חיפוש

רוצים לשדרג את הבית? אלו ארבעה פריטים שעושים את כל ההבדל!

"בית זה בסך הכל קופסא שגרים בה, קופסא ולא יותר…" כך שרו בפרפר נחמד. יחד עם זאת גם אם ביתנו הוא אכן סוג של קופסא, הערך שלא, ללא ספק, רב יותר. ביתנו הוא מבצרנו על כך המשתמע מכך. זה הבית בו אנו חיים ומן הסתם חשוב לנו שהוא יראה ויעוצב בטעם שלנו. שוב לנו שהוא ישדר דברים מסוימים עלינו למי שנכנס לביתנו. לכן, חשוב לנו להוסיף לבית פריטים שונים לשדרוגו. קבלו ארבעה פריטים שעושים את כל ההבדל בין קופסא לבית.

 

תמונה תמונה שעל הקיר

אחת הפריטים המומלצים ביותר לשדרוג הבית שלנו, לפי הטעם האישי שלנו, הוא, כמובן, תמונות. תמונות על הקיר משדרות את האופי שלנו ומשרות אווירה של יוקרה, חמימות, משפחתיות ועוד. פיקסל דיזיין תמונות לבית היא חברה המתמחה בהדפסת תמונות מסוגים וגדלים שונים על זכויות או קנבס. באתר החברה ניתן לבחור תמונות לפי קטגוריות שונות החל מאמנות מופשטת, דרך תמונות עם מסרי מוטיבציה ואנשים מפורסמים וכלה בתמונות צדיקים.

כל שצריך זה לבחור את התמונה הרצויה, הגודל הרצוי וחומר ההדפסה (זכוכית או קנבס) והתמונה בדרך אליכם. רוצים תמונה שאתם עיצבתם? או אולי תמונה משפחתית? ניתן לשלוח את התמונה באתר, לבחור גודל וחומר להדפיס אותה וגם התמונה הזו תישלח אליכם בשמחה.

בית

כוחם של שטיחים

ידוע לכולנו כי שטיחים משדרים חמימות. הנחת שטיחים בסלון, בחדרי השינה או בחדרי אמבטיה היא דבר נפוץ בהרבה בתים ובהחלט חמימות ונועם. שטיחים מסוגים שונים ובעלי ציורים שונים, גם יכולים לומר הרבה על אופי האנשים הגרים בבית. בנוסף, שטיח משדרג את הבית כי זה עוד משטח לשבת עליו פרט לספת או כיסאות. מי מאיתנו לא נהנה לשחק עם חיית המחמד שלו עם האחיינים או הילדים שלו על שטיח חמים ונוח למשחק.

 

חפצים דקורטיביים ליצירת עניין

בשפת העם נקרא להם פיצ'יפקס, אך נוכל לערער על התרומה שלהם לשדרוג הבית. החל מטלפונים או גרמופונים בשלל עיצובי וינטג' ועד לפסלונים של חיות או אנשים, פריטים אלו מושכים את עיני המבקרים בביתנו ויוצרים עניין רב כמו גם משדרים את האישיות שלנו.

 

וילונות רבותיי וילונות

מטרתם הראשית של וילונות היא לכסות חלונות מזכוכית. וילונות יכולים לסייע לנו בשליטה על הפרטיות שלנו על ידי בחירת סוג הבד, הצבע ומידת השקיפות שלהם. בנוסף, וילונות עוזרים לנו לשלות באור שנכנס הביתה. פרט לאלו, וילונות בצבעים וסגנונות שונים מוסיפים עניין ואווירה לביתנו.

 

וזהו?

ישנן עוד דרכים לשדרוג הבית. אפשר להוסיף נרות שגם יכולים להוסיף ריח נעים לבית, או כריות על הרהיטים וכדומה. אך ללא ספק, ארבעת הפריטים עליהם הרחבנו ובעיקר התמונות, מדרגים את הבית לאין שעור.

בַּיִת

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »