חיפוש

איך פועל מחולל חמצן נייד?

אחד החידושים המעולים בשנים האחרונות, הוא מחולל החמצן הנייד. אפשר לקחת אותו לכל מקום, להשתמש בו גם בחופשות או טיולים, כל זה, ללא צורך בחיבור לחשמל. בקיצור, הגיע הזמן שתתרגלו לאיכות חיים אחרת.

 

רגע רגע, למה בכלל צריך מחולל חמצן נייד?

מחולל חמצן נייד, הוא מכשיר רפואי נשימתי, אשר פותח על מנת לסייע לאנשים עם רמת חמצן נמוכה בדם בגלל מגוון סיבות שונות:

  • אסתמה או קוצר נשימה
  • בעיות לב
  • נפחת ריאות
  • מחלות ריאה שונות
  • דום נשימה בשינה
  • אנמיה
  • זיהום בדרכי הנשימה ועוד

מחוללי חמצן, החלו להיכנס לבתים בשנות ה-90 לאחר חידושים שקרו בתחום הטכנולוגי ואיפשרו לייצר מכשירים קטנים וביתיים.

 

שיפור מיידי בחיי היומיום

מחולל חמצן נייד, משמעותו, שיפור מיידי באיכות החיים. מחולל חמצן נייד, מאפשר להשתתף בפעילויות יומיומיות שונות, כמו לדוגמא טיולים בארץ ובחו"ל, מפגשים חברתיים, או אפילו ללכת לעבודה.

מי שסובל מרמות חמצן נמוכות בדם, לעיתים עלול לסבול גם מבעיות שונות המתווספות בעקבות זאת, כמו לדוגמא דיכאון הנגרם ממחסור ביציאה מכותלי הבית בשל קושי נשימתי, אי יכולת לנהל שגרת חיים רגילה, בעיות פיזיות הנגרמות ממחסור בפעילות ועוד.

מחולל חמצן נייד, יכול לשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלכם, להעלות את רמות החמצן בדם ובעצם לאפשר לכם לנהל אורח חיים עם הרבה פחות מגבלות.

 

איך עובד מחולל חמצן נייד?

מחולל החמצן הנייד, מאפשר למטופל להגדיר שני סוגים של זרימת אוויר, האחת רציפה והשנייה בפולסים. למחולל החמצן הנייד יש 4 שלבים:

  1. מחולל החמצן אוסף אוויר מהסביבה
  2. פילטרים עם סיב מיוחד וחכם, מפרידים בין החמצן לשאר חלקי האוויר
  3. נעשה ויסות אוטומטי של זרימת החמצן הנקי ע"פ ההגדרה של המשתמש
  4. מתחילה אספקת חמצן טהור ומרוכז אל המטופל

בעזרת ארבעת השלבים הללו, מחולל החמצן מאפשר עלייה ברמת החמצן בדם של המטופל ומאפשר לו לעשות פעילויות יומיות שהתקשה לעשות אותן בעבר.

 

אילו סוגים של מחוללי חמצן קיימים?

ישנם שני סוגים של מחוללי חמצן הקיימים היום בשוק.

מחולל חמצן נייח – מחולל חמצן עם חיבור לחשמל, לרוב יהיה מסיבי יותר במידותיו וביצועיו ויתאים לשימוש ביתי.

מחולל חמצן נייד – מחולל חמצן קל משקל, ללא צורך לחיבור לחשמל בעת השימוש. מאפשר שימוש גם מחות לכותלי הבית, אפשר לקחת לחו"ל או לטיולים ועוד.

 

לסיכום

אם אתם סובלים מרמת חמצן נמוכה בגוף וזה מקשה על פעילויות שונות וחברתיות בחיי היומיום שלכם, כדאי להתייעץ עם רופא ולשלב מחולל חמצן כחלק משגרת חייכם, על מנת שתוכלו לחזור לעשות את הפעילויות שאהבתם!

מחולל החמצן עובד באופן פשוט ומשמש בעיקר לסינון חמצן מתוך האוויר והזרמה ישירה שלו למטופל. קיימים שני סוגים עיקריים של מחוללי חמצן, נייח או נייד ולהם יתרונות שונים ושימושים שונים.

מטופל

 

אולי יעניין אותך גם