חיפוש

תרבות ואוכל: כל מה שכדאי לאכול במילאנו

מילאנו, בירת האופנה השוקקת של איטליה, ידועה לא רק בזכות התרבות העשירה שלה וציוני דרך היסטוריים, אלא גם בזכות הסצנה הקולינרית התוססת שלה. החל מקלאסיקות איטלקיות מסורתיות ועד למטבחי פיוז'ן בינלאומיים, מילאנו מציעה שפע של אפשרויות לסעודה העונות על טעמים מגוונים. במאמר זה נחקור את התענוגות הקולינריים של מילאנו, ונדגיש את המנות והמסעדות שחובה לנסות שתורמות למוניטין הגסטרונומי של העיר.

 

מטבח איטלקי מסורתי

כשזה מגיע למטבח האיטלקי, מילאנו לא מאכזבת. הנה כמה מנות אייקוניות ובנוסף מסעדות במילאנו שמביאות את המסורת המפוארת של האיטלקים לצלחת שכדאי לכם לשקול לחוות:

מסעדות במילאנו

ריזוטו אלה מילנזי

מומחיות מילאנו, Risotto alla Milanese היא מנת ריזוטו בשילוב זעפרן שמציגה את המורשת הקולינרית של העיר. אורז ארבוריו ממקור מקומי מבושל לאט עם יין לבן, בצל וזעפרן ליצירת ריזוטו קרמי וטעים. תטעמו את המנה הקלאסית הזו במסעדות ידועות כמו Trattoria Milanese או Ratanà, שבהן המתכון המסורתי מוכן בזהירות ובמומחיות מירבית.

 

אוסובוקו

מעדן מילאנו נוסף, Ossobuco הוא שוק עגל בבישול איטי קלוע עם ירקות, יין לבן ומרק. מנה זו מוגשת בדרך כלל עם גרמולטה, קישוט טעים עשוי עם גרידת לימון, שום ופטרוזיליה. בקרו בטרטוריות כמו Al Mercante או Antica Trattoria della Pesa כדי להתענג על הטעמים האותנטיים של Ossobuco וליהנות מהאווירה החמה של האוכל המילאנזי המסורתי.

 

Cotoletta alla Milanese

הגרסה של מילאנו לקציצת העגל הקלאסית בלחם ומטוגן, Cotoletta alla Milanese, היא מנת חובה לאוהבי בשר. בשר עגל רך נדפק, מצופה בפירורי לחם ומטוגן במחבת לשלמות, וכתוצאה מכך תענוג פריך ועסיסי. התענגו על המנה האייקונית הזו במוסדות היסטוריים כמו Trattoria Masuelli San Marco או Trattoria del Nuovo Macello לחוויה מילאנו אותנטית.

 

מטבח בינלאומי ופיוז'ן

הטבע הקוסמופוליטי של מילאנו בא לידי ביטוי בהיצע הקולינרי המגוונים שלה. חקור מטבח פיוז'ן חדשני ותענוגות בינלאומיים במסעדות המפורסמות הבאות:

 

נובו מילאנו

לחוויית פיוז'ן יפנית מעודנת, לכו לנובו מילאנו. מסעדה יוקרתית זו, הממוקמת במלון ארמני מילאנו, מציעה שילוב של מנות יפניות מסורתיות עם טוויסט עכשווי. תטעמו את מיסו הבלאק קוד היחודי שלהם או התפנקו עם יצירות הסושי והסשימי שלהם, שנוצרו במומחיות על ידי השפים המיומנים שלהם.

 

LuBar

LuBar, ממוקם בסביבה היפה של רובע בררה, מציע שילוב ייחודי של טעמים איטלקיים ומזרח תיכוניים. מסעדה צמחונית וידידותית לטבעונים זו מציגה את היצירתיות של הסצנה הקולינרית של מילאנו. נסו את המנות המענגות שלהם כמו ניוקי סלק או פלאפל בורגר, והתענגו על התערובת החדשנית של מרכיבים וטעמים.

 

איו

התנסו באמנות הסושי באייו, מסעדה בעלת כוכבי מישלן המשלבת טכניקות יפניות מסורתיות עם השפעות מודרניות. ממוקם בלב מילאנו, אייו מציע חווית אוכל אינטימית ומעודנת. החל מגלילי הסושי המעוצבים במומחיות ועד ליצירות מאכלי הים החדשניות שלהם, מוסד זה באמת מדגים את מסירותה של העיר למצוינות קולינרית.

 

שווקי אוכל ואוכל רחוב

כדי לטבול את עצמך באמת בתרבות האוכל של מילאנו, חקור את שווקי האוכל התוססים שלה והתפנק עם אפשרויות אוכל רחוב מענגות:

שווקי אוכל ואוכל רחוב

Mercato Metropolitano

ממוקם ברובע פורטה ג'נובה, Mercato Metropolitano הוא גן עדן לאוהבי אוכל. שוק האוכל רחב הידיים מציע מגוון רחב של מאכלים מקומיים ובינלאומיים. לטעום מעדנים איטלקיים אזוריים, גבינות מלאכותיות, לחם טרי, וליהנות ממשקה באחד מהברים הרבים של השוק. זהו המקום המושלם לחוות אווירה שוקקת ולגלות תענוגות קולינריים חדשים.

 

פנזרוטי לויני

לחוויית אוכל רחוב מהירה וטעימה, בקר ב- Panzerotti Luini. המזללה המילאנזית האייקונית הזו מגישה מאפים מטוגנים טעימים כבר עשרות שנים. נסו את הפנצרוטי המפורסם שלהם, שדומים לקלצונה אבל קטנים יותר ומטוגנים לשלמות. התפנקו עם מגוון מילויים, כמו מוצרלה, עגבנייה וחזיר, או בחרו בזנים מתוקים כמו נוטלה או קרם פיסטוק.

 

סיכום

הסצנה הקולינרית של מילאנו מציעה מיזוג מענג של מטבח איטלקי מסורתי, טעמים בינלאומיים ומושגים חדשניים. בין אם אתם מחפשים את הטעמים האותנטיים של ריזוטו אלה מילאנו ואוסובוקו במסעדות מסורתיות או בוחנים את ההיצע היצירתי של מטבח פיוז'ן במפעלים יוקרתיים, מילאנו נותנת מענה לכל הטעמים וההעדפות.

אל תשכח לחקור את שווקי האוכל התוססים של העיר ולהתמכר לאפשרויות אוכל רחוב מענגות כדי לשקוע באמת בתרבות האוכל המקומית. עם ההיצע הקולינרי המגוונים שלה, מילאנו היא מקלט לחובבי אוכל ויעד המבטיח חוויות אוכל בלתי נשכחות.

כל מה ששווה לאכול במילאנו

אולי יעניין אותך גם

אוכל לכלבים
המדריך לבחירת מזון לכלבים

בעבר המודעות למזונות כלבים לא הייתה גבוהה ואנשים האכילו את כלביהם במה שהם חשבו שטוב ומבלי להתעמק בחומרים הנמצאים במזון ובאיכותם. כיום ישנו מבחר גדול

קראו עוד »