חיפוש

הדברת פשפשים ללא רעלים

הדברת פשפש המיטה

למעשה בישראל הפשפש היחידי שמצריך הדברת פשפשים בבית הוא פשפש המיטה, וגם תהליך ההדברה שלו יהיה שונה לחלוטין מזה של פשפשים מחוץ לבית. הדברת פשפשים בבית תיעשה במספר שלבים ועל ידי שימוש בקיטור, שואב עוצמתי וריסוס עם תכשירים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

חברתנו מבצעת תהליך מסודר ושלם לטובת הדברת פשפש המיטה, תהליך הכולל גם ריסוס פשפשים עם החומרים הידידותיים ביותר לסביבה שקיימים בשוק (!). לקוחותינו נהנים מאחריות הנרחבת בשוק על העבודה על העבודה כך שאנו זמינים עבורם גם לאחר תהליך ההדברה במידת הצורך.

 

הדברה ביולוגית

על מנת להרחיב מעט על תחום ההדברות, ובפרט על תחום ההדברות הירוקות חשוב לדעת שכיום ישנן הרבה שיטות להדברת פשפשים. ההבדל בין השיטות מתבטא בעיקר בחומרים שבהם משתמשים לצורך ריסוס פשפשים. למרות הרגילות להשתמש בחומרי הדברה כימיים, כיום ישנן שיטות הדברה טבעיות שלא כוללות כלל חומרים כימיים. השיטה הידועה והיעילה ביותר היא  הדברת פשפשים טבעית בעזרת פשפשים טורפים. זו למעשה השיטה הטבעית ביותר שניתן להדביר איתה, כשהיא נכללת בתחום שנקרא "הדברה ביולוגית".

 

הדברה ירוקה

אמנם יש לדעת שלא כל מדביר מתעסק גם בהדברה ביולוגית. דרכנו תוכלו לבצע הדברה ירוקה גם נגד פשפשים, כשהיתרון הגדול שלה הוא הפגיעה המינימלית ואף אפסית בשדה או במטע (במידה ומדובר בהדברת חוץ) – לצד יעילות לטווח ארוך. למרות שייקח לה מעט זמן לעבוד ולהראות תוצאות, בסופו של דבר הדברת פשפשים ירוקה וטבעית תעשה את מה שהיא מבטיחה, ואתם תוכלו להיות עם ראש שקט.

 

הדברה על ידי קיטור

החל מהעשור האחרון של המאה הקודמת המדבירים כבר אינם משתמשים עוד בחומר ההדברה d.d.t, ובמקומו עברו המדבירים להשתמש בחומרים בעלי רעילות נמוכה ככל האפשר. מלבד דרכי ההדברה אותן מנינו לעיל, קיימת אפשרות לטפל בפשפשים ללא ריסוס בכלל על ידי ביצוע שאיבה חזקה וקיטור יבש. החיסרון בפעולות אלו הוא, שהן אינן מבטיחות תוצאות לטווח הארוך כך שההשקעה הכספית לא תביא לתמורה המבוקשת כאשר הפשפשים יחזרו. גם היום, יש מספר אמונות תפלות הרווחות בציבור בנוגע לשיטות השונות להדברת פשפשי המיטה שפשוט אינן יעילות.

חשוב שנבין, פשפשי המיטה הם בעלי כישורי הישרדות יוצאי דופן ובניגוד לבעלי חיים רבים, הם למדו לא רק לחיות לצד בני האדם אלא אף לשגשג לצדם ולנצל אותם לטובת הישרדותם העצמית. כל טיפול בבעיית פשפשים בבית חייב להיות יסודי ומקיף ורק כך תוכלו להיפטר מהפשפשים אחת ולתמיד.

 

סיכום:

הדברה ירוקה עושים אצל מדביר מקצועי ומוסמך. בחברת ההדברות שלנו מתמחים בהדברה ירוקה, בטוחה ומקצועית! הדברה ירוקה ובטוחה עושים ע"י מדביר מוסמך עם רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה. אנו עובדים עם חומרי הדברה ירוקה, בטוחה וידידותית. כל חומרי ההדברה שאנו עובדים איתם בפיקוח ואישור המשרד להגנת הסביבה. תעודת הדברה ואחריות יינתנו לכל הדברה ירוקה.

 

זוחלים

אולי יעניין אותך גם

גבינה ובעל חיים
הדברה של מכרסמים

כולנו אומנם מורגלים בעונות מסוימות של השנה לראות תיקן שרץ לנו בבית פה ושם, כי ישראל זו מדינה חמה ותיקנים אוהבים חום, אך מה קורה

קראו עוד »