חיפוש

3 דרכים לשדרג את המלתחה לקראת החורף

ראש השנה – עבר, יום כיפור – עבר, אפילו סוכות עבר. כשחנוכה באופק והחגים מאחורינו, זה הזמן לקפל יפה את בגדי הקיץ – ולהוציא את בגדי החורף. אולם, כל מי שגר בישראל נתקל לפחות פעם אחת בחיים בבעיה הבאה.

בגלל שישראל היא מדינה חמה, לפעמים אנחנו לובשים בגדים קצרים גם בחורף. כך, אנחנו שומרים על לפחות חלק מהמלחה הקיצית שלנו אופנתית. הבעיה מתחילה כשמוציאים את בגדי החורף, ומגלים שם הרבה דברים שאנחנו כבר לא אוהבים. החלפה מלאה של המלתחה היא דבר יקר, ולכן ריכזנו עבורכם 3 דרכים לשדרג את המלתחה לקראת החורף (במקום להחליף אותה לגמרי).

 

איך לשדרג את המלתחה שלכם לקראת החורף

החורף מתקרב, בגדי החורף יוצאים מהאחסון ואתם מגלים שאתם לא אוהבים את המלתחה שלכם. במקום לתרום את כל הבגדים לצדקה וללכת לעשות בלאגן בתאי מדידה בקניון, יש לא מעט דרכים בהן תוכלו לשדרג את המלתחה שלכם לקראת החורף. ריכזנו כאן עבורכם 3 דרכים לשדרג את המלתחה שלכם לקראת החורף.

 

  1. לקנות כאילו אין מחר – חגי הקניות באינטרנט

דרך אחת, ומומלצת מאוד, לשדרג את המלתחה לקראת החורף היא לחכות לחגי הקניות של נובמבר. יום הרווקים הסיני, שופינג IL של גוגל, בלאק פריידי ועוד ועוד הזדמנויות לקנות בגדים חדשים ואופנתיים שישדרגו את המלתחה החורפית שלכם – מחכים לכם לכל אורך חודש נובמבר.

 

  1. מעט זה בעצם הרבה – תכשיטים ואקססוריז

זה לא משנה אם אתם קונים תכשיטים בבאר שבע, בחיפה או בכפר אומנים בגולן – תכשיטים ואקססוריז יכולים לשדרג כל לוק. שרשרת זהב יכולה להפוך שמלה חמימה ופשוטה – ללוק נוצץ ומעניין. טבעות יכולות לגרום לכן (ולכם) להרגיש יפות יותר ובטוחות יותר בלוק שלכן. לכן שווה תמיד להשקיע עוד קצת בתכשיטים ואקססוריז.

 

  1. צבע זה הכל – בחירה נכונה של צבעים

אם נכנסים לרשתות האופנה בישראל, קל מאוד לזהות מה הוא הצבע שמשווק בתור הדבר הכי "אין". שנה אחת הייתם יכולים למצוא סוודרים בצבע חרדל בכל חנות, ושנה אחר כך החנויות הוצפו בפריטים בצבע ורוד סלמון. שימו לב שאתם לא קונים יותר מדי פריטים מאותו "צבע חם", פשוט כי שנה הבאה הם כבר לא יעניינו אתכם.

 

סיכום

לסיכום, פעם בשנה אנחנו מגלים מחדש שאנחנו צריכים לשדרג את המלתחה שלנו לקראת החורף. כדי להחליף את המלתחה לפריטים אופנתיים יותר, תוכלו לחכות לחגי הקניות באינטרנט, המתקיימים בחודש נובמבר. ניצול המבצעים יאפשר לכם לשדרג את המלתחה, בלי לקרוע את הכיס.

כמובן שאתם יכולים גם להשתמש באותם הבגדים שנשארו לכם משנה שעברה, ולשדרג את הלוק עם תכשיטים ואקססוריז. שימו לב ש"הצבע החם" משתנה כל שנה, ולכן פריטים שאהבתם בשנה שעברה – יכולים להיראות קצת מוגזמים או מיושנים השנה. וכמובן, כדאי לדאוג למעיל חמים ומעוצב.

שרשרת

 

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »