חיפוש

פיצוי עקב תאונת דרכים

למרבה הצער, תאונות דרכים הן דבר נפוץ בישראל כאשר בכל שנה מתרחשות אלפי תאונות דרכים הגוררות נזק רב בגוף ברכוש ומקרים רבים עולות למעורבים בחיים עצמם.

במציאות הנוכחית איש אינו חסין ממעורבות בתאונת דרכים, וישנם מספר דברים שעליכם לדעת במקרה ותקלעו לתאונה.

 

היעזרו בעורך דין – לא משנה באיזה צד אתם

חשוב מאוד עבור כל אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים להיעזר בשירותו של עורך דין תאונות דרכים – וזה חשוב גם אם נפגעתם בתאונה ואתם לא אשמים בכלל וגם אם אתם הצד הפוגע. נרחיב מעט על החשיבות לכל הצדדים:

 

חשיבות עורך דין עבור הנפגע:

עורך דין תאונות דרכים יסייע לנפגע בתאונה לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לו לפי חוק כך שיכסו את ההוצאות והנזקים שנגרמו לנפגע בגין התאונה. חברות הביטוח יעדיפו לא לשלם לנפגע פיצויים ויעשו זאת אם יתאפשר להן – ותפקידו של עורך דין תאונות דרכים הוא שמצב זה לא יתאפשר.

 

חשיבות עורך דין עבור הפוגע:

עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לפוגע במניעה או מיתון צעדי ענישה כגון עונשים פליליים, שלילת רישיון נהיגה ועוד.

יש לציין כי הצגת תאונות הדרכים נעשתה כאן בצורה מעט דיכוטומית של פוגע מול נפגע, ולא כל תאונות הדרכים הן כאלה – לעיתים שני הצדדים אשמים, או שאף צד אינו אשם ובמקרים רבים נגרם נזק לכל המעורבים. בכל המקרים האלו כל הצדדים זקוקים לעורך דין.

 

כך תבטיחו קבלת פיצויים בגין תאונת דרכים

אם חס וחלילה תהיו מעורבים בתאונת דרכים, תוכלו לעשות את הפעולות הבאות כדי להבטיח את קבלת הפיצויים המגיעים לכם:

רישום כל פרט:

אם מתאפשר לכם, מייד לאחר התאונה קבלו ורשמו כל פרט רלוונטי אודות התאונה והצדדים המעורבים: פרטי הנהגים, מספרי הרכבים, מספרי פוליסות הביטוח ועוד.

 

צלמו את הנזק לרכוש ולגוף:

מומלץ לצלם את הנזק שנגרם לרכב מזוויות שונות, ואם אתם יכולים גם את הנזק שנגרם לגוף שלכם באופן שיציג את כלל הנזק.

 

קבלת טיפול רפואי ראשוני:

קבלת טיפול רפואי מיידי חשובה כמובן לבריאותכם שנמצאת תמיד מעל הכל. בנוסף, חשוב לקבל טיפול מכיוון שבמהלכו ישנו תיעוד לנזקים שנגרמו שעשוי לסייע לכם בקבלת הפיצויים בהמשך.

 

שמרו כל מסמך הנוגע לתאונה:

חשוב מאוד לשמור כל מסמך רפואי או כל קבלה בגין הוצאה שנגרמה בשל התאונה ולהעביר לעורך הדין המטפל בכם. קבלות אלה יסייעו לכם לקבל את הפיצויים בגובה שהולם את הנזק שנגרם.

 

משרד עורכי דין נזיקין – לסיוע משפטי עבור מעורבים בתאונות דרכים

משרד עורכי דין נזיקין אריאלה גפן הינו משרד דין מוביל בתחומו, המתמחה בין השאר בתאונות דרכים. עורכת הדין אריאלה גפן העומדת בראשות המשרד היא בעלת ניסיון רב בתחום, וייצגה שנים רבות חברות ביטוח וכן לקוחות שתבעו חברות ביטוח. למשרד ניסיון באלפי תביעות ואחוזי הצלחה מרשימים.

 

תמרור

אולי יעניין אותך גם