חיפוש

לתלות תמונה ולהישאר מודרני

כשמעצבים חדר ישנם הרבה דברים אליהם יש להתייחס: ריהוט החדר, היכן למקם את הריהוט, באיזה צבע לצבוע את הקירות וגם – איזה תמונות לתלות על הקירות והיכן.

תליית תמונות היא אלמנט חשוב ביותר בעיצוב פנים, שכן חדר ללא תמונה נראה כאילו משהו חסר בו.

כשבוחרים תמונה ישנם מספר גורמים אליהם יש להתייחס ודברים שצריך לדעת.

כיצד נבחר תמונה באופן נכון, ומה חשוב לדעת בעת רכישת תמונה? בכתבה זו נעבור על כמה מהדגשים החשובים.

 

התאימו את ז'אנר התמונה לעיצוב החדר

תמונות מגיעות בז'אנרים שונים וצבעים מסוימים, ואותם מומלץ מאוד להתאים לסגנון החדר ועיצובו. תמונה לא נתלית בחלל הריק, ועל אף שתליית תמונה יכולה להכניס ניגוד חיובי ועניין לחדר, כדאי שהיא תתאים לאופיו של החדר. דוגמאות לסוגים נפוצים של תמונות:

תמונות שלכם על קנבס:

תמיד תוכלו לתלות תמונות קנבס שלכם או תמונות שאתם צילמתם, בין אם מדובר בנוף יפה או תמונות שלכם עם אנשים שאתם אוהבים. היום ממש אין צורך להיות צלם מקצועי כדי להוציא תמונה יפה באיכות טובה, וכל שצריך זה טלפון סלולרי או מצלמה, ולשלוח את התוצר להדפסה על קנבס.

 

תמונות פופ ארט:

תמונות בהן נעשה שימוש בצבעים צעקניים, קלילים וצבעוניים המכילות אלמנטים שונים מתוך התרבות הפופולארית, מעולמות כגון מוזיקה, קולנוע, אופנה, תיאטרון, פוליטיקה ועוד. תמונות כאלו מושכות את העין, והן הדבר הראשון שיסתכלו עליו כשיכנסו לחדר.

 

תמונות אבסטראקט:

תמונות שלרוב נעדרות גופים מוחשיים, וכוללות עצמים מופשטים וחיבור אומנותי בין צבעים וגוונים. תמונות אבסטראקט מתאימות לחדרים המעוצבים באופן מתוחכם ומודרני ולעיצוב מינימליסטי.

 

תמונות נוף ריאליסטיות:

תמונות המציגות התרחשויות טבעיות כגון תופעות טבע יוצאות דופן, נופים פסטורליים ועוד. תמונות כאלה מתאימות מאוד לבתים וחדרים המעוצבים באופן כפרי, בהם בולטים אלמנטים חזקים של עץ.

 

לכו עם הטעם שלכם

לעיתים בעת בחירת תמונות אנחנו מסתנוורים אחרי טרנדים אומנותיים או בוחרים תמונה לפי מה שאנחנו חושבים שירשים את מי שיבקר בבית שלנו. בעוד שלהשאיר רושם חיובי זה מובן וחשוב, הרגשה נוחה ונעימה בבית שלנו זה חשוב יותר. טרנדים אומנותיים חולפים ומבקרים בבית שלנו עוזבים בסופו של דבר, ומי שנשאר ורואה את התמונה בכל יום זה אנחנו – לכן כדאי לבחור תמונה לפי טעמנו המשקפת את האישיות שלנו.

 

השקיעו במסגור התמונות

מסגרת היא חלק חשוב מהתמונה. ככל שמדובר בתמונה גדולה יותר, כך המסגרת גדולה ומשמעותית יותר ובכל פעם שאתם מסתכלים על התמונה אתם רואים גם את המסגרת. לכן מומלץ להשקיע גם ברכישת המסגרת, כאשר ככל שאתם משקיעים יותר כסף בתמונה כך מומלץ להשקיע גם במסגרת.

 

מה המחיר הסטנדרטי לתמונה?

ישנה קשת מחירים רחבה מאוד עבור תמונות וכוללת את כל המחירים. היום כבר ממש אין צורך להיות עשיר כדי להנות מתמונות איכותיות עבור הבית שלך, וניתן לעשות זאת במחיר השווה לכל כיס.

 

תמונה

אולי יעניין אותך גם

שיש פרביטלי
עיצובים בשיש

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה החדר שלכם, כדאי שתכירו את מגוון העיצובים הניתנים לעיצוב משיש. חברת פרביטל היא החברה המובילה לעיצוב בשיש ולעבודות אבן

קראו עוד »
חדר אוכל
תמונות לתלות במשרד

המשרד הוא אחד המקומות בו אנו מעבירים את רוב שעות היום, לכן חשוב לוודא שאנחנו מרגישים בו בנוח. שיהיה מעוצב באופן שמצד אחד, ישקף אותנו

קראו עוד »