חיפוש

בלוק תמונות – המתנה המושלמת לבת הזוג

יום האהבה כבר ממש מעבר לפינה ואנחנו שוב צריכים למצוא דרך יצירתית להפתיע את בת הזוג שלנו.

אבל, גם אם מדובר על יום נישואים, יום השנה שלנו, או פשוט יום הולדת, אנחנו עדיין נדרשים להיות מקוריים ולהראות שהשקענו בה לא מעט מחשבה.

לכן, הגיע הזמן להפתיע אותה עם אחד הטרנדים הכי פופולריים בשנים האחרונות – שממש לא הולך להיעלם בקרוב – והוא בלוק תמונות.

אחת הדרכים הכי מעניינות כיום להנציח אהבה וזוגיות היא באמצעות שימור הרגעים המיוחדים שלנו יחד. כמובן מדובר בלקיחת התמונות ואפילו הסרטונים היפים שלנו יחד ושימורם בדרכים שונות, שניתן להעניק בתור מתנה. האפשרויות כאן הן פשוט אינסופיות ולכן נוכל להתאים את אופי המתנה הזו לאופי של בת הזוג והסגנון שלה.

 

מהו בלוק תמונות

המתנה הכי פופולרית היא הענקת בלוק תמונות בצורות ודרכים שונות. בעצם, נבחר תמונה, או מספר תמונות, אשר יודפסו באופן איכותי ומדויק על גביי משטח לבחירתכם, דוגמת שעם, עץ ועוד. היתרון הנפלא הוא כי נוכל לקחת את הרעיון הבסיסי הזה וליצור דרכו משהו ייחודי שיהיה רק לבת הזוג שלנו, מה שמביא אותנו לנקודות הבאה.

 

מהן האפשרויות שלנו

קולאז'

קולאז' תמונות הוא בעצם הרכב של מספר תמונות מיוחדות שלנו יחד על גביי חומר גלם כלשהו. בהתאם לצורך נוכל לגוון מאד בבחירה. משמע, נוכל לבחור לבצע קולאז' שמטרתו תהיה לעטר את קיר חדרה של בת הזוג, שאולי בדיוק עברה לדירה חדשה. לחילופין, נוכל להעניק סט של קוביות עם תמונות, כאשר על כל קובייה תמונה אחרת, שהיא תוכל להציב לעיטור על השידה בחדר, וכך הלאה.

 

שעון

נוכל לקחת את רעיון הנצחת התמונות צעד אחד קדימה, עם הדפסת תמונה על גביי בלוק שעון. זו היא בחירה נהדרת עבור חיילת או עבור בת זוג ששומרת על זמנים, או שבעצם צריכה קצת עזרה עם זה. מדובר במתנה קצת יותר מתקדמת ודיגיטלית ועדיין מרגשת.

 

מארז

לבסוף, למה לנו להסתפק רק בתמונה אחת או כמה תמונות, כשנוכל לתת לה מארז שלם עם מוצרים משלימים. נוכל לרכוש מארז מיוחד עם נרות ריחנים, סמלים לטוהר הבית, משפטים יפים על גבי בלוק עץ, שהם רק שלכם ועוד. מארזים מסוג זה מראים בצורה הכי טובה כמה מחשבה השקענו בבחירת המתנה וכמה היטב אנחנו מכירים מה היא אוהבת, מה היא רוצה, ומה גורם לה לאושר ושמחה.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת והיחידה במינה עבור בת הזוג שלכם, בלוק תמונות הוא הפתרון המושלם. תוכלו להעניק לה קולאז' מיוחד של רגעים שלכם יחד לעיטור הקיר והשידה, או שעון עם תמונה שלכם וכמובן מארז ייחודי שמכיל פריטים משלימים ורומנטיים שהותאמו במיוחד בשבילה, על ידך.

אלבום פתוח

 

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!
4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!

בכי, צרחות ובעיטות באוויר הן תופעות לוואי שבאות לידי ביטוי לאחר מסירת מתנה משעממת לילדים צעירים. הורים רבים מכירים בתרחיש זה והם יודעים שעליהם להימנע

קראו עוד »
3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »
בקבוק
מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה. זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות. זה הזמן להוציא

קראו עוד »