חיפוש

אביזרים לאופניים חשמליים

בעוד שבשנים עברו כולנו היינו מפדלים מאוד קשה כדי להגיע ממקום למקום עם האופניים, כיום יש לנו כבר אופניים חשמליים.

ואין ספק שהכבישים מוצפים באלו, שלעיתים גם לצערנו מעורבים בתאונות.

אם כך, כשמדברים על אופניים חשמליים, מדברים על אביזרי בטיחות קודם כל.

יש לכם אופניים חשמליים? אם כך, כדאי לבדוק כיצד אתם יכולים לשדרג את רמת הבטיחות במהלך הרכיבה שלכם. אחת ההמלצות הכי חשובות היא, לשפר את יכולות הבלימה של האופניים. בעוד שאנשים רבים קודם כל ירוצו לנסות לשפר את יכולות המהירות של הכלי, אנחנו נמליץ לכם להתחיל עם שיפור בלמים לאופניים חשמליים מסוג דיסק אלומיניום 160MM מחוזק + 6 ברגים.

 

שיפור יכולות הבלימה של האופניים – סוגי בלמים לאופניים חשמליים

אם אתם מחפשים אחר האפשרות של שיפור יכולת הבלימה של האופניים, אתם מחפשים נכון. זה באמת מה שכדאי להתחיל אתו, במיוחד אם אתם יודעים שאתם רוכבים בעיר הגדולה כמו תל אביב, חיפה וכדומה. בכדי לשפר את יכולות הבלימה של האופניים, תוכלו לרכוש בלמים, אבל לא בלבד.

יהיה אפשרי גם לרכוש סוג רפידות למנגנון TEKTRO, רפידות בלם למעצור דיסק ועוד. ככל שהבלימה תהיה משופרת יותר, ככה תוכלו להנות מנסיעה בטוחה יותר. אבל בכל מקרה, תזכרו לא להתפרע עם האופניים בעקבות יכולת הבלימה המשופרת. אל תחשבו שאתם חסינים, זה לא עובד כך. בסופו של דבר, אביזרים לאופניים חשמליים לא יצילו אתכם מתאונות, הם יסייעו לכם להקטין את מידת הנזק, חלילה. מה שיציל אתכם מחס וחלילה תאונה, זה כושר הריכוז שלכם והאחריות שלכם במהלך הרכיבה.

 

כפפות רכיבה לאופניים חשמליים

אם אתם מחפשים אחר כפפות רכיבה לאופניים חשמליים, אתם פועלים הכי נכון. כפפות הרכיבה משפיעות ומשליכות משמעותית על יכולת הרכיבה הכללית שלכם. ככל שיהיה לכם יותר נוח ופחות שורף או מגרד בידיים, ככה תוכלו יותר להתרכז במהות של הרכיבה עצמה.

כפפות רכיבה בדרך כלל מיוצרות מבדים מאוד נושמים ומאווררים, מה שחשוב מאוד בזמן הרכיבה. ללא בד נושם ומאוורר, אתם תתחילו להרגיש לא בנוח והרכיבה שלכם כנראה תושפע כתוצאה מכך. ניתן לרכוש כפפות רכיבה החל ממחירים ממוצעים של כ-45 ₪ בלבד.

 

כיסא אחורי לאופניים חשמליים

אין יותר כיף מאשר להרכיב חברים טובים, אבל חובה שיהיה להם נוח. ככל שלמורכב שלכם יהיה פחות נוח, ככה הוא יותר יתפתל ויבצע כל מיני תנועות שיכולות לגרום לשניכם ליפול מהאופניים בזמן רכיבה. כיסא אחורי לאופניים יפתור את הבעיה הזו.

כיסאות אחוריים לאופניים בדרך כלל מתחברים לסבל של האופניים, מה שניתן להתקין ממש בקלות בחנות האופניים שלכם. המחירים הממוצעים של כיסאות אופניים מתחילים ב-30 – 50 ₪ ומעלה. כדאי לרכוש כיסא איכותי ולא את הכי זול שתמצאו.

 

ידיים

אולי יעניין אותך גם

קרטון
כיצד עובדת תעשיית האריזות?

אריזות מיועדות לשמור על המוצר שלכם בשלמותו ובטריותו עד להגעתו לצרכן, ומעבר לתפקיד הפרקטי שלהן עליהן להיות נאות, חסכוניות, ייחודיות ומזוהות איתכם, היצרנים, באמצעות הלוגו

קראו עוד »