חיפוש

איך לבחור שעון לגבר בול בסגנון שלו?

אומנם קיים מגוון רב של שעוני יד לגבר פונקציונליים, בין אם מדובר בשעון לגבר דיגיטלי טקטי, ובין אם מדובר על שעון לגבר ספורט, אבל בחרנו לבחון שעון לגבר יותר פונקציונלי, אשר

ישרת מטרות בחייו, שלא תמיד נראה אומנם נפלא עם טוקסידו, אבל משרת אותו נאמנה.

נראה כי כיום יש מבחר עצום של שעוני קז'ואל אקסקלוסיביים לגברים, מה שבהכרח מקשה על ההחלטה של הבחירה.

לכן בדיוק כתבנו בשבילכם, הגברים, את המאמר הזה, למען תדעו איך לבחור שעון לגבר בול בסגנון שלו.

 

האם בחירה של שעון לגבר צריכה להתחשב בפרופורציות?

כאשר עומדים בפני הבחירה של שעון לגבר, שממש איננה פשוטה, יש להביא בחשבון את העניין של עד כמה השעון שייבחר יתאים באופן פרופורציונלי ליד או לכף היד שלכם. בחירה של שעון לגבר קטן מדי עשויה להיווכח שכביכול הוא עונד שעון של נשים. ואילו בחירה של השעון לגבר הגדולה מדי, עשויה להצטייר בבליטה לא רצויה, ולהעיב על הנראות הכללית שלו. על מנת לדייק בנושא של הפרופורציות תנסו פשוט למדוד אותו בחנות, תיוועצו עם קרובי משפחה ועם חברים טובים. באופן כללי, אפשר לומר, כי שעון לגבר הוא סוג של הצהרה. ותבחרו אותו בהתאם למה שברצונכם לשדר לעולם הרחב.

 

מה המשקל של העיצוב בבחירה של שעון לגבר?

במידה ואתם חפצים לבחור שעון לגבר למראה קז'ואל, היצמדו לעיצובים פרקטיים, קלים ונוחים. עיצובי שעון קונבנציונליים ווינטז', למשל, יותר יתאימו במידה ויש לכם אירוע רשמי, משום שהם משדרים משיכה נצחית. במידה ואורח החיים שלכם פעיל למדי, כי אז בחירה של שעון פונקציונלי לגבר עם עמידות גבוהה תתקבל בברכה.

 

האם שיקול הנוחות בבחירה של שעון לגבר בעל משקל רציני?

אפשר לומר בוודאות, כי השיקול של נוחות בבחירה של שעון לגבר הוא גבוה מאוד. אין זה משנה עד כמה תכונות מדהימות יש בשעון לגבר ועד כמה שהוא באמת מרשים, במידה ולא תרגישו אתו את כליל הנוחות, תדלגו לשעון הבא בחנות.

 

האם בחירה של שעון לגבר צריכה להתכתב עם מסגרת התקציב שלכם?

אין כל עוררין על כך, כי בחירה של שעון לגבר חייבת להתכתב בהצלחה עם מסגרת התקציב שלכם, והיא תהיה הגורם המכריע על החלטת הבחירה שלכם. ברם, אף פעם אל תתפשרו על האלמנטים של נוחות ושל איכות של השעון לגבר רק במה שקשור לתג המחיר שלו.

 

האם בחירה של שעון לאישה אמורה להתאים לסגנון האישי שלה?

נשים אוהבות בגדים אופנתיים, ונשים אוהבות אף שעון לאישה. בעודכן בוחרות בשעון שלכם, יש לחשוב מלכתחילה על הסגנון המועדף עליכן. יש סוג של הצהרת אופנה בבחירה של השעון לאישה. כשהנכן עונדות שעון, מי שיתבונן בכן יוכל להגדיר אתכן על פיו. בענידת השעון לאישה המתאים והאקסקלוסיבי, הסביבה שלכן תיקח אתכן יותר ברצינות, מן המחשבה שהנכן מודעות לזמן במרבית הפעילויות שאתן עושות, ואתן נאמנות ומסורות לזמן שנקבע מראש.

מחוגים

 

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »