חיפוש

4 דרכים להתחטב עד הקיץ הבא

אז החלטתם שזה הזמן, כל אחד מסיבותיו שלו, שבקיץ הזה אני הולך/ת להיראות מיליון דולר. איפה מתחילים? מה עושים? מה אפקטיבי ואיך סוף סוף נצליח להתמיד?. שאלות חשובות ולגיטימיות אבל הסירו דאגה מלבכם כי אנחנו כאן בכדי לעזור לכם להבין איך עושים את זה נכון, ואם לא עושים את זה נכון, עדיף כבר לא בכלל.

 

כושר גופני

אז אם אתם כבר שנים מתחילים ומפסקים, אם אתם מאוכזבים כי התוצאות לא מגיעות מספיק מהר ואז לא מתמידים או אם סתם בפעם הראשונה בחייכם החלטתם שהגיע הזמן, הנה הדבר הראשון והחשוב ביותר שנוכל לגלות לכם. התמדה היא השלב הראשון בדרך לשינוי אבל עליכם להבין שבכדי להבליט את הקוביות, לחזק את שרירי הידיים ולנפח את הירכיים, ללכת למכון זה לא מספיק. התזונה שלכם צריכה להשתנות יחד עם הרגלי השינה שלכם, ובנוסף גם שילוב של אימונים אירוביים ואנאירוביים לחיזוק הגוף ולהגדלת סיבולת לב – ריאה. אבל אנחנו לא כאן בכדי לדבר על אורך חיים בריא, סתם טיפ חשוב להתחלה, אנחנו כאן כדי להבין מה בתכל'ס הולך לשנות את הגוף שלכם לעד. אז קבלו אותם – ארבע דרכים שוות וכיפיות להתחטבות בריאה ונכונה.

 

פילאטיס מכשירים

שמעתם נכון, פילאטיס מכשירים, למקרה שעוד לא שמעתם על המושג, מדובר על אחד הטרנדים החזקים ביותר בעולם כרגע לחיטוב נכון של הגוף. בנוסף לפעילות האירובית שמביא איתו הפליאטיס, במקצוע הספציפי הזה מצורפים לאימון גם מכשירי כושר שבעצם יוצרים את השילוב המושלם שבלהזיז את הגוף ולהרים משקולות.

 

תאכלו טוב ותשתו הרבה מים

זה נכון שהבטחנו לדבר על התכל'ס אבל זה לא עוד סתם טיפ. אתם לא תראו תוצאות אם לא תשנו את הרגלי התזונה שלכם. הארוחה שאחרי האימון היא בין החשובות ביותר להתפתחות הגוף ולבניית מסת שריר, ובלי שתיית מים מרובה לאורך כל היום ולא רק באימון או אחריו, התוצאות יאחרו להגיע אם בכלל.

 

תתחילו ללכת יותר

הליכה מרובה היא בין הדרכים האפקטיביות והנכונות ביותר לשרפת שומן. מעבר לעובדה שהליכה היא פעילות מרגיע ומשחררת, היא שורפת לכם קלוריות כמעט מבלי שתשימו לב ותאמינו לנו, אף אחד עוד לא הצליח להבליט את הקוביות מבלי לשרוף שומן, לא משנה מה המשקל.

 

נצלו את הזמן "המיותר" שלכם

נכון שלכל אחד ואחת יש ספורט מועדף שבעזרתו הוא מנסה להתחטב אבל במהלך היום כשאתם ממתינים למשהו, כשאתם מחכים או סתם כשמשעמם לכם ואין לכם מה לעשות, נסו להעביר את הזמן בריצה במקום לדוגמה או בשכיבות סמיכה, התוצאות ידברו בעד עצמן.

 

לסיכום

אז בנינו הדרך הטובה ביותר להתחטב לקיץ היא לקום מהספה ולהתחיל לזוז, התמידו, אל תוותרו לעצמכם אך גם היו סבלניים, לא משנה כמה חזק תתאמנו, הזמן הממוצע עד שמתחילים לראות תצאות הינו שלושה חודשים. אז רק בריאות והמון בהצלחה.

אימון קבוצתי

 

אולי יעניין אותך גם