חיפוש

גם בדירה שכורה אפשר לשדרג את הבית בקלות – 3 דרכים לעיצוב מחדש בדירות שכורות

הידעתם? מירב הישראלים גרים בדירה שכורה ולמעשה, גם אלו שרכשו דירות משכירים את הדירה שבבעלותם וממשיכים לגור גם הם בדירה שכורה. אך המגורים בדירה שכורה, לאו דווקא אומרים שאנחנו  צריכים להתפשר על עיצוב הבית. בעל הדירה, אמנם מפחיד את כולנו עם הפיקדונות והערבויות אבל ישנם כמה דרכים לעצב את הבית מחדש, מבלי שבעל הדירה יוכל לקנוס אותנו.
אז איך עושים את זה? יצאנו לבדוק

 

החיים בדירה שכורה

החיים בדירה שכורה הרבה פעמים גוררים אנשים לחיות בפשרה גדולה, וחבל! יש כל כך הרבה דרכים לעצב מחדש את דירה השכורה מבלי לפגוע בה. אין צורך להירתע מבעל הדירה כאשר אתם מחפשים לתת דחיפה קטנה שתביא את הדירה שלכם צעד קדימה. אבל איך עושים את זה? הנה 3 דרכים מומלצות

 

טפט לקיר בדירה שכורה

אנשים רבים חושבים שמדבקת טפט לקיר תהיה קשה מאוד להסרה, אך ההיפך הוא הנכון! לדוגמא, טפט לקיר איכותי של חברת גו גוד הוא לא רק נוח להתקנה, אלה במידה ותצטרכו להסיר אותו הוא יהיה נוח במיוחד להסרה ותוכלו להחזיר את הדירה לקדמותה. באתר של גו גוד תוכלו למצוא מגוון טפטים לקיר בעיצובי תלת ממד שיכניסו נפח לכל חלל.

 

ריהוט מחדש

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לעצב את הדירה השכורה מחדש מבלי "להרוס" אותה, היא להחליף את הריהוט. בד"כ נראה רהיטים בגוונים שחורים, לבנים ואפורים ברוב הסלונים, וזה לאו דווקא דבר טוב. הריהוט שלנו יכול להיות מתווך מצוין להכנסת צבע לחלל, כשנבחר בספה בעלת צבע עז נוכל לשלב צבע בחלל בפשטות ומבלי לפגום בשום דבר.

 

עציצים זה החיים

אין כמו עציצים להכנסת חיים, אוויר וקצת ירוק לחלל שלנו. גם אם אתם ממש גרועים בלשמור עליהם חיים, ישנם לא מעט צמחים שיכולים להיות קלים במיוחד לטיפול ועדיין יכניסו הרבה ירוק וחיים לחלל. נסו לשלב צמחים גבוהים מלאי עלים על הרצפה, עציצים תלויים ונשפכים ואפילו אדניות עם הרבה פרחים. אם תרצו להביא עציצים "עמידים" נמליץ על קקטוסים וסוקולנטיים, שלא מצריכים הרבה השקיה או יחס.

 

לסיכום

בעוד רוב הישראלים מתגוררים בדירה שכורה, בה הם מסתבכים עם העיצוב בגלל הפחד (המובן) שלהם מבעל הדירה, ישנם כל כך הרבה דברים שניתן לעשות כדי לעצב מחדש את הדירה השכורה.
אפשר להדביק על הקירות מדבקת טפט איכותית ותלת ממדית של חברת גו גוד המצוינת, שהיא גם קלה להתקנה וגם קלה להסרה ברגע שנצטרך להחזיר את הדירה בחזרה לבעל הדירה. ריהוט מחדש מועיל מאוד להכנסת צבע לחלל, וכאשר אנחנו מחפשים לעצב מחדש את החלל, זו הדרך היעילה ביותר. עציצים גם הם יכניסו לחלל שלנו צבע רב וחיים, ויוכלו להפוך כל חלל משעמם לחלל מרגש וחי יותר.

פינת ישיבה

 

אולי יעניין אותך גם

שיש פרביטלי
עיצובים בשיש

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה החדר שלכם, כדאי שתכירו את מגוון העיצובים הניתנים לעיצוב משיש. חברת פרביטל היא החברה המובילה לעיצוב בשיש ולעבודות אבן

קראו עוד »
חדר אוכל
תמונות לתלות במשרד

המשרד הוא אחד המקומות בו אנו מעבירים את רוב שעות היום, לכן חשוב לוודא שאנחנו מרגישים בו בנוח. שיהיה מעוצב באופן שמצד אחד, ישקף אותנו

קראו עוד »