חיפוש

איך להתאים דלתות מעוצבות לסגנון האישי שלכם

בחירה של דלתות מעוצבות לבית צריכה להיעשות תוך תכנון מוקפד ותשומת לב לסגנון האישי שלכם. שכן, יש מבחר עצום של דלתות ולא כל אחת מתאימה ב – 100% לחלל הנוכחי של הבית ולסגנון העיצוב שלו. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בדלתות מעוצבות שמתאימות לכם כמו כפפה ליד, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב.

 

מיהם האנשים שעומדים מאחורי המדריך?

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, אין לנו מספיק מידע בנושא. ראוי לציין כי המדריך נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו חסרי אונים אל מול אתר שמציע דלתות מעוצבות. שכן, הבחירה מרובה וכל דלת יותר יפה מקודמתה. כדי שנוכל לדעת איך להתאים את הדלת הנכונה ביותר, פנינו אל מעצבי פנים שעובדים שנים בתחום. הם סייעו לנו להבין את 3 השלבים שיקלו עלינו בבחירה. לאחר שיישמנו אותם, הבנו שמדובר ב"מתכון" שיכול להקל על רבים אחרים. כך שבחרנו לכתוב את השלבים הללו באופן מסודר ולהעלות לרשת, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהם.

 

השלב הראשון בהתאמת דלתות מעוצבות לסגנון האישי שלכם

בשלב הראשון אתם צריכים להיכנס לאתר שמציע מגוון רחב של דלתות מעוצבות. בשלב זה אתם צריכים לבחור באתר שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • אתר מומלץ של חברה מוכרת ואמינה
  • אתר שיש בו מגוון רחב של דלתות מעוצבות בסגנונות שונים
  • אתר שמסודר באופן נוח, כזה שיאפשר לכם לראות מקרוב את העיצובים הנבחרים
  • אתר שמאפשר לערוך חיפוש באמצעות מסננים

בעלי המקצוע שסייעו לנו אמרו בשלב זה שהם ממליצים על האתר של חברת קליל דלתות מכיוון שהוא עונה על כל הקריטריונים שצוינו לעיל.

 

השלב השני בהתאמת דלתות מעוצבות לסגנון האישי שלכם

בשלב זה אתם צריכים להכיר את כל הדלתות שקיימות באתר ובכלל, למשל:

  • דלתות כניסה מעוצבות
  • דלתות הזזה
  • דלתות בלגיות

אם תגלשו באתר של קליל דלתות אתם תגלו לא רק מגוון עצום, אלא גם התקנה על ידי מתקין מקצועי של החברה ואפילו אחריות על 7 שנים!

 

השלב השלישי בהתאמת דלתות מעוצבות לסגנון האישי שלכם

בשלב זה אתם צריכים לכתוב רשימה של פרטים שחשוב לכם שיהיו בדלתות הבית שלכם, למשל אם אתם רוצים דלתות הזזה בגוון מסוים שיתאים לחדר הילדים או אם אתם רוצים דלת כניסה מעוצבת בצבע עץ ספציפי. לאחר שתערכו את הרשימה, תעברו אל השלב הסופי והאחרון

 

השלב הרביעי והאחרון בהתאמת דלתות מעוצבות לסגנון האישי שלכם

כעת אתם צריכים לבחור בדלתות המעוצבות שעונות על הקריטריונים שציינתם קודם. כך שאם לדוגמא החלטתם שאתם בוחרים בדגם של קליל דלתות הזזה בצבע שמנת, פשוט תלחצו הוסף לסל ותמשיכו אל הדלת הבאה.

מאחלים לכם שתיישמו את הליך התאמת הדלתות בקלות ותיהנו מדלתות הקליל החדשות שלכם!
כניסה לדירה

 

 

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »