חיפוש

בד לווילון לעיצוב הסלון מה חשוב לדעת?

הסלון שלנו הינו אחד מהחדרים המשמעותיים והחשובים של הבית הוא חדר המשפחה, החדר בו אנחנו נחים אחרי יום ארוך, מארחים את החברים והמשפחה ופשוט נמצאים כולנו ביחד.

לכן חשוב מאוד כשמעצבים אותו ליצור בו אווירה נעימה, נינוחה, מרגיעה ואינטימית.

אחת הדרכים הפשוטות, יעילות ויפות לעשות זאת הוא שימוש בווילון.

אך לשם כך צריך לדעת לבחור בד לווילון סלון נכון ומתאים. אז כל מה שחשוב לזכור, איך לבחור את הווילון הנכון לבית.

 

פונקציונליות

מלבד היכולת של הווילון לשדרג את עיצוב בסלון שלנו, הוא גם מהווה פתרון פרקטי ונדרש לבעיות של שמש חזקה וגם לבעיות פרטיות. רובנו חיים בערים בהן המרווח בין שני בניינים אינו גדול והדבר יוצר פגיעה דיי משמעותית בפרטיות האישית שלנו.

שימוש בבד נכון לווילון יכול לפתור לחלוטין את הבעיה הזו. המגוון הרחב של הבדים הקיימים כיום בשוק יכולים לאפשר פתרונות החל מהצללה של אור השמש (ושל יכולת השכנים לראות לתוך הביתה) ועד איטום מוחלט של קרני השמש. לכן, לפני שבוחרים את העיצוב הרצוי, בחנו האם עיצוב זה נותן לכם פתרון פרקטי. זכרו, המגוון הינו רחב מאוד ולכן בוודאות תצליחו למצוא שילוב מתאים של עיצוב ופונקציונליות.

 

סוגי הבדים

קיים גוון רחב מאוד של בדים אשר משתמשים בהם לווילונות, הבחירה הנכונה צריכה להיות שילוב של פונקציונליות, עיצוב ופרקטיות.

אחד מסוגי הבדים הנפוצים ביותר לווילונות בד הינו משי. הוא איכותי ורך, ומאפשר שילוב עם בד טפטה דבר גורם ליציבות של הווילון.

סוג וילון נוסף הינו וילון פשתן, מדובר על וילון העשוי מסיבי ארוכים של הפשתן ולכן הוא נחשב לעמיד ואיכותי מאוד. בבד זה משתמשים בדרך כלל לווילונות אטומים.

גם וילונות מכותנה נחשבים לאיכותיים מאוד והם מתאימים מאוד לסגנון מודרני של עיצוב.

אפשרות נוספת ורכה מאוד הינה וילונות קרפ אשר נחשבים ליוקרתיים מאוד ומעניקים מראה יוקרתי ורך לחלל.

 

תחזוקה

לכל אחד מסוג הבדים שקיימים ישנם יתרונות וחסרונות משלהם. כשבוחרים את סוג הווילון חשוב מאוד גם להתחשב בתחזוקה הנדרשת עליו. אם תבחרו בבד הדורש תחזוקה רבה, יקרה ומסורבלת ולא תוכלו לעמוד בתחזוקה הזו תוך מספר חודשים עד שנים, הווילון יתמלא אבק, הצבע שלו ידהה והוא יהפוך מפריט עיצוב נפלא למעמסה.

לכן, בדקו היטב מול ייצרן הווילונות שבחרתם, מהי התחזוקה הנדרשת, כמה הדבר יעלה והאם ניתן לבצע אותה עם החברה בה רכשתם את הווילון.

 

בחירת צבע

ועכשיו לשלב האחרון, בחירת הצבע. הסיבה שלדעתי מדובר בשלב האחרון הינה העובדה שכיום רוב סוגי הבדים ניתן לבחור במגוון רחב של צבעים ולכן בחירת והתאמת הצבע תהיה לא קשה במיוחד.

בדרך כלל הגוונים שמתאימים לווילונות בסלון הינם צבעים בהירים ורגועים כמו, לבן, בז', צהבהב, פנינה ועוד.

עם זאת, ישנם חללים בהם הווילון הינו שבירת הצבע של החלל ובמקרים כאלה יבחרו גוונים כהים יותר ואף וילונות עם הדפסים.

העצה האחרונה והחשובה ביותר בעיניי הינה, אל תשכחו להתייעץ עם מומחים. אם אתם בוחרים להשקיע בווילון איכותי, בחרו בצורה מושכלת וחכמה, כך תוכלו להנות מהווילון שלכם לשנים רבות.

 

חדר שינה מעוצב

אולי יעניין אותך גם

שיש פרביטלי
עיצובים בשיש

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה החדר שלכם, כדאי שתכירו את מגוון העיצובים הניתנים לעיצוב משיש. חברת פרביטל היא החברה המובילה לעיצוב בשיש ולעבודות אבן

קראו עוד »
חדר אוכל
תמונות לתלות במשרד

המשרד הוא אחד המקומות בו אנו מעבירים את רוב שעות היום, לכן חשוב לוודא שאנחנו מרגישים בו בנוח. שיהיה מעוצב באופן שמצד אחד, ישקף אותנו

קראו עוד »