חיפוש

איך להפוך את החצר שלכם למקום הבילוי המושלם?

המקום הכי חשוב בבית למעשה נמצא בחוץ – החצר.

החצר היא המקום של הילדים להשתולל, המקום של המבוגרים להירגע וליהנות והמקום היחיד בבית שנותן לנו טעימה מהטבע.

אנשים מוכנים לגור בדירה קטנה יותר אם יש לה חצר – עד כדי כך החצר היא משמעותית.

לא נועדנו לחיות בתוך קובייה סגורה שאין בה שמש, שמים וירוק בעיניים.

אז אם החצר שלכם לא במצב טוב או שסתם בא לכם לשדרג קצת את החצר שלכם – הגעתם למקום הנכון.

בכתבה הבאה נציג את הטיפים הכי טובים לשיפור החצר.

 

פינות ישיבה

הדבר הבסיסי ביותר בחצר הוא פינות ישיבה. חשוב לבחור את פינות הישיבה לפי הנוחות, העיצוב, המחיר וההתאמה לסביבה שלכם. כדאי שהחומר ממנו פינות הישיבה יהיו עשויות יותאם למזג אוויר – למשל עץ לא מתאים למקום עם לחות רבה. כמו כן, חשוב שתבחרו פריט שאתם יכולים לעמוד בו מבחינה כלכלית כי פינות הישיבה הן לא ההוצאה היחידה בחצר. בנוסף, חשוב שתבחרו פינות ישיבה שמשתלבות בנוף של החצר ולא עוצרות את הזרימה הטבעית שלו. ומעל הכל – חשוב שתבחרו לפי נוחות. האווירה בחצר היא אווירה של מנוחה לכן שום דבר לא יתאים יותר מפופים! אם תקנו לכם אחד שמתאים לחצר תוכלו להתפנק כל כיום על הפוף עם כוס קפה וספר וליהנות מהחיים. לפרטים על פופים לבית .

 

מטבח בחצר

אם אתם אוהבים לעשות ארוחות בחוץ כדאי לכם לבנות מטבח בחצר שישרת את הצרכים שלכם. כמובן שלא מדובר במטבח כמו זה שבתוך הבית, אלא באחד מינימלי יותר וממוקד ויתר. תוכלו לבחור תאבון, מנגל וכל כלי בישול אחר שמשרת אתכם הרבה. אבל חשוב מאלה זה שיש קטן, כיור, מקום קטן לאחסון – כל אלה תוכלו להשיג באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום – למידע על מטבחים לחצר.

 

למה כדאי לכם לשדרג את החצר?

  1. משפחה שמבלה יותר זמן איכות יחד היא משפחה מחוברת יותר ויציבה יותר. אם תשקיעו בחצר זה יגרום לכך שאתם תהיו מגובשים יותר.
  2. חשוב לבות בחוץ ולא להיות בתוך המסך כל היום – השקעה בחצר תיתן לילדים שלכם חוויות חוץ מסך נהדרות.
  3. חצר מטופחת נותנת שמחה לבעליה – כיף לקום בבוקר ולראות את הירוק בעיניים וכיף לשבת בערב עם חברים ולהכין אוכל משובח באוויר הפתוח.
  4. העלויות לגמרי שוות את התוצאה – זמן איכות בחצר הוא הכרח בכל בית!

 

סיכום

עם מטבח מאובזר שמתאים לצרכים שלכם ועם פינות ישיבה מפנקות ונוחות אתם תהפכו את החצר שלכם למקום בילוי מושלם שכל שכן יסתכל עליו ויקנא. השקיעו בפינות ישיבה ומטבח כי זה הדברים הכי משמעותיים. בנוסף , כדאי להשקיע גם בגינון כדי ליצור חצר ירוקה ויפה. בילוי נעים!

 

רחבת ריקודים

אולי יעניין אותך גם

מתקין חלונות
איך בוחרים מתקין חלונות

בחירת והתקנת חלונות בבית מהווים צעדים בעלי חשיבות בעיצוב ובבניית הבית שלכם. תהליך התקנת החלונות דורש ידע מקצועי וניסיון, במטרה להשיג תוצאה מדויקת, בטיחותית, ובעלת

קראו עוד »