חיפוש

זה רק ספורט! חמש דרכים לשפר את כושר הלב ריאה

חולמים על גוף חטוב, בריא וחזק? רוצים לשפר את כושר הלב ריאה? באתר של קולפול תוכלו למצוא מגוון עצום של ציוד ספורט החל ממסלולי ריצה ועד לכדורי פיזיו, משקולות אוניברסליות, ספות כושר ומולטי טריינר לאיבזור חדר כושר פרטי בביתכם או עבור חדרי כושר מקצועיים. 

 

קולפול

קולפול הינה חברה ליבוא ושיווק בריכות גינה מתוצרת בסטוויי ואינטקס, מוצרי כושר ובריאות, צעצועים ומשחקי בריכה, אביזרים לבריכות גינה וציוד לקמפינג ומנגל. המחירים באתר נמוכים באופן משמעותי מן החנויות מאחר ואתם רוכשים ישירות מהיבואן ללא עמלות תיווך. לפרטים נוספים בקרו בכתובת https://www.coolpool.co.il

אופני ספינינג

כיצד נשפר את כושר הלב ריאה?

שיפור כושר סיבולת הלב ריאה מתקבל מהעלאת רמת המאמץ באופן הדרגתי ומושכל על פי תוכנית שהוכנה על ידי מאמן מנוסה ומוסמך. שם המשחק הוא לא לעצור ולנוח על זרי הדפנה, אלא להעלות שוב את רמת הקושי בפעם הבאה כדי שנמשיך לראות התקדמות.

 

חמש דרכים לשפר את כושר הלב ריאה שלכם

לפיתוח סיבולת לב ריאה ניתן להעזר במגוון של פעילויות ספורטיביות, החל מריצה, דרך אופני ספינינג, אימון אירובי או זומבה. באתר קולופול תוכלו למצוא דרכים בריאות ומועילות רבות להעלות את סיבולת הלב ריאה, להלן חמש הפופולאריות ביותר:

  1. אליפטיקל מגנטי מתוצרת YORK SOLO – היתרון של האליפטיקל הוא במגוון הסגנונות שבהם תוכלו להעזר על מנת לשפר את סיבולת הלב ריאה שלכם. האימון מתאים במיוחד למטפסי הרים, חובבי הסקי, הליכה וריצה ומעוניינים לחזק בו זמנית גם את הזרועות וגם את הרגליים.
  2. לוח כושר ביתי BODY BOSS 2.0 –  עולם שלם של כושר גופני שתוכלו לקחת איתכם לכל מקום, בבית, במשרד, בפארק ואפילו בטיול. משקלו הכולל כ- 7 ק"ג והוא כולל תיק נשיאה נוח, משטח עמידה ורצועות לחיזוק כל איברי הגוף ושיפור סיבולת הלב ריאה.
  3. טרמפולינה עם ידית  – הטרמפולינה מיועדת למשקל עד 100 ק"ג ומאפשרת מגוון רחב של אימונים אירוביים שורפי שומן ומחזקי סיבולת לב ריאה.
  4. משקולות רגליים וידיים  – בזמן שאתם הולכים, רצים או מתאמנים, משקולות לידיים ולרגליים יקחו אתכם לשלב הבא עם הפעלת יותר כוח ויותר מאמץ.
  5. אופני כושר מיני מבית ATX  –  גם אם יש לכם סלון ביתי קטן אין סיבה שלא תתאמנו ותתחזקו, אופני הכושר מיני אינם תופסים מקום רב, בעלי עיצוב אלגנטי במיוחד ונוחים במיוחד לשימוש.

 

לסיכום

באתר האונליין של קולפול תוכלו למצוא מגוון עצום של מתקני ספורט, אביזרי כושר וציוד ספורט לאיבזור חדר כושר פרטי אצלכם בבית או לריהוט חדרי כושר מקצועיים, המחירים באתר משתלמים במיוחד מאחר ואתם רוכשים ישירות מן היבואן ללא עמלות תיווך ונהנים ממוצרים איכותיים במחירים קלילים.

אופני ספינינג

 

אולי יעניין אותך גם