חיפוש

מהו האוכל הכי בריא לגורי חתולים?

חיות הם הרבה פעמים מאוד דומות לבני אדם. בטח אלו הביתיות. גם חתולים זקוקים לתזונה מעולה בכדי להיות בריאים ומלאי אנרגיה, והכי חשוב: להימנע ממחלות שכיחות ומסוכנות. לעיתים אנחנו בני האדם לא יודעים לבחור את הדיאטה המתאימה ביותר לחתול שלנו. אנחנו מסתבכים עם מגוון האפשרויות המצויות על המדפים ופשוט הולכים על האופציה הקלה או הזולה. 

 

איך תדעו איך להתאים את סוג המזון לחתול שלכם?

בכדי לעזור לכם כמה שניתן על קבלת ההחלטה במעמד הרכישה שלכם, חנות חיות בנתניה בשם "רויאל פט" ערכה לנו רשימת פרמטרים וגורמים שעל פי הם ניתן וכדאי לבחור איזה מזון לרכוש:

  1. מוניטין המותג: זו לא סתם קלישאה, מותגים (בייחוד כאלו מעולם החי) הם מעידים על איכות ללא פשרות.
  2. חוות דעת של לקוחות: הרוב באמת תמיד צודק. שאלו אנשים מסביבכם עם חתולים מה הם הכי ממליצים, מה החתול שלהם הכי אוהב, עם מה החתול שלהם הכי אנרגטי ומרגיש הכי טוב. אין כמו חוכמת ההמונים.
    נכון, לא בהכרח שהתשובה שלהם תהיה הבחירה הכי טובה עבורכם אבל היא תתן לכם מושג וכיוון.
  3. איכות המרכיבים: הוא אחרון אבל הכי חשוב. בדקו את איכות המרכיבים שמופיעים על גבי האריזה. ממש כמו שאתם בודקים את הרכיבים של המזון שאתם קונים לעצמכם כך גם כדאי שתבדקו בעבור חיית המחמד שלכם, שסומכת עליכם בעיניים עצומות ואוכלת מה שאתם נותנים לה בלי אפשרות לערער.

 

6 סוגי המזונות היבשים הטובים ביותר לחתלתול שלכם:

מזון יבש, במיוחד לחתולים, הוא הבחירה הנוחה ביותר עבור רוב מאמצי החתולים שאנחנו מכירים. מעבר לכך שהמזון היבש הוא גם נוח לכיס, הוא טעים לחתולים שלנו ומזין אותם בכל מה שהם צריכים.
הכנו עבורכם גם רשימה בה מופיעים ששת המוצרים המובילים לתזונה בריאה (כמות חלבון גבוהה ופחמימות דלות):

  1. וולנס קור – ללא גרגירים.
  2. הילס
  3. רויאל קנין
  4. אוריג'ן – אוכל יבש לחתולים.
  5. פרופלן
  6. צ'יקופי – מזון יבש לחתולים בוגרים ו אוכל לגורי חתולים.

 

החתול שלכם מעדיף מזון רטוב? ארבעת המזונות הרטובים הטובים ביותר לחתולים:

כמובן שלא השארנו את בעלי החתולים שמעדיפים אוכל רטוב מקופחים והכנו רשימה גם עבורכם! חשוב לציין שההמלצות שלנו אולי לא יתאימו לחתול שלכם על הפעם הראשונה אבל לא כדאי להתייאש ושווה לנסות ולהרגיל אותו למזונות הבריאים והאיכותיים יותר!

להלן הרשימה:

  1. פנסי פיסט – מזון רטוב לחתולים.
  2. סימבה
  3. פליקס
  4. פריסקיז

 

לסיכום מזונות מומלצים לחתולים

אנחנו חושבים שהדבר הכי חשוב שהעברנו במאמר הזה הוא שחתולים יתרגלו למה שאנחנו נרגיל אותם. אנחנו צריכים ואמורים לבדוק מה אנחנו נותנים להם לאכול ממש באותו האופן שאנחנו בודקים בעבור עצמנו. חיות המחמד שלנו תלויות בנו ממש כמו ילד קטן. בואו נבחר בעבורם את ההכי טוב! 

מזון לגורים

אולי יעניין אותך גם

אוכל לכלבים
המדריך לבחירת מזון לכלבים

בעבר המודעות למזונות כלבים לא הייתה גבוהה ואנשים האכילו את כלביהם במה שהם חשבו שטוב ומבלי להתעמק בחומרים הנמצאים במזון ובאיכותם. כיום ישנו מבחר גדול

קראו עוד »