חיפוש

חמשת אבני חן לשיבוץ בטבעות יוקרה שחייבים להכיר

עומד לכרוע ברך ולא יודע איזו אבן לבחור? רוצה לקנות לעצמך תכשיט אבל נמאס לך שהכל נראה אותו דבר? בעידן שבו תכשיטים מיוצרים במפעלים, קל יותר להיות ייחודיים ולרכוש לעצמנו תכשיט מקורי ומיוחד, ויתרה מכך, עבור בת הזוג האהובה שרוצה הפתעה מיוחדת.

שיבוץ אבני חן בטבעות יוקרה הפך עם השנים יותר ויותר פופלארי, וגם אנחנו ממליצים. מה הן חמשת אבני החן לשיבוץ בטבעות יוקרה שחייבים להכיר? במאמר זה נפרט לכם.

 

טבעות, תכשיטים ומה שביניהם

תכשיטים מזמן כבר לא מסמלים רק סמל סטטוס, אלא גם ייחודיות אופנתית וטעם אישי. כל אחת רוצה להסתובב עם התכשיט המקורי והאלגנטי ביותר. בשנים האחרונות פרצו לחיינו טבעות מיהלומי מעבדה. יהלומי מעבדה, ככל היהלומים האחרים הם זהים מכל הבחינות – כימית, אופטית ופיזית.

בדיוק כמו יהלומים שנכרים מן האדמה. עם זאת, יהלומי מעבדה הם יהלומים אתיים. מה זאת אומרת? בתהליכם לא נגרם נזק לכדור הארץ והם ידידותיים לסביבה. נראותם והבוהק שלהם שווה ליהלומים רגילים ואף יותר יפים לעיתים.

 

אמרלד

אמרלד היא אבן חן מהמוכרות והוותיקים בעולמנו. היא נמנית בארבעת אבני החן היקרות ביותר בעולם – יחד עם יהלום, ספיר ואודם. אמרלד נקרא בעברית ברקת. האבן היא למעשה תוצרת של מינרל שקוף בשם בריל. הצבע של אמרלד הוא ירוק שנע בשלל גוונים.

האמרלד הוא אחד מאבני החן העשירות ביותר בעולם מבחינה תכליתית. הן מבחינה אלמנטית והן מבחינה מינרלית. שני אלה מעניקים לאבן ייחודיות וערך כלכלי רב.

 

קוורץ לימוני

קוורץ לימוני מצוי בהרי האלפים בקרבה לקרחונים. הקוורץ שייך לקבוצת מינרליים סיליקטיים ומבנה הגביש הוא פריזמה של משושה שנראית כמעין פירמידה של 6 צלעות. הקוורץ הלימוני הוא בעל צבע צהבהב עדין שמעניק תצורה של מעין יהלום-זהב.

 

זירקון טבעי

זירקון הוא מינרל נזוסיליקטי. הצבע שלו משתנה משקוף-צהוב-זהוב, לאדום, חום, ירוק ומגוון הצבעים שבאמצע. זירקון שקוף לרוב משמש כתחליף ליהלומים ומשובץ בתכשיטים רבים בשנים האחרונות. מקור שמו מגיע מהשפה הפרסית ופירושו זהוב. הזירקון נפוץ מאוד בקרום כדור הארץ ונמצא בסלעי יסוד רבים.

 

אקוומרין

אקוומרין היא אבן חן וסוג של מינרל בריל. צבע האבן הוא תכלת-כחול שיכול להגיע לעיתים עד לכדי גוון כחול-ירוק הנראה כמו הגוון של הים. חלקים ממנה נראים אף כמו טיפות או המים עצמם. האקוומרין לעיתים ייקראו גם אקוומרין אוריינטלי. אקוומרין היא אבן נפוצה מאוד ומוכרזת כאבן החן הרשמית של מדינת קולורדו בארצות הברית.

 

עין החתול

עין החתול הוא אינו אבן, אלא תופעה טבעית באבני חן. למעשה, כל תצורת אבן שיש בה קו חוצה נקרא עין החתול, מהסיבה שהוא מזכיר את צורתו של עיני חתול. התופעה מתקיימת יחד עם הבזק אור שמופיע לאורך הקריסטל וזז עם הזזתה ומשאיר חותם יפייפה.

טבעות מיהלומי מעבדה

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »