חיפוש

ליהנות מהגינה שלכם: הכירו 5 פריטים שאתם חייבים להוסיף לגינה

גינה טובה היא גינה שהבעלים שלה יכול לצאת אליה מביתו ולהרגיש שמצד אחד היא חלק מביתו ונותנת את תחושת הבית החמימה והאהובה, מלאה באביזרים שמשדרגים את הסביבה ומצד שני נותנת הרגשת טבע ומלאה בצמחי נוי שעושים טוב בעין ובלב, וכל זה מתחת להצללה איכותית וזאת כדי להנות מהגינה תחת השמש הקופחת של ארצנו הקטנה והחמה. במאמר הבא אספנו לכם כמה רעיונות לפריטים שיתנו לכם את הגינה החלומית.

 

גינה אידיאלית תכלול:

1. הצללה איכותית

הצללה טובה היא בסיס לגינה אידיאלית. מדוע? ובכן לכל מי שגר במדינת ישראל התשובה די פשוטה. לאורך רוב ימות השנה השמש מאוד חזקה, ולא משנה מה יהיה בגינה – אם לא תהיה הצללה טובה פשוט לא יהיה כיף לשבת בה ולהנות משאר האביזרים אותם רכשתם. רשתות צל איכותיות מבית הכל לים הן רשתות שיספקו לכם הצללה עם סנן שמש ברמה הכי גבוהה, ממש כאילו התיישבתם מתחת לעץ תות בצהרי יום חם.

 

2. מקומות ישיבה ורביצה בחצר

ככל שהחצר שלכם גדולה יותר, כך יהיה נחמד למלא את החלל בה בפינות ישיבה איכותיות. הסטנרט הוא כמובן שולחן וכיסאות גינה, אך אם בא לכם ללכת עם צו האופנה וגם יש לכם מספיק מקום ותקציב לשם כך, פינות ישיבה טבעיות ישדרגו לכם את החצר בכמה רמות – ספות וכורסאות העשויות מבמבוק, ראטן ועוד חומרים טבעיים המשתלבים עם הנוף הירוק בגינה. אם בא לכם להתפנק ויש לכם את המקום (והתקציב) – מיטות שיזוף, מיטות רביצה, מיטות אפיריון מפנקות, ערסל ענק תמיד יתנו לכם עוד תירוץ לקחת את הקפה איתכם החוצה לגינה.

2. מקומות ישיבה ורביצה בחצר

3. כל מה שקשור לברביקיו

גריל גז, מנגל מסורתי על פחמים, שולחן אש, מעשנת, טאבונים, פלנצ'ות ועוד – אם אתם אוהבי בשר וגם אוהבים לארח, מוצרים אלו הם חובה בחצר שלכם!

 

4. תאורה ומערכת סאונד

תאורת LED מיוחדת לערב, גרילנדה מתחת לצילייה / פרגולה ועוד תאורות מגוונות ויפות שיתנו לחצר שלכם אווירה של בוסתן יוקרתי בשעות הערב. תוסיפו לזה מערכת סטריאו ביתית טובה והפכתם את החצר שלכם למקום הבילוי היחיד שתרצו להיות בו כל ערב.

 

5. בריכה קטנה

אם יש לכם ילדים, בריכה קטנה יכולה להיות הבייביסיטר הכי טוב שיכלתם לבקש בחייכם, וגם להזמין חברים להקרנת ליגת האלופות עם בירה בתוך הבריכה היא אף פעם לא רעיון רע. המילה בריכה יכולה קצת להבהיל מבחינה כלכלית, אך היום אפשר לקנות בריכות פלסטיק ברמה מאוד טובה ובמחירים זולים. אם יש לכם זמן ואתם יצירתיים, חפירה באדמה וחיפוי דק מסביב לבריכה ייתן לכם הרגשה שזוהי בריכה אמיתית לכל דבר. אם כבר שמתם בריכה, ציוד חוף כמו מטקות או פריזבי תמיד יוסיף לתפאורה וגם לאווירה.

גינה אידיאלית תכלול

לסיכום

גינת ביתכם היא מקום שאתם צריכים להנות ממנו, שתהנו לארח בו ושתספק לכם פינה נעימה ונוחה בחוץ. במאמר זה סיפקנו לכם פריטים שייקחו את הגינה שלכם ליעד המובטח. בהצלחה!

ליהנות מהגינה שלכם הכירו 5 פריטים שאתם חייבים להוסיף לגינה

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »