חיפוש

 4 סוגי עגילים לאישה שהם IN ב-2021

2021 כבר כאן והטרנדים החמים כבר התגלו ואפילו הגיעו אלינו.

יחד עם כל בגד, אופנתי ככל שיהיה, חייבים להגיע אקססוריז משלימים: אביזרי שיער, חגורות ותכשיטים, המקפיצים את הבגד ומשדרגים את ההופעה.

כך, אפילו שמלה פשוטה מהעונה שעברה יכולה להיראות עדכנית ואופנתית ולגרום ללובשת להיראות מלאת שיק וסטייל.

עגילים לאישה הם תכשיט משמעותי בכל הופעה. רוב השיח שלנו עם אנשים ונשים אחרים כולל מבטים לאיזור הפנים ועגילים יכולים להוסיף מאוד. יש לשים לב שעגילים "מתחרים" על תשומת הלב עם עיצוב השיער, האיפור, אביזרי שיער, פתח המחשוף והשרשרת ולכן יש לבחור אותם בתשומת לב. הנה כמה מהטרנדים החמים של השנה בתחום:

 

הקלאסיים

העגילים הקלאסיים כשמם כן הם- על זמניים. הם יכולים להיות עדינים כמו חישוק קטן ללא קישוטים או פנינה בודדת ויכולים להיות ארוכים אם הם נקיים מקישוטים, חריטות וחיתוכים. העגילים הקלאסיים יתאימו לשמלות מפוארות, מקושקשות, נוצצות במיוחד או בעלות מחשוף מעניין או לענידה עם שרשרת גדולה ונוכחת. הטרנד השנה הוא מתכות מבריקות במיוחד- כסף וזהב בצהוב בהיר ולא נחושת עמומה או זהב "מלוכלך".

 

אבנים נוצצות

ה-טרנד החם של 2021 הוא תכשיטים נוצצים. אבני חן מסוגים שונים כמו יהלומים, זרקוניות, סברובסקי וכו' נכנסו לאופנה השנה וקולקציות שלמות הוקדשו למראה המנצנץ. גם במראה המנצנץ אפשר לבחור בחכמה: עגילים עדינים מיהלום בודד או מיהלום מרכזי מוקף יהלומים קטנים יתאימו לשמלה בהירה, מקושקשת או למראה מאופק  ומינימלי בעוד עגילים עם נוכחות יורכבו מאבנים וחלקי מתכת שונים שייצרו נצנוץ עדין סביב הפנים, ויתאימו לשמלה כהה, חלקה ולמראה עשיר.

 

עגילי אוברסייז

נכון, עגילי האובר-סייד ותכשיטי האובר-סייז בכלל נכנסו לחיינו כבר לפני כמה שנים אך השילובים משתנים כל הזמן ואנחנו הרווחנו עוד שנה עם סגנון התכשיטים הגדולים- בהגזמה. כיום ניתן למצוא עגילי אובר-סייז היורדים מהתנוך עד מתחת לכתף ומגשרים בין התכשיט לבגד עצמו. עגילים גדולים כאלה יהיו עשויים מתכת, פלסטיק או עץ ולעתים אף ישולבו ברקמה. בולט במיוחד סגנון הנברשת שאמנם התחיל לפני כמה שנים אך השנה קיבל גלאם מיוחד כשהשתדרג לבסיס צמוד לאוזן ממנו יוצאים גדילים בצבעים, גדלים ואורכים שונים.

 

מיקרו-מקרמה

המקרמה, מלאכת היד שהייתה נפוצה לפני כ-40 שנה, חזרה ולא רק לאביזרים לבית, לתליית עציצים ולחופות. מיקרו-מקרמה הוא סגנון קשירה וקליעה של חוטים היוצר תכשיטים בשילוב אבנים וקריסטלים. עגילי מיקרו-מקרמה הם בעלי סגנון כפרי ויתאימו לשמלה פשוטה, כפרית, בגוונים שונים של אדמה ומבדים טבעיים שאינם מבריקים או מנצנצים. עגילים כאלה לרוב ייענדו ביומיום ולא באירוע רשמי.

לסיכום, לפני שבוחרים עגילים יש לבדוק את ההקשר שלהם בנראות כולה כולל איפור, שיער, סגנון השמלה ואופי המחשוף על מנת להימנע ממראה מצועצע ועמוס מדי.

 

דוגמנית

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קראו עוד »
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קראו עוד »