חיפוש

איך לעצב את הכניסה לבית עם ארון מרשים ושימושי?

ארונות הם חלק בלתי נפרד מחדר העבודה, הבית והמשרד. בין אם בעבור בגדים, נעליים, ניירת או כל שתרצו, מדובר באמצעי אחסון אולטימטיבי שנמצא בכל בית. ארון הכניסה לבית, לרוב משמש לתליית מעילים ואחסון נעליים. הנה מה שיש לדעת לפני רכישת הארון הבא שלכם.

 

אפשר לבנות

כיום, אפשר למצוא נגרים וחברות אשר יבנו עבורכם את הארון המושלם בהתאם לצרכים שלכם. יתרונות לבניית הארון הם שניתן לבחור את החומר ממנו ייבנה, בין אם עץ או מתכת, את תוכן הארון –  כלומר מדפים, או מתלים וכדומה, וכך גם את המידות. הכל במטרה להתאים אותו בצורה מדויקת לצורך שלכם. בבניית הארון אין צורך בפשרה למעט פקטור אחד מרכזי והוא המחיר. עלות של ארון חדש יכולה להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים. אם כך, מה אפשר לעשות?

 

אינספור אפשרויות

אם החיסרון המרכזי של בניית הארון הוא המחיר, ההיפך הוא כשמדובר ברכישת ארון. כיום בעידן האינטרנט המתפתח, לא רק שניתן למצוא מגוון ארונות מוכנים בכל מקום, אלא גם לבצע רכישה שמגיעה עד הבית בלחיצת כפתור אחת. אפשר למצוא ברחבי האינטרנט מגוון חנויות אשר משווקות ארונות מכל סוג בכדי לפתור את בעיית האחסון שלכם. גם אם רציתם לבנות ארון, כנראה שהוא כבר קיים ובמחיר מוזל יותר אי שם במחשב שלכם. ניתן להיכנס ללינק כדי לקבל דוגמאות עבור ארונות מומלצים.

 

למה חשוב לשים לב?

בארונות הכניסה לבית נרצה לרוב נישה שיש בה מקום לנעליים. נישה שכזו, צריכה להיות מאווררת כיוון שבארון אטום נעליים מעלות ריח לא נעים , ובמידה שהן ספגו זיעה הן עלולות להתמלא בעובש ולהוביל להתפתחות פטריות בכף הרגל. נרצה גם לבחון את הרוחב שעתיד להיות לארון בכדי להבין האם יש מקום לדלתות הזזה, לדלתות נפתחות או למגירות. ארונות הזזה תופסים הכי מעט מקום, אך הדלתות יכולות לזוז מהמסילה ולדרוש תיקון אחת לכמה זמן. דלתות נפתחות תופסות מקום רב יותר בעקבות פתיחתן, וכך גם מגירות.

 

מהו סוג העץ

בהנחה שבחרתם בסוג הארון הנפוץ ביותר שעשוי מעץ, חשוב לשים לב ולבדוק מהו סוג העץ בארון. עץ מלא הוא כזה שהשתמשו בו כפי שהוא, לוחות עץ הן פריסה של הנתח ללוחות ואיחודן לכדי רהיט, וויניר הן שכבות דקיקות של עץ מחוברות יחדיו. טיפ קטן הוא כי ניתן למרוח שכבת וקס דקיקה על הארון בכדי למנוע חדירה וספיגה של מים.

 

לסיכום

בכדי לעצב את הכניסה לבית ולרכוש את הארון המתאים לכם, עליכם לוודא שתוכנו של הארון משרת את הצרכים שלכם, יש לחשוב מהו סוג העץ בו תשתמשו והדלתות שיהיו לארון. צבע הארון גם כן צריך להתאים לאווירת הבית. כמובן שניתן לחסוך בהוצאות על ידי קניית ארון מוכן.

ארונות

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »