חיפוש

המדריך המלא – טבעות אירוסין

הבחירה המשמעותית ביותר שנעשה בחיינו בכל הקשור לרכישה של תכשיטים היא כמובן רכישה של טבעת אירוסין. להלן המדריך המלא לבחירה של טבעת אירוסין מושלמת לרגע המרגש ביותר בחיים.

טבעות אירוסין – מגוון רחב של אפשרויות לבחירה

טבעות אירוסין נחשבו מאז ומתמיד לתכשיט בעל הסנטימנט הרגשי החזק ביותר, זאת לאור העובדה כי הטבעת הזו מסמלת את תחילת הדרך המשותף של זוגות רבים. למעשה, אנו עדים כיום למגוון עצום לבחירה של טבעות אירוסין בעיצובים שונים ובמחירים שונים, והמומחים של חברת דיימונד פקטורי, החברה המובילה כיום בענף מציגים לכם את המדריך המלא לבחירה של טבעת אירוסין מושלמת וייחודית, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר:

ידיים וטבעת

  • חשיבה על תקציב: רכישה של טבעת אירוסין היא רכישה משמעותית, גם מבחינה כספית. לכן, בטרם אתם מתחילים במטלת החיפוש של הטבעת חשוב לבדוק מהו התקציב אותו תרצו להשקיע, ולהיצמד אליו. אומנם קשה מאוד עד בלתי אפשרי להיצמד לתקציב, זאת לאור המגוון הרחב, אולם חשוב לקבוע טווח של מחיר אשר מתאים לכם, כך שלא תישארו עם נזק בכיס.
  • התייעצות: אין ספק כי מדובר בהחלטה קשה ביותר, לכן ניתן להקל עליה באופן משמעותי על ידי לקיחה של חברה/בת משפחה אשר מכירה את בת הזוג ויכולה לעזור בבחירה של הטבעת המושלמת ביותר.
  • בחירת צבע: כיום ניתן לרכוש טבעות אירוסין בצבע לבן או זהב, על בסיס הטעם האישי. בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר במרכיב אשר קובע גם את עלותה של הטבעת ולכן מומלץ לחשוב מראש על הסגנון העיצובי של הטבעת ועל הצבע, כך שתוכלו להיות ממוקדים יותר בבחירה של טבעת.
  • התאמה במידה: על מנת שתוכלו לרכוש טבעת אירוסין אשר תהיה מדויקת לגודל האצבע של האישה לעתיד, חשוב לקחת טבעת אשר נמצאת כבר בשימוש אצלה וזאת על מנת שתתבצע במקום התאמה של הגודל אל גודל האצבע. חשוב לזכור כי במידה ולא מתבצעת התאמה מוחלטת של היקף הטבעת לאצבע, אנו עלולים לשלוח את הטבעת לתיקון ובכך לגרור את תהליך קבלת הטבעת עוד יותר. על כן, בטרם אתם יוצאים לרכישה בדקו כי לקחתם טבעת קיימת של בת הזוג וכי היא אכן מתאימה באופן מדויק להיקף, כך שתוכלו לבחור טבעת אירוסין באותה המידה.
  • קלאסיות על זמנית: על אף המגוון העצום של טבעות האירוסין אשר ניתנות לרכישה היום, הבחירה המועדפת ע"י רבים היא רכישה של טבעת יהלומים קלאסית. טבעת כזו היא למשל טבעת אירוסין אדל אשר מעוטרת ב 12 יהלומים וביהלום מרכז גדול בגודל של 0.56 קראט. מדובר בטבעת קלאסית ומנצחת אשר ללא תספק מהווה את חלומה של כל אישה, זאת בזכות פשטות וניקיון מנצחת. קליק לרכישה.

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »