חיפוש

גן עדן פרטי: איך מעצבים את חדר השינה?

כל אחד חולם שיהיה לו חדר שינה מעוצב על הצד הטוב ביותר. שכן, זה ידוע שחדר שינה מעוצב משפיע בין היתר על היחסים האינטימיים בין בני הזוג. בתור מי ששואפים למצב שכזה, יצאנו לבדוק איך מעצבים את חדר השינה על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם כל הפרטים. כשגילינו שזה כל כך קל, החלטנו לכתוב את כל המידע במדריך אחד ולהעלות אותו לרשת. הישארו אתנו ותצאו ממש כמונו, מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להבין איך מעצבים את חדר השינה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שיאפשרו גם לכם להבין איך מעצבים את חדר השינה שלכם, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים. מדובר באנשים שיש להם חדרי שינה מרהיבים. אתם וודאי תוהים – איך הם הגיעו אל האנשים האלה? אז נספר לכם שערכנו סקר מקיף וביקשנו מגולשים לשלוח לנו תמונה של חדר השינה שלהם עם פירוט מקוצר בו הם יסבירו – איך הם הגיעו לעיצוב שכזה? קיבלנו המון עיצובים. יפים יותר ויפים פחות. בסופו של דבר בחרנו את אלו היפים ביותר ובחרנו להציג בפניכם את הפירוט שנכתב לצדם.

 

גן עדן פרטי: איך מעצבים את חדר השינה? התשובה של דן

דן שלח לנו תמונה של חדר שינה מרהיב שמעוצב בסגנון בוהו שיק. לדבריו, הטיפ החשוב ביותר לעיצוב חדר השינה מתחיל בבחירה נכונה של מיטה זוגית. דן מצין כי מיטות זוגיות קובעות את המראה הסופי של החדר. כך שאם בחרתם במיטה שלא מתאימה לסגנון הנבחר, החדר שלכם פשוט לא ייראה טוב. תקשיבו לדן ותיישמו את השלבים הבאים:

  1. תבחרו בעיצוב (למשל בוהו שיק)
  2. תבחרו מיטה זוגית
  3. תמשיכו לעצב את החדר בהתאם לסגנון העיצוב

 

גן עדן פרטי: איך מעצבים את חדר השינה? התשובה של יעל

יעל כתבה שהכי כדאי לעצב חדר שינה עם מומחים בתחום. היא פנתה למעצב פנים וביקשה ממנו שיעצב את החדר בסגנון מסוים. לדבריה, היא לא הייתה צריכה להתאמץ בכלל. הוא רכש את כל הרהיטים והפריטים, כך שהחדר היה מעוצב בהתאם לטעם שלה תוך כמה ימים בודדים.

 

גן עדן פרטי: איך מעצבים את חדר השינה? התשובה של חן

חן אמרה שהדרך שלה לעצב חדר שינה היא באמצעות הסתכלות על קטלוג. היא בוחנת קטלוגים של חברות שונות וכשהיא רואה חדר שינה מעוצב שמתאים לה, היא פשוט מבצעת רכישה של כל הרהיטים ופריטי העיצוב שקיימים בקטלוג.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מעצבים את חדר השינה. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, עליכם רק לעצב את חדר השינה בהתאם לאחד הטיפים וליהנות מזוגיות מדהימה. נאחל לכם עיצוב קל ומרהיב!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

שיש פרביטלי
עיצובים בשיש

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה החדר שלכם, כדאי שתכירו את מגוון העיצובים הניתנים לעיצוב משיש. חברת פרביטל היא החברה המובילה לעיצוב בשיש ולעבודות אבן

קראו עוד »
חדר אוכל
תמונות לתלות במשרד

המשרד הוא אחד המקומות בו אנו מעבירים את רוב שעות היום, לכן חשוב לוודא שאנחנו מרגישים בו בנוח. שיהיה מעוצב באופן שמצד אחד, ישקף אותנו

קראו עוד »