חיפוש

ההבדלים בין כריות ספה לכריות נוי

הדמיון המועט שיש בין כריות של ספה לבין כריות נוי מביא לא מעט אנשים למחשבה כי מדובר בפריט זהה בעל שם שונה.

בירור מעמיק בתחום אפשר לנו לגלות שמדובר בשני פריטים שונים שניתן ברוב המקרים לרכוש אותן בחנויות שונות (מעטות הן החנויות שמספקות את שני סוגי הכריות תחת קורת גג אחת).

כדי שתוכלו לדעת אחת ולתמיד מהם ההבדלים בין השתיים, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות.

 

איך בכלל הגענו למסקנות הבאות?

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים בין כריות ספה לכריות נוי, אנחנו רוצים לשתף אתכם בסיפור אמתי שקרה לנו לא מזמן. מצאנו את עצמנו נשלחים על ידי בת הזוג לרכוש כריות נוי לספה בחנות הריהוט שנמצאת בקרבת מקום העבודה שלנו. כרגיל, כמו בכל קנייה שאנחנו עורכים, גם הפעם, קיבלנו הנחיות ברורות מאוד לגבי המראה (הצבע והצורה) של הכריות. אתם בוודאי מבינים לאן אנחנו מובילים אתכם – לכך שבסופו של דבר גילינו שרכשנו כריות ספה. מדובר בטעות שניתנת לתיקון, בסופו של דבר החזרנו אותם לחנות. אבל הסיטואציה עצמה הייתה מביכה מאוד, שכן, הכריות היו צריכות לשמש אותנו באותו הערב לאירוח של אנשים חשובים ומצאנו את עצמנו עם ספות "ערומות". את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב כדי לאפשר לכם, קוראים יקרים, להימנע ממצבים מביכים שכאלו.

 

אז מה זה בעצם כריות ספה?

כדי להסביר לכם מה ההבדלים בין כריות ספה לבין כריות נוי, אנחנו צריכים להציג בפניכם קודם כל את ההגדרה של כל אחת מהכריות. כריות ספה הן בעצם כריות שמשמשות לספה מסוימת. ניתן בעצם לומר שאלו כריות בהתאמה אישית. כאלו שמובנות על הספה עצמה, כריות שמאפשרות להישען בנוחות על הספה בכל ישיבה.

 

ומה הן כריות נוי?

כריות נוי הן תוספת לספה עצמה. ניתן להשתמש בהן בנוסף לכריות הספה. כמו שאתם בוחרים לעצב את הסלון עם שטיח שאגי או שולחן מעץ מלא, כך אתם רשאים לבחור לעצב את הסלון שלכם עם כמה כריות נוי. הכריות הללו לא מגיעות ביחד עם הספה, אלא ניתן לרכוש אותן בחנות של כלי בית, ריהוט וכו'

 

בואו נסכם – מה ההבדל בין הכריות?

עכשיו, כשאתם יודעים מה ההגדרה של כל כרית, אנחנו יכולים להסביר לכם כי כריות ספה הן חלק מובנה מהספה עצמה (לעיתים צריך לרכוש חדשות בגלל בלאי או בגלל צורך לחדש). בזמן שכריות נוי הן כאלו שמשתמשים בהן למטרות נוי בלבד, אפשר להניח אותן על הספה והן יכולות לשמש להישענות של היושבים לצדן, אך המטרה העיקרית היא ליופי. בחירה של כריות נוי נעשית ברוב המקרים תוך התאמה של הפרמטרים הבאים:

  • צבע
  • צורה
  • גודל

כעת אתם יודעים את ההבדלים בין השתיים, כך שסביר להניח שמנענו מכם מבוכה לא קטנה בהמשך.

כריות ירוקות

 

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »