חיפוש

מרפסת החלומות: כך תהפכו את המרפסת לגינה

העובדה שאין לכם חצר פרטית בבית, כבר לא אומרת שאתם לא יכולים להנות מגינה בבית שלכם. יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל האדיר שיש לגינות במרפסת, ואם רק תדעו איך לעשות את זה, גם אתם תוכלו לגדל הרבה מאוד דברים במרפסת שלכם. אנחנו כאן כדי לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את המרפסת הקטנה שלכם לגינה של ממש.

 

גינה במרפסת

אם בעבר גינה הייתה משהו ששייך רק למי שמחזיק בבית פרטי גדול, כיום בעזרת אנשי המקצוע הנכונים כמעט כל אחד יכול להנות מגינה איכותית. המפתח לזה הוא בחירה נכונה של ציוד והיכרות עם אנשי המקצוע הנכונים. לכן, עליכם קודם כל למצוא מקום שבו תרכשו את הציוד. https://www.hydroshop.co.il.

גינה במרפסת צריכה להיות מעוצבת בצורה כזו שהצמחים בה גדלים בתוך עציצים או אדניות. ברגע שהחלטתם ללכת על האופציה של גינה כזו, עליכם להבין מה הגודל של הגינה שאתם רוצים ולבחור את הכלים המתאימים. בניגוד לגינה רגילה, בעיצוב של גינה במרפסת ישנה חשיבות אדירה לציוד, והוא זה שבמידה רבה יקבע האם תצליחו לגדל בגינה שלכם צמחים כפי שאתם רוצים.

גינון מרפסות

מערכות השקיה מתאימות

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו כאשר אנחנו מדברים על גינון מרפסות הוא בחירה של מערכות השקיה מתאימות. בהנחה שאתם לא רוצים לבצע את ההשקיה של הגינה בכוחות עצמכם, דבר שאתם גם עלולים לשכוח לבצע, עליכם לדאוג למערכת השקיה אוטומטית. מערכת כזו תדאג שהצמחים שלכם ימשיכו לפרוח, בלי שאתם צריכים לבצע אף פעולה.

 

בחירת צמחים מתאימים

נקודה חשובה שלא מעט בעלי גינות מפספסים אותה קשורה לחשיבות של בחירת צמחים מתאימים. כאמור, גינה במרפסת מאפשרת לכם להנות מהרבה מאוד דברים, אולם יש צמחים שפחות מתאימים לגידול בה. חשוב לא להתעקש לגדל צמחים מסוימים אלא להחליט בהתאם לתנאים הקיימים מה ניתן לגדל. זה מה שיאפשר לגינה במרפסת שלכם לשגשג, ולא יוביל למצב שבו הצמחים נובלים.

גינון מרפסות

עיצוב מתאים

דבר נוסף שכדאי לשים לב כאשר מעצבים גינה במרפסת הוא סגנון העיצוב שלה. בניגוד לגינה שנמצאת בחצר ולמעשה נפרדת באופן מוחלט מהבית, גינה במרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית שבו היא נמצאת. לאור זאת תנו דגש גם על העיצוב של הגינה. הקפידו לבחור כלים יפים שיתאימו לצורה שבה הבית שלכם נראה, כדי ליצור הרמוניה מושלמת בין המראה של הגינה לזה של הבית.

 

לסיכום

להפוך את המרפסת הפרטית שלנו לגינה זה כבר לא משימה בלתי אפשרית. בעזרת בחירה של גידולים מתאימים והתקנה של מערכות מסוימות אפשר לגדל במרפסת הביתית לא מעט צמחים. המפתח להצלחה הוא להבין אלו צמחים מתאמים לגידול במרפסת שלנו בהתאם לתנאים ששוררים בה. תנו דגש גם על העיצוב של הגינה כדי שהמרפסת שלכם תראה טוב יותר יחד איתה.

גינון מרפסות

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »