חיפוש

עיצוב הגינה? כך תעשו את זה נכון

החלום הישראלי הטיפוסי כולל בית עם גינה, הרצון בגינה רק הולך וגדל לאחר הסגרים שהוטלו בזמן התפרצות הקורונה והצורך הבסיסי בחלל פתוח עבור המבוגרים והילדים. גינה מטופחת ומושקעת יכולה להפוך ללב של הבית, המקום בו מבלים עם חברים ובני משפחה שעות ארוכות של כיף והנאה. אם לא נשקיע ונטפל בגינה שלנו כמו שצריך היא כמובן תהפוך למקום מוזנח שיתמלא באשפה ואף אחד לא ירצה לשבת בה. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם בעיצוב נכון של הגינה. עיצוב הגינה שלכם באופן נכון יהפוך אותה לפנינה ויגרום לכם לשבת ולבלות בה הרבה מאוד זמן איכות.

 

למה להשקיע בעיצוב הגינה

כמו שאנחנו אוהבים להשקיע בעיצוב אישי בבית שלנו, כך חשוב מאוד להשקיע גם בעיצוב של החלל החיצוני שלנו. אם נשקיע בעיצוב החצר ונגרום לה להיות מזמינה נוכל לשבת בה וליהנות מכוס קפה בשקיעה, מבירה עם חברים, או ממנגל עם כל בני המשפחה המורחבת. אחד הפריטים העיצוביים עליו ממליצים כל המעצבים הוא כמובן גדר עץ לגינה. התקנה של גדר עץ תהפוך את הגינה שלנו לפרטית וסגורה ותאפשר לנו לחוש בה פרטיות ונעימות גדולות יותר.

 

למה חשוב לשים לב כשמתקינים גדר עץ בגינה?

לאחר שהתייעצנו עם המומחים של אמן העץ המתמחים בהתקנת גדרות עץ בגינות אספנו עבורכם כמה דברים שכדאי מאוד לשים לב אליהם בזמן שמתקינים גדר עץ בגינה. ראשית, חשוב מאוד לשים לב לסוג העץ ממנו בונים את הגדר ולוודא שהגוון והמרקם מתאימים מבחינה עיצובית. שנית, חשוב לתכנן את הגדר כך שתהיה בגובה מספיק על מנת לספק לנו פרטיות גדולה יותר בחצר. גובה הגדר משתנה כמובן על פי גובה הרחוב וגובה הבתים הסמוכים לחצר שלכם. שלישית, חשוב לוודא שהגדר הותקנה בצורה מספיק חזקה ויציבה כדי שסערה או סופה לא תעיף את הגדר לתוך החצר או לרחוב. ניתן לשתול סמוך לגדר צמחים מטפסים או להתקין עליה אדניות ועציצים מעץ וכך היא תהפוך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הנוף הירוק של הגינה. אם בחרתם להשאיר את הגדר ללא עציצים כדאי לצבוע אותה מדי פעם כדי לשמור על העץ. מומחי העץ והעיצוב ממליצים על לקה שקופה או על צבעים בהירים ולא על צבעים כהים.

 

למה לבחור דווקא בגדר מעץ?

גדר מעץ תשתלב טוב מאוד עם צמחיית הגינה, מעבר לכך עץ הוא חומר גלם עם אין ספור צבעים וסגנונות. תוכלו לבחור סגנון מסוים או להחליט שאתם רוצים לשלב כמה סוגי עץ וכך ליצור שילוב אסתטי ועיצובי ייחודי.

 

לסיכום

אם עברתם לבית חדש עם גינה או שהחלטתם לשדרג את הגינה המוזנחת שיש לכם בבית, אין ספק שאחד הצעדים הראשונים בעיצוב  ובחידוש הגינה הוא התקנה של גדר עץ מתאימה שתשדרג מאוד את הגינה.

שביל

 

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »