים בתשלום, כלומר קידום ממומן, אבל לא בהכרח צריך להוציא את הארנק. ישנן טכניקות לקידום אורגני, שיגרמו לאלגוריתמים של מנועי החיפוש למצוא את האתר שלכם ולקדם אותו מעלה בתוצאות החיפוש, בעזרת מילות מפתח, קישורים איכותיים בין אתרים שונים, מפת האתר ועוד.

כשזה מגיע לתחום של  קידום אתרים באנגלית הטכניקות מעט שונות. המטרה היא אותה מטרה, להגיע באופן אורגני, כלומר טבעי, לכמה שיותר קהל. הוכח שהכניסות שמגיעות באופן אורגני הן כניסות איכותיות יותר, שמצאו אצלכם את מה שחיפשו ולא נפלו ברשת של מימון. אבל בשונה מקידום אתרים בעברית, כאן יש פנייה לקהל יעד גלובלי ורחב יותר. אסטרטגיית החיפוש של הקהל הגלובלי שונה, לכן גם אסטרטגיית קידום האתר שלנו תהיה בהתאם. אז כמה טכניקות שכדאי לדעת:

Be Creative

ידוע שהיום התוכן של האתר הוא חלק משמעותי בקידומו, גם מבחינת העניין של הגולשים וגם בדרגת חשיבותו באלגוריתמים של מנועי החיפוש. דאגו להעלות תוכן איכותי, כתבות וסיפורים מעניינים, טיפים ובלוגים כדי לקבל יותר חשיפה ולעניין את הגולשים.

 

Connections Connection Connections

לא מדובר במעגלי החברים שלכם, אלא בקישורים (links) מאתרים אחרים, עדיף עם כמה שיותר סמכות, כלומר אתרים גדולים מוכרים ומבוססים. הרעיון פשוט, ככל שיש יותר לינקים ברשת לאתר שלכם ככה גוגל מבין שיש שם משהו מעניין, ושעוד גולשים יתעניינו בו. יש המון שיטות לייצר קישורים לאתר שלכם, מומלץ לקרוא על זה קצת.

 

Think Local

שלא כמו בארצנו הקטנטונת, כשעוברים לשדה הבינלאומי תוצאות החיפוש יכולות להיות בלתי נגמרות. אם תרצו לקדם את האתר שלכם, נסו להתנסח במילים ספציפיות ככל הניתן. קודם כל, מפני שמנועי החיפוש הגלובליים נותנים עדיפות למונח החיפוש בתוספת מיקום, למשל מדינה, עיר או אזור. ושנית, מפני שקהל הגולשים העולמי ישתמש בדרך כלל בחיפוש מדויק. למשל, אדם באמריקה לא יחפש "סוכן נסיעות", אלא "סוכן נסיעות ניו-יורק לונדון".

 

Know Your Enemy

זיהוי מתחרים הוא חלק חשוב בכל אסטרטגיה לקידום אתרים, כך גם באנגלית. נכון, לעולם לא תוכלו להתחרות ברשתות הגדולות, במותגים ובתאגידים, אבל כן אפשר לזהות מה המתחרים הקטנים עושים נכון. היעזרו בכלי SEO של גוגל, או גוגל Analytics כדי למצוא אתרים באותו תחום שלכם. שימו לב לפרטים הקטנים, להיררכיית האתר, ללינקים פנימיים, לניווט בין עמודים, לחוויית משתמש ולמילות מפתח. תשתמשו במידע הזה ובנו את האתר באופן דומה, עם דגש על צד טכני חזק, לטובת חוויית גלישה מיטבית.

Yalla, let's do this!

 

איש דיגיטל

אולי יעניין אותך גם

קידום נכון
מורה פרטי לקידום אתרים

בעלי עסקים? עצמאיים? פרילנסרים בתחום בשיווק? או שאתם סתם מחפשים להתמקצע וללמוד עוד קצת מעולם השיווק והקידום באונליין? אתם בוודאי נזקקים לשירותיו של מורה פרטי

קראו עוד »