חיפוש

כמה סוגי עגילים יש ומהי הבחירה המושלמת עבורך?

אנשים אוהבים עגילים, זאת עובדה.

עגילים הם אחד התכשיטים הנמכרים ביותר בעולם.

אבל, לא כולם מכירים את כל סוגי העגילים שקיימים, וחבל.

בדיוק בגלל בעיה זו, הכנו בעבורכם סקירה מקיפה של סוגי העגילים הקיימים, ולמי מתאים כל עגיל.

 

עגילים לתנוך האוזן

עגילים קלאסיים, שהיו קיימים ראשונים בעולם התכשיטים. עגילים אלו מתאימים לכל מי רוצה לשמור על מראה נקי וחלק של האוזן, בלי הוספת עגילים נוספים. כמובן שעגילים אלו יכולים לשמש כבסיס לעגילים נוספים שיעשה אחר כך האדם.

גם בזוג עגילים פשוט ניתן לגוון ישנם עגילים שצמודים לאוזן והם פחות בולטים לעין, וישנם עגילי חישוק גדולים שניתן לשים לב אליהם מרחוק. כך שכולם יכולים להתחבר לעגילי חישוק, פשוט תבחרו את סגנון העגיל האינדיבידואלי שמתאים אישית לכם. במידה ואתם לא בטוחים, תוכלו להתייעץ עם האדם שעשה לכם את החורים באוזניים, והוא ייעץ לכם מהו הסוג שמתאים לכם.

 

טראגוס

עגיל הטראגוס עולה בפופולריות שלו בשנים האחרונות. העגיל ממוקם בצד האוזן, במקום הקרוב לחיבור של האוזן עם הפנים. העגיל מתאים לכל אוהבי העגילים שרוצים להוסיף עגיל במקום מיוחד. בנוסף הוא מתאים לאנשים שרוצים לעשות עגיל אחד בלבד ולא רוצם לעשות אותו בנוך האוזן. העגיל מתאים הן לגברים והן לנשים.

 

עגיל באף

העגיל באף נפוץ מאד בימינו. למרות שאסור לענוד אותו בצבא, אנשים רבים מתחילים לעשות חורים באף עוד בתיכון. העגיל מתאים למי שפחות מתחבר לחורים באוזניים ורוצה עגיל שניתן לראות בצורה טובה. את העגיל יראה כל אדם שמדבר איתך. העגיל מוסיף מאד לנראות של הפנים, ומאד מומלץ.

 

עגיל בטבור

עגילים אלו מקובלים בעיקר אצל נשים. אלו עגילים קטנים ויפים שנמצאים על הטבור. העגיל מתאים לכל מי שרוצה להוסיף לפופיק שלה מראה מתוכשט. בנוסף, זכרו שרואים אותו רק כשהטבור חשוף, כך שזה לא עגיל שמושך יותר מדי תשומת לב.

 

הליקס

ההליקס ממוקם בחלק העליון של האוזן. גם ההליקס מאד פופוךראי בשנים האחרונות, ויש שאומרים שהוא הפופולארי ביותר. ההליקס מתאים לכל אחד שרוצה לעשות עגיל במקום ייחודי, ולא בהכרח במקום המסורתי. יש כאלו שעושים הליקס ומוסיפים אותו לשאר העגילים הקיימים באוזן שלהם, ואחרים עושים אותו כעגיל יחיד. כמובן שבחרו בין האופציות בהתאם למבנה האוזן שלכם.

לסיכום, ישנם סוגים רבים מאד של עגילים. זכרו שאתם לא רק צריכים לבחור את מיקום העגיל, תוכלו לבחור גם את סוג העגיל כך שיתאים למקום בו אתם הולכים לבלות.

תוכלו לבחור עגילים נוצצים לאירוע ערב, שייגרמו למה שאתם לובשים להיראות חגיגי יותר באופן אוטומטי. לחילופין, תוכלו לבחור עגילים צמודים או פשוטים למראה יומיומי קליל ולא מתאמץ. הכיף בעגילים זה שאפשר לשחק איתם בהתאם למצב הרוח.

 

אישה

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »