חיפוש

תמונות לתלות במשרד

המשרד הוא אחד המקומות בו אנו מעבירים את רוב שעות היום, לכן חשוב לוודא שאנחנו מרגישים בו בנוח.

שיהיה מעוצב באופן שמצד אחד, ישקף אותנו ומצד שני, ישרה אווירה נעימה לכל מי שנכנס אלינו למשרד..

 

משפטי מוטיבציה

משפטי מוטיבציה מזכירים לנו לפעמים בשביל אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, יש בהם משהו שיכול להניע אותנו גם כשקמנו על רגל שמאל. מספיק משפט אחד נכון, שיעניק לכל עובד השראה לחזור ולהניע פרויקט תקוע, או כוח לבצע מטלות פחות מהנות.

זה יכול להיות משפט אנונימי שאמר פעם חכם סיני, מנהיג רוחני ופוליטי כמו גנדהי, או אולי משפט של איש חזון – דוגמת סטיב ג'ובס. כל משפט שיניע אתכם ואת העובדים שלכם לחתור להישגים.

 

אם המשרד לא יגיע להר ההר יגיע למשרד

בנוף האורבני של המשרדים בתל אביב, לפעמים יש חשק לראות קצת ירוק, קצת טבע. פחות סביר שחשק זה יגרום לכם לעזוב את תעשיית ההייטק ולצאת לחקור שבטים בדרום הודו. אבל הכנסת אלמנטים של טבע לתוך המשרד כגון תמונות של נופים או עציצים, יכולים להקליל על תחושת המחנק שפוקדת אותנו לפעמים במשרד

 

מי אני מה אני?

טרנד שלא עוזב וכנראה שגם לא יעזוב את עולם העיצוב הוא תמונות אבסטרקטיות. תמונות מסוג זה מעודדות מספר תהליכים. כאשר מצד אחד, הן יכולות לעודד את העובדים לצאת מהקופסא, ולהזכיר שיצירתיות איננה מוגדרת כדבר אחד, אלא יכולה להתבטא במגוון דרכים ותחומים.

מצד שני, תמונות אבסטרקטיות בדרך כלל נותנות מראה מודרני ויוקרתי למרחבים. כך שכאשר מגיעים אורחים ועמיתים לפגישה, האסתטיקה האבסטרקטית תשדר מסרים פסיכולוגיים תת מודע של יוקרה ורצינות.

 

תארים, תעודות הוכרה, פרסים וגזרי עיתונים

מקום העבודה שלכם הוא המקום בו האחרון בו אתם צריכים להפגין צניעות. אם הפגנתם הצטיינות בתחום מסוים וקיבלתם על כך הכרה, אל תפחדו להשתמש בהכרה זו שהרי הרווחתם אותה בכבוד.

תליית תעודות הצטיינות או תעודות זכייה מתחרויות משפיעות מאוד על הדרך בה אחרים תופשים אתכם. בפגישות עסקיות, עצם תעודות אלה יכולות לבנות לכם תדמית של מומחים, עוד לפני שהוצאתם מילה מהפה, תדמית שעליה קמות ונופלות עסקאות.

 

תמונות על פי נושא

זכרו להתאים את התמונות שאתם תולים במשרד, לתחום בו אתם מתעסקים או מעניקים שירות. שהרי כשיגיע הלקוח הוא יקבל תחושה שהוא הגיע למקום הנכון.

לצורך העיניין אם יש לכם קליניקה להלבנת שיניים – תרצו להראות דמויות בעלות שיניים לבנות ובריאות, על מנת להעביר את המסר שכאן הלקוחות יקבלו את החיוך המושלם.

 

סיכום

תמונה אחת שווה אלף מילים – בלי לומר כלום התמונות כבר אומרות בשבילכם הרבה. בחרו תמונה שלא רק תדרבן אתכם ואת הסביבה שלכם, אלא כזאת שתפנה לרגש של המתבונן ותשעביר לו את המסר הנכון.

 

חדר ישיבת

אולי יעניין אותך גם

שיש פרביטלי
עיצובים בשיש

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה החדר שלכם, כדאי שתכירו את מגוון העיצובים הניתנים לעיצוב משיש. חברת פרביטל היא החברה המובילה לעיצוב בשיש ולעבודות אבן

קראו עוד »