חיפוש

כל הרעיונות למתנות מקוריות ממש כאן!

מחפשים מתנות מקוריות לאנשים שאתם אוהבים? היכנסו לבלוקים ותזמינו לעצמכם או ליקרים לכם תמונות אישיות מודפסות על גבי קנבס, פוטובלוק או זכוכית למזכרת מרגשת במיוחד להניח על המדף, שולחן העבודה או לתלות על הקיר. באתר תוכלו למצוא רעיונות לעיצובים מדליקים ומתנות מיוחדות שאין בשום מקום אחר במחירים משתלמים במיוחד.

 

בלוקים – החנות המקוונת לעיצוב מקורי ומתנות לבית

בחנות המקוונת של פוטובלוק ברמת גן תוכלו למצוא שפע של רעיונות מדליקים, מקוריים ומעניינים שיהפכו כל מתנה למרגשת במיוחד. באתר תוכלו להזמין תמונות אישיות מיוחדות ויפות המודפסות על גבי פוטובלוק, זכוכית, קאפה, קנבס או מגנטים או להעניק מתנה מיוחדת במינה ליולדת עם תעודת לידה מעוצבת מקסימה לתינוק חדש.

החנות המקוונת לעיצוב מקורי

עיצוב הבית עם התמונות האישיות שלכם

אם גם אצלכם כל התמונות המשפחתיות סגורות באלבומים, הגיע הזמן שתוציאו אותן החוצה ותתחילו לעצב את קירות הבית בדרכים יצירתיות, מרעננות ומקוריות. תוכלו לתלות אותן על הקיר, להניח על המדף או על שולחן העבודה כדי להציג לראווה את הנכדים, הילדים, בן או בת הזוג, הטיול הגדול בחו"ל או חיות המחמד שלכם. בתוך זמן קצר ובמחיר משתלם במיוחד תוכלו לאסוף את המוצר מן החנות הממוקמת ברמת גן או לקבל את המוצרים שהזמנתם עד לפתח הבית בתוך מספר ימי עבודה.

 

איך עושים את זה?

כל שעליכם לעשות זה לבצע את ההזמנה באמצעות שלושה שלבים פשוטים שאינם אורכים זמן רב:

  1. בחירת המוצר המועדף עליכם – באתר החנות תוכלו לבחור בין פוטובלוק, שהוא בלוק עץ טבעי שעליו מודפסת התמונה, הדפסה על גבי זכוכית שמעניקה עיצוב מושלם ומיוחד לתמונה, הדפסה על גבי קנבס שמעניקים לתמונה מראה של יצירת אמנות או קאפה שמחזיקה מעמד זמן רב מאד.
  2. העלאת הקובץ הרצוי – תוכלו לבחור את הקובץ הרצוי מתוך התמונות האישיות שלכם ולראות תצוגה מקדימה של המוצר הסופי. זכרו שבמקרה של תמונה מרובעת, ייתכן ושולי התמונה לא יופיעו במוצר המוגמר.
  3. שליחה – לאחר שאישרתם את התצוגה המקדימה שלחו את ההזמנה אשר תהיה מוכנה בתוך זמן קצר ותמתין לכם לאיסוף בחנות או תשלח אליכם לכתובת הרצויה בתוך מספר ימי עבודה.

בלוק צילום

תעודת לידה מעוצבת – מתנה מושלמת ליולדת הטרייה

בנוסף לעיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם תוכלו להזמין עבור יולדת טריה תעודת לידה מעוצבת כמתנה מרגשת במיוחד ומקורית מאד. את התעודה ניתן למסגר ולתלות על הקיר או לשמור בתוך אלבום הלידה הראשון של התינוק. כך או אחרת, זו תהיה מתנה שאין לאף אחת אחרת.

 

בלוקים – האתר למתנות מיוחדות ומקוריות

מהיום נוח וקל במיוחד להזמין לעצמכם פוטובלוק, הדפסה על קנבס או על זכוכית לעיצוב הבית או כמתנה לאדם יקר בקלות, בנוחות ובמחירים ללא תחרות באתר בלוקים.

רעיונות למתנות מקוריות

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!
4 מתנות שילדים ישמחו לקבל!

בכי, צרחות ובעיטות באוויר הן תופעות לוואי שבאות לידי ביטוי לאחר מסירת מתנה משעממת לילדים צעירים. הורים רבים מכירים בתרחיש זה והם יודעים שעליהם להימנע

קראו עוד »
3 מתנות עם סגולות מיוחדות
3 מתנות עם סגולות מיוחדות

בחירה במתנה לאדם אהוב במיוחד הינה עניין שמצריך היכרות עם סוגים שונים של מתנות. אנחנו מכירים בקושי זה ולכן, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מיוחדת שתציג

קראו עוד »
בקבוק
מתנות שוות ליום האהבה

יום האהבה הוא הכי מרגש ורומנטי בשנה. זה הזמן של כל זוג להתאחד מחדש, להתאהב מחדש ולהעניק אחד לשני מתנות מדהימות ומושקעות. זה הזמן להוציא

קראו עוד »