חיפוש

איך לבחור מתנה ממותגת לעובד שבאמת ישתמש בה

כותבת מאמר זה מגדירה את עצמה ככותבת ממורמרת.

כזו שמקבלת לא פעם מתנה ממותגת שבכלל אל משמשת אותה.

אני יודעת למשל שהחגים מתקרבים וברור לי ששוב אצטרך להיסחב מהעבודה אל הבית עם מתנה משעממת שתמצא את מקומה בפח או באתר של מסירת פריטים.

את המדריך הנוכחי כתבתי במטרה לחסוך לכם, מנהלים ובעלי עסקים, לא מעט כסף.

קראו את השורות הבאות ואני אגלה לכם איך תוכלו לבחור מתנה ממותגת שבאמת תשמש את העובד שלכם.

 

השלב הראשון בבחירת המתנה – אל תקנו משהו באקראי

יכול להיות שעברתם ליד חנות מתנות ואמרתם לעצמכם: "יש לי זמן פנוי! עכשיו אני אקנה לעובדים שלי כמה מתנות". אל תעשו זאת, בבקשה. אם יש לכם מעט הערכה כלפי העובדים שלכם – אתם צריכים להשקיע בהם מעבר ל- 3 דקות של זמן פנוי שאתם צריכים להעביר עד הפגישה הטלפונית הבאה שלכם. אם אין לכם זמן להשקיע בבחירה  של מתנה, אתם תמיד יכולים לפנות אל אחד העובדים ולבקש ממנו לקבל על עצמו את האחריות. אם אתם בוחרים להאציל סמכות, אל תשכחו לעדכן אותו שהוא צריך ליישם את בחירת המתנה החל מהשלב הבא.

 

השלב השני בבחירת המתנה – תשאלו את העובדים מה הם רוצים

הדרך הטובה ביותר לקנות מתנות ממותגות שבאמת ישמשו את העובדים שלכם היא לשאול אותם מה הם רוצים. אם אתם רוצים לשמור את העניין בסוד, אתם יכולים לשאול אותם שאלות כלליות כמו: אתם משתמשים ביום יום עם מוצרים ממותגים לקיץ? אם כן, באיזה מוצרים אתם משתמשים? ברגע שתדעו שהם עושים בהם שימוש, תוכלו להיות בטוחים שמתנה כזו תהיה מתאימה להם ב-100%. הנה כמה שאלות נוספות שאתם יכולים להעלות:

  • הייתם משתמשים בספל ממותג?
  • הייתם רוצים לקבל שובר לחנות מתנות?
  • אתם בעניין של כריות נוי?

 

השלב השלישי בבחירת המתנה – שלב היישום

בשלב זה עליכם או על העובד הנבחר להיכנס אל אתר מומלץ שמציע מתנות ממותגות לעובדים. לא חסרים אתרים שכאלו ברחבי הרשת, לכן, חשוב לבדוק שמדובר באתר עם המלצות. כזה שאנשים אחרים כבר רכשו ממנו בעבר והם ציינו שהם מרוצים. כדי שתוכלו לדעת אם מדובר באתר מומלץ, אתם יכולים להתייעץ עם מכרים או לקרוא חוות דעת אודות האתר הנבחר ברחבי הרשת. לאחר שתמצאו את האתר הזה, אתם יכולים לבחור את המתנות שהעובדים שלכם צריכים, להכניס אל סל הקניות ולבצע רכישה. עניין פשוט וקל.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו לבחור לעובדים שלכם מתנה ממותגת שהם באמת ישתמשו בה. אני מבקשת, תעשו כל מה שאתם יכולים בשביל שהעובדים יקבלו מתנות שימושיות. כך תוכלו לקבל עובדים מאושרים ופרודוקטיביים שישמחו להגיע לעוד יום עבודה במשרד. בהצלחה בבחירת המתנה! סומכת עליכם!

שתי מתנות

 

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!
4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!

בכי, צרחות ובעיטות באוויר הן תופעות לוואי שבאות לידי ביטוי לאחר מסירת מתנה משעממת לילדים צעירים. הורים רבים מכירים בתרחיש זה והם יודעים שעליהם להימנע

קראו עוד »
3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »
בקבוק
מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה. זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות. זה הזמן להוציא

קראו עוד »