חיפוש

לא בטוח שמדובר במדביר הנכון למשימה? הנה מה שצריך לבדוק

כאשר מדבירים בית רוצים להגיע לתוצאות המקסימליות ולא להיתקל בחרקים ובתיקנים למיניהם.

לפיכך ישנה חשיבות רבה לבחירת המדביר הנכון.

המאמר יפרט מה צריך לבדוק כשבוחרים בחברת הדברה.

 

שימוש בחומרים שאינם מזיקים

כשבוחרים חברת הדברה בראש ובראשונה יש לבדוק באילו חומרים החברה משתמשת. לכן קודם כל יש לבדוק האם למדביר יש תעודות ורישיונות הדברה, האם החומרים שלו עומדים בתקנים הדרושים והאם הם ידידותיים לסביבה ולבני אדם. החוק בארץ מאפשר לחברות ההדברה להשתמש בחומרי הדברה שאינם מזיקים לבני אדם ולחיות המחמד ולכן האפשרויות שלהם מצומצמות. גם לאחר ההדברה חשוב לבקש מהמדביר לציין על גבי החשבונית באילו חומרים הוא השתמש במידה וחלילה חיות המחמד מגלות מצוקה כתוצאה מהרעלה. מדביר מקצועי יעניק לכם גם אחריות על ההדברה ללא חשש מהתחייבות לקחת אחריות על החומרים בהם השתמש.

 

אמינות ועבודה איכותית

מדבירים מקצועיים יהיו אמינים הן מבחינת השירות והן מבחינת המחיר. הם צריכים לדעת היכן לפזר את חומרי ההדברה כדי שיהיו אפקטיביים, לעשות עבודה יסודית הכוללת את כל חדרי הבית, הארונות והחצר ולהיות אמינים במחיר סביר. כאשר מדובר בחברת הדברות מחירון של כל חברה שונה מהחברה השנייה ואין פיקוח על המחירים. לפיכך, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות ההדברה השונות וכמובן לא לוותר על עבודה איכותית ושימוש בחומרים שאינם מזיקים. חברה כמו המדביר במרכז היא חברה אמינה כזו שמעניקה שירותים איכותיים ומחירים לכל נפש.

 

ידע ומקצועיות

מדביר מקצועי הוא מדביר בעל ידע נרחב בתחום. כלומר, הוא צריך להכיר את עולם החרקים מקרוב ולדעת לזהות את אלו המבקרים בביתכם על מנת להשתמש בחומרים הנכונים לסילוקם. הדוגמה הפשוטה ביותר היא שחומר הדברה לנמלים אינו זהה לחומרי הדברה נגד ג'וקים. כאשר המדביר מראה לכם תעודת הסמכה רוב הסיכויים שהוא בעל ידע, השאלה היא מה מידת הניסיון שלו. כדי לזמן מדביר מנוסה צריך המלצות ממכרים שהתנסו עם אותו מדביר או חוות דעת המופיעות באינדקסים או בפורומים השונים באינטרנט.

 

שמירה על הבטיחות

מדביר רציני יידע לשמור על הבטיחות שלכם ושל ילדיכם בין אם מדובר על סוג החומרים בהם הוא משתמש ובין אם מדובר על המקומות בהם הוא מפזר את החומרים. הוא צריך לקחת בחשבון את הנוכחות של נשים בהיריון, תינוקות, חיות מחמד וכד' ולפנות את הדיירים מהבית בעת ההדברה. בנוסף, המדביר צריך לתדרך את המשפחה לגבי הכנת הבית להדברה מבעוד מועד, להנחות על הכניסה חזרה הביתה, האוורור של הבית, ניקוי הבית, הרצפה וכיצד למנוע את חזרתם של החרקים. ככל שהמדביר מגדיל יותר ראש ומתאר את תהליך ההדברה לפרטי פרטים, כך תדעו למה לצפות ולהיות מוכנים. כמו כן, המדביר צריך להיות מוכן לכל שאלה מצדכם ולענות תשובות אמיתיות וללא היסוס.

 

פיזור עשן

אולי יעניין אותך גם

אישה שוכבת במיטה
הדברת פשפשים ללא רעלים

הדברת פשפש המיטה למעשה בישראל הפשפש היחידי שמצריך הדברת פשפשים בבית הוא פשפש המיטה, וגם תהליך ההדברה שלו יהיה שונה לחלוטין מזה של פשפשים מחוץ

קראו עוד »
גבינה ובעל חיים
הדברה של מכרסמים

כולנו אומנם מורגלים בעונות מסוימות של השנה לראות תיקן שרץ לנו בבית פה ושם, כי ישראל זו מדינה חמה ותיקנים אוהבים חום, אך מה קורה

קראו עוד »