חיפוש

האם שווה לעשות דלקן?

עבור רבים מאיתנו, נהיגה היא פעילות מהנה למדי. התחושה של החופש והעצמאות, המרחבים האינסופיים עם הנופים המשתנים והתחושה שאתם אדונים לזמן שלכם.

אך לכל השליטה והעצמאות הזאת יש מחיר, ובמוקדם או במאוחר, כאשר מד הדלק בלוח המחוונים יתחיל לשאוף לכיוון האפס, תאלצו לאתר תחנת דלק, להזין מספר רכב, אמצעי תשלום וסוג דלק רצוי ולקוות שהיום מחירי הדלק לא טיפסו מעבר לגבול הסביר.

 כיצד ניתן להפוך את נושא התדלוק לנוח ומשתלם יותר? הכתבה הבאה תסביר לכם את כל שעליכם לדעת על שימוש בדלקן.

 

מהו דלקן?

דלקן שיטת תשלום בו במקום לשלם בעת התדלוק של הרכב משלמים בצורה מרוכזת אחת לחודש ישירות לחברת הדלק. על הרכב מותקן התקן אשר מודד את צריכת הדלק. ניתן לסווג את הדלקנים לשני קבוצות עיקריות: דלקנים לשימוש עסקי בו חברה המחזיקה בצי של רכבים יכולה לשלם את חשבון הדלק של כלל צי הרכבים באופן מרוכז, ודלקנים לשימוש פרטי בו צרכנים פרטיים משתמשים בדלקן לצורך תשלום על הדלק של רכב אחד או מספר רכבים של אותו משק בית.

בדרך כלל הדלק משמש לתשלום עבור דלק ברשת תחנות דלק אחת, פז, דור אלון, דלק, סונול וכו. עם זאת, קיימת אפשרות לעשות דלקן אוניברסלי כך שהרכב לא יהיה מוגבל לרשת אחת ספציפית ותוכלו להיכנס ולתדלק את הרכב כמעט בכל תחנת דלק שנקרית בדרככם.

 

מדוע שווה לעשות דלקן?

לאלו מביננו שיצא להשתמש ברכב עם דלקן ידוע שמדובר בחוויית תדלוק שונה לחלוטין בהשוואה לשיטת התדלוק הסטנדרטית. מדוע אם כן להשתמש בדלקן?

  1. בשביל הנוחות – לעיתים פעולה שעל פניו נראית פשוטה ולא מורכבת במיוחד עשויה להפוך למייגעת ומתישה. כך, בעת מילוי דלק ברכב יש להזין אינספור מספרים ונתונים בטרם יהיה ניתן להתחיל לתדלק. בעת שימוש בדלקן לעומת זאת, כל שיש לעשות הוא להרים את פיית התדלוק להכניס למיכל הדלק ולהתחיל לתדלק, מהלך קצר ופשוט לכל הדעות.
  2. בשביל הזמן – אומנם נוחות הוא מאפיין חשוב שאין להמעיט בערכו אבל, כידוע, זמן שווה כסף. פעולת התדלוק באמצעות דלקן אינה רק נוחה יותר אלא גם מהירה בהרבה ובעזרת שימוש בדלקן תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר ערך, לא עניין של מה בכך עבור אנשים עסוקים המנהלים סדר יום עמוס.
  3. בשביל החיסכון – כל נהג בארץ יודע שהתנודות במחירי הדלק עשויות להיות גבוהות במיוחד ובדרך כלל המחירים יטפסו למעלה עוד ועוד. החדשות הטובות הן שבעזרת דלקן תוכלו לחסוך סכומים גדולים שכן תעריף התדלוק שתקבלו יהיה מוזל.

 

בין אם אתם זקוקים לדלקן עסקי לצי של רכבים, דלקן פרטי למשק בית קטן, דלקן אוניברסלי או דלקן של אחת מרשתות הדלק הגדולות, שימוש בדלקן ללא ספק ישדרג את חווית התדלוק בפרט והנהיגה בכלל, בצורה משמעותית.

 

ידית

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »