חיפוש

אילו מאכלים מומלץ לבשל עם נתח הבריסקט

נתח הבריסקט

בשר הוא אחד המאכלים האהודים ביותר בקרב חלקים נרחבים מהאוכלוסייה, והוא ניתן לבישול וצלייה במגוון צורות סוגים. אחת מנתחי הבשר הכי מפורסמים ואהודים הוא נתח "הבריסקט", נתח קצבים מספר 3.

מיקום הבשר בגוף הפרה הוא מתחת לצוואר הפרה והצלעות. רמת השומניות של הבשר הינה בינונית- גבוהה, מרקם המקנה לו טעם מעודן ורך והוא ניתן לבישול במגוון צורות:

רבים מחובבי הבשר, המעוניינים לבשל את המנות הטובות ביותר, שיהוו תצוגת תכלית של בשר משובח זה, פעמים רבות לא מוצאים את ידיהם ורגליהם בעולם המתכונים הנפרש מול עיניהם באינטרנט ובספרי הבישול. לכן, ננסה לפרט לכם בהרחבה מספר תבשילים מומלצים, שיגרמו לכל טעמיהם ללקק אצבעות בהנאה.

 

כריך בריסקט אסייתי

אחד התבשילים המומלצים ביותר להגשה, בו גולת הכותרת היא בשר הבריסקט, הוא כריך בריסקט אסייתי. על מנת להכין את הכריכים, עבור חמישה סועדים, קנו קילו אחד של בריסקט, ירקות ליצירת סלט קולסלוא, מוצרי תיבול לבשר אותם תמצאו במגוון ספרי מתכונים ורטבים אסיאתיים שונים כגון סויה, שום ודבש.

לאחר צליית נתח הבשר עם התבלינים השונים בתנור, יהיה עליכם לפרק את הבשר לרצועות קטנות, לתבל את הבשר ברוטב האסייתי שהכנתם מבעוד מועד, להוסיף את הקולוסלאו ולמלא לחמניות טריות בתערובת המגרה. המתכון קל מאוד להכנה, ומומלץ להגשה בכל ארוחה ואירוע.

 

בריסקט בירקות שורש

עוד תבשיל מומלץ ביותר, כמנה עיקרית טעימה וייחודית, הוא תבשיל בריסקט בירקות שורש. להכנת המנה, קנו את התבלינים המומלצים באתרי האינטרנט ובספרי המתכונים לתבשיל בריסקט. אין צורך להקפיד על מינון מסוים, עבדו עם הטעם האישי שלכם. בנוסף, רכשו ירקות שורש קלאסיים, דוגמת בצל, גזר, תפוחי אדמה, שום וקישוא.

גם כאן, בחרו את היקרות שאת טעמם אתם מחבבים יותר ורכזו אותם בכמות גדולה יותר בתבנית בצד הבשר. כעת, תבלו את הירקות והבשר ברוטב שום, דבש וסויה, הוסיפו מעט מים ליצירת מרקם בשרני לתבשיל, והכניסו לתנור לבישול בטמפרטורה בינונית לפרק זמן של כשלוש שעות.

לאחר הבישול האיטי, הוציאו את התבשיל, פרקו את חתיכות הבשר למנות קטנות והמנה מוכנה.

 

בריסקט צלוי בחרדל ויין

אפשרות מומלצת נוספת להכנת הבריסקט, המתאימה ביותר לאירועים חגיגיים, היא צליית הבריסקט ביין וחרדל.

לשם כך, קנו חרדל על צורותיו השונות: גרעיני חרדל וחרדל נוזלי, מלח פלפל ותבלינים אחרים המועדפים עליכם. הכניסו את הבשר המתובל בחרדל לתנור בתבנית הייעודית, מזגו עליו כוס יין לבן, והפעילו את התנור במשך 20 דקות בחום של 220 מעלות.

לאחר מכן, עטפו את הנתח בנייר פרגמנט ואפו אותו בתנור בחום של כ- 150 מעלות במשך כ-3 שעות. כל מה שיישאר לאורחים הרעבים הוא ליהנות מהניחוח המשכר של הבשר ולטעום ממנו בתאווה.

 

נתחים של בשר

אולי יעניין אותך גם

אוכל לכלבים
המדריך לבחירת מזון לכלבים

בעבר המודעות למזונות כלבים לא הייתה גבוהה ואנשים האכילו את כלביהם במה שהם חשבו שטוב ומבלי להתעמק בחומרים הנמצאים במזון ובאיכותם. כיום ישנו מבחר גדול

קראו עוד »