חיפוש

לא יודעים מה לקנות לעובדים לחג? יש לנו פתרון!

אולי אתם לא מאמינים, אבל ראש השנה כבר לא רחוק. הזמן חולף במהירות, והשנה החדשה תיכף תדפוק בפתח. לכל אחד יש את ההכנות והארגונים שהוא צריך לעשות לכבוד השנה החדשה, ולכל מי שמעסיק עובדים יש עוד מטלה: לקנות להם מתנה.

מתנה לעובדים לכבוד החגים היא אחת הדרכים הכי טובות שלנו כמנהלים להראות לעובדים שלנו שאנו חושבים עליהם ומעריכים את התרומה שלהם והעבודה שלהם. כשעובד מקבל מתנה ממקום העבודה שלו ברור לו שחושבים עליו ומעריכים אותו, והוא מן הסתם יקבל מוטיבציה ומרץ. אז אם אתם לא ממש יודעים מה כדאי לקנות לעובדים שלכם, הכנו כאן בשבילכם כמה רעיונות נחמדים.

 

מתנה לחובבי האלכוהול

לא מעט ישראלים נכנסו בשנים האחרונות באופן די רציני לעולם האלכוהול. אם לפני כמה שנים היינו יכולים למצוא בחנויות כמה סוגי יין, בירה אחת או שתיים ואולי גם וודקה, היום המצב שונה לגמרי. יש שלל חנויות עם התמחויות שונות, אנשים מחפשים יקבי בוטיק ומזקקות איכותיות, והולכים לסדנאות מיוחדות. לעובדים חובבי יין ואלכוהול אפשר לרכוש מתנות שישמשו אותם לשתייה כמו מארז יוקרתי של בקבוקי יין איכותיים עם כוסות יין, ערכת וויסקי, או קיט אביזרים ליין.

מתנה לחובבי האלכוהול

מתנה לחובבי אלקטרוניקה

אנו חיים בעולם דיגיטלי שכל הזמן מתקדם, ואחד הדברים הכי נחמדים בו הוא גאדג'טים. אלו לא מוצרים שאי אפשר לחיות בלעדיהם, אך הם פשוט משפרים לנו את איכות החיים והופכים דברים לנוחים וקלים יותר. גאדג'ט אלקטרוני מתקדם הוא תמיד מתנה שכיף לקבל. תוכלו לרכוש לעובדים שלכם למשל רמקול בלוטוס, אוזניות בלוטוס, או מטען אלחוטי למכשיר הסלולרי שלהם. גדאג'טים נוספים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה מתנות ומוצרי פרסום – סמארט פרו.

מתנה לחובבי אלקטרוניקה

מתנה לחובבי הבישול

החגים הם ללא ספק יומם הגדול של כל חובבי הבישול והטבחים המומחים. אנו מכינים ארוחות חגיגיות ומפנקות, מארחים ומתארחים, וזה בדיוק הזמן להראות לכולם את כישורי הבישול והיכולות שלנו במטבח. אבל אל תדאגו, אנחנו לא מתכוונים להציע לכם לרכוש עבור העובדים שלכם עוד סיר או קרש חיתוך.

יש כיום שלל כלי בישול מתוחכמים ונוחים מאוד שמשפרים את הבישול והופכים אותו לנוח ומהיר יותר. כך אפשר לתת לעובדים קוצץ ירקות או מעבד מזון, סירים מיוחדים לתנור, ועוד.

 

מתנה לחובבי הנסיעות

חגים הם גם זמן של חופש, והדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות זה כמובן לטוס לחו"ל. אחת המתנות השוות ביותר לחובבי הנסיעות היא מזוודה איכותית. תוכלו לתת לעובדים שלכם מזוודה מעולה ומתקפלת. כך, תהיה להם מזוודה נוחה ויעילה לטיסות, וכאשר היא לא בשימוש היא מתקפלת ולא תוספת מקום.

 

סיכום

בחירת מתנות לעובדים היא דבר שדורש מחשבה וזמן. אנו ממליצים לכם להתחיל לחשוב כבר מעכשיו, כדי להרגיע לחג בראש שקט ועם מתנה לכולם.

לא יודעים מה לקנות לעובדים לחג יש לנו פתרון!

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!
4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!

בכי, צרחות ובעיטות באוויר הן תופעות לוואי שבאות לידי ביטוי לאחר מסירת מתנה משעממת לילדים צעירים. הורים רבים מכירים בתרחיש זה והם יודעים שעליהם להימנע

קראו עוד »
3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »
בקבוק
מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה. זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות. זה הזמן להוציא

קראו עוד »