חיפוש

הכירו את סידרת Q של גרילי הגז של weber

הגריל שלכם חייב להיות נוח, קל לתפעול, ומהיר מספיק כדי שתספיקו להוציא בשרים מוכנים לפני שיגיעו התלונות. בדיוק בשביל זה חברת weber מייצרת את הגרילים שלה מסדרה Q. מדובר בגריל במחיר משתלם במיוחד, יחד עם רמת ביצועים אשר הופכים אותו לידידו הטוב ביותר של הממנגל. במאמר זה נפרט על היתרונות הייחודיים של סדרה Q, במטרה לסייע לכם לבחור נכון.

 

קומפקטי וקל משקל כך שתוכלו להביא אותו לכל מקום

אנשים רבים אשר אוהבים לטייל ברחבי הארץ, מוצאים את עצמם עושים את הבשרים בטיול על גריל אלומיניום חד פעמי וזול. הגריל שורף את הבשר במקום לצלות אותו בצורה אחידה, דורש שימוש בפחמים וזמן המתנה ארוך, ובמקרה שאתם מתכננים לעשות בו שימוש חוזר עליכם להשקיע זמן רב בניקיון שלו. גריל מסדרה Q הוא גריל קומפקטי וקל משקל במיוחד. תוכלו לקחת אותו אתכם לכל מקום בו יש חיבור גז מותאם. גוף הגריל עצמו עשוי מאלומיניום, מתכת קלת משקל אשר אינה מחלידה. המשקל הקל של האלומיניום, מאפשר נשיאה קלה של הגריל והעברה מהירה שלו ממקום למקום. המבנה של הגריל עצמו הוא קומפקטי במיוחד. הוא למעשה בגודל של מזוודה, מה שמאפשר להכניס אותו בקלות אל תא המטען של המכונית הפרטית.

 

ניקיון קל ומהיר

כולם מכירים את התחושה. סיימתם ארוחה ארוכה ומהנה עם המשפחה, ואיכשהו למרות החיבור והאהבה, נשארתם לבד עם המשימה המתישה של לנקות את הגריל המשפחתי כדי שיהיה במצב טוב לאירוע הבא. הניקיון הוא בלי ספק אחד מהדברים אשר מונעים מאנשים רבים לעשות ארוחת על האש. גרילי גז מסדרה Q של weber נבנו תוך מחשבה על הנוחות שלכם גם בזמן הצלייה, וגם בזמן הניקיון. הגריל מכיל ניקוז שמנים לתבנית בעזרת מערכת ייעודית של תעלות קטנות. השומן המנוקז לא יישרף ויהפוך למשקע בתחתית כמו ברוב המנגלים, וכך כל תהליך הניקיון יהיה קל ופשוט. נוסף על כך, העובדה שמדובר בגריל גז, מסירה מכם את רוב המאמץ הקשור לניקיון. כל שיישאר לכם לעשות הוא לנקות את אזור הצלייה העשוי מברזל לפיזור חום אופטימלי, וזהו.

 

ביצועים חסרי פשרות

גריל גז של weber מסדרת Q, הוא הרבה יותר מאשר מכשיר נוח. הוא קודם כל גריל אשר נבנה כדי לאפשר לכם למצות את מלוא הטעמים והפוטנציאל מהנתח שרכשתם. הגריל מעוצב עם מכסה גבוה ומעוגל, המבטיח פיזור חום אחיד אשר יצלה את הבשר מכל צדדיו. המבנה הייחודי מאפשר גם צלייה של נתחים שלמים וגדולים יותר, הדורשים בישול הדרגתי כדי להבטיח שגם חלקם הפנימי יתבשל. הגריל מכיל מד חום ומערכת הצתה אלקטרונית, אשר מאפשרים לכם להתחיל מהר את תהליך הבישול, ולשלוט על כל פרט בשביל תוצאה משולמת.

אולי יעניין אותך גם

אוכל לכלבים
המדריך לבחירת מזון לכלבים

בעבר המודעות למזונות כלבים לא הייתה גבוהה ואנשים האכילו את כלביהם במה שהם חשבו שטוב ומבלי להתעמק בחומרים הנמצאים במזון ובאיכותם. כיום ישנו מבחר גדול

קראו עוד »