חיפוש

מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה.

זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות.

זה הזמן להוציא את כל הקמצנות ולהניח אותה בצד, תנו ללב לבחור את המתנה ואפילו אל תסתכלו על המחיר.

האהבה שלכם היא המטרה הכי גדולה בחיים לכן חשוב שתשקיעו בה, והיום הזה הזדמנות פז לשם כך.

אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים וטובים למתנות ליום האהבה, הגעתם למקום הנכון.

בכתבה הבאה נסקור את הרעיונות הכי שווים, אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא!

 

מתנות ליום האהבה

  1. מארז יין – תוכלו לקנות כוסות יין יפהפיות וצבעוניות יחד עם בקבוק היין האהוב על יקיר או יקירת ליבכם ולבקש שיעטפו את זה בקופסה מעוצבת. מתנה זו מתאימה למי שאוהב יין במיוחד וישמח אותו להתחדש בכוסות יין מפנקות ויפות.
  2. "אביא לך אבנים מהירח" – כדי להראות לאישה שלכם שאתם תעשו בשבילה הכל, אפילו תגיעו לירח, תנו לה אבנים יוקרתיות משובצות בתכשיט זהב מדהים. תכשיט הוא החולשה של כל אישה, אתם פשוט לא תאמינו איך זה יקרב אותה אליכם.
  3. זיכרון מתוק – פתחו תמונות שלכם והדפיסו אותם על מספר חפצים – על כוס קפה( אם האישה שלכם חובבת קפה מושבעת), על קוביות עץ, בתוך מסגרת ועל כל חפץ שאתם רואים לנכון. תמונות הן מזכרות לרגעים יפים שלכם וכשתראו אותן זה יעצים את האהבה שלכם.
  4. מארז טיפוח – תוכלו לקנות מארז עם מוצרים מפונקים – מלח אמבט, סבון פילינג פנים, קרם גוף עשיר ועוד. מארזים אל הגורמים לאישה לחוש יפה ונחשקת וזה יקרב אותה אליכם.
  5. המתנה הטובה ביותר שתקנו היא דובי מטר וחצי לאישה שלכם – דובי מסמל חום וקרבה לכן הוא מתאים מאוד לקשר זוגי. נשים אוהבות להניח אותו במיטה, להתכרבל איתו ולהיזכר באהוב שלהן שהביא להם אותו.
  6. מארז מאפינס – אם האישה או האיש כשלם או שלכם אוהב מאפים באופן מיוחד תוכלו לקנות לו מארז של מאפינס צבעוני ומפנק. המארז מגיע עם ברכה אישית. כל מאפינס מקושט בצורה אחרת ויש לו טעם אחר – פשוט תענוג!

 

טיפ

חשוב שתבחרו מתנה לפי ההיכרות העמוקה שלכם עם בן הזוג – קנו לו מה שהוא אוהב ולא מה שנחשב ליוקרתי. האהבה שלכם מתרחשת בתוככם ולא בעיני החברה, לכן אל תתאמצו להרשים.

 

לסיכום

לכבוד יום האהבה יש מגוון מתנות טובות, הכי חשוב שתזכרו שדובי הוא מתנה שתשמח לב של כל אישה. הוא מעניק חום ואהבה ויזכיר לה שמי שהעניק לה אותו הוא בן זוג תומך ואוהב. תוכלו לצרף לדובי עוד מארז קטן וכמובן שאתם צריכים לכתוב ברכה מרגשת או לפחות להגיד משהו. מחפשים חנות טובה בשביל לקנות דובי בגודל מטר וחצי? היכנסו לחנות ולא תתחרטו.

 

שני מארזים

אולי יעניין אותך גם

3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »