חיפוש

היתרונות והחסרונות של השתלת שיער בארץ

השתלת שיער זהו טיפול מיוחד שנועד בשביל אנשים שיש להם שיער דליל, או אפילו מקריח לחלוטין. ישנם טיפולי השתלת שיער בארץ והם פופולריים כאן מאוד, אך עם זאת תמיד יש יתרונות וחסרונות בביצוע הטיפול של השתלת השיער כאן בארץ. ישנם גם טיפולים שניתן לעשות בחו״ל, ולכן זו התלבטות בין הארץ לבין מחוצה לה.

 

היתרון המוחץ – תקשורת טובה עם הרופא

אחד היתרונות הטובים ביותר של השתלת שיער בארץ, היא השפה הייחודית לנו, השפה העברית. כשאנחנו בוחרים לבצע טיפול השתלת שיער בארץ, אנחנו יכולים לראות את הרופא שלנו הרבה לפני, להתייעץ איתו בעברית, לראות את הקליניקה שלו ולשמוע חוות דעת של מכרים ומשפחה. כמו כן בארץ ניתן לבצע הרבה בדיקות מקיפות ומקדימות, ובכך להגיע לתוצאות הטיפול הטובות ביותר שניתן להשיג.

 

הזמן שלכם שווה זהב ויהלומים

מה שהכי חשוב לנו בחיים, הוא הזמן שלנו ומה אנחנו מספיקים בטווח שלו. לכן גם כשמדובר בטיפולים של השתלת שיער, ביצוע של הניתוח הזה יכול להקטין משמעותית את הזמן שתצטרכו להמתין. בארץ יש לכם קליניקה פרטית בהמון ערים, והנגישות הרבה יותר גבוהה מאשר טיפולים בחו״ל. במידה ואתם רוצים לקבוע תור להשתלת שיער ולייעוץ עם רופא בהקדם האפשרי, זה יכול אפילו לקחת מספר ימים בודדים ובכך לקצר משמעותית את הזמן בו אתם מחכים.

 

החסרון הגדול – המחיר הגבוה שתשלמו

בישראל כמו בישראל, יש הרבה דברים טובים אך היא בהחלט מדינה יקרה. במדינת ישראל טיפול של השתלת שיער יכול לנוע בין 15,000 שקלים, ועד ל – 35,000 שקלים. אלו מחירים גבוהים, ולא לכל אחד יש את הסכום הדרוש על מנת לבצע את הטיפול המיוחל. בחו״ל לצורך השוואה, מחיר של השתלת שיער יכול להתחיל מ6,000 שקלים, ובערך עד 12,000 שקלים. הפער בין הארץ לבין מדינות שונות ברחבי העולם עצום, וזהו החסרון הגדול.

 

השתלת שיער בארץ – רק במקום מוסמך

השתלת שיער חייבת על פי חוק, להתבצע על ידי רופא. הטיפול נעשה בדרך כלל על ידי רופא עור או כירורג פלסטי. רק לרופאים מוסמכים, שעברו הסמכה נוספת בנוגע להשתלת שיער, יכולים לעסוק בזה ולתת לכם את הטיפול. לצערנו בארץ יש לא מעט זיופים, וישנם אנשים שהם לא מיומנים לכך ויכולים לפגוע בשיער שלכם. לכן, הקפידו לראות בעיניים שלכם את התעודות המקצועיות של האדם שנמצא מולכם, תשאלו אותו שאלות ותתעניינו.

 

השתלת שיער בארץ – נוחה ומזמינה

השתלת שיער בארץ היא אחת הדרכים הקלות ביותר שניתן להשיג. ראשית, עליכם לפנות לרופא שלכם (רופא משפחה למשל) ולהביע בפניו את הבעיה שלכם. לאחר מכן הוא כבר יכווין אתכם לייעוץ אצל רופאים מקצועיים, ובכך הסיפור נגמר. אתם מגיעים לייעוץ, מתרשמים מהרופא ומתחילים בתהליך המיוחל. בארץ זה פשוט וקל, ולא צריך להסתבך יותר מדי כלל.

נער

 

אולי יעניין אותך גם