חיפוש

מתי נצטרך עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה, אולי מעלה אצל חלק מכם קונוטציה שלילית, או רגשות פחות נעימים. אך האמת היא שלעורך דין לענייני משפחה ישנם שירותים רבים להציע לכם, לצורך תחומים רבים בחיים – במהלך תקופות נעימות, וגם במהלך תקופות נעימות פחות. על כן, בכתבה הבאה נפרט עבורכם את המקרים השונים בהם כדאי להיעזר בעורך דין לענייני משפחה.

 

הסכמי ממון

אם הינכם בני זוג שזה עתה החליטו להתחתן – ראשית מזל טוב. דעו כי ישנה אפשרות לבצע הסכמי ממון. משמעות ההסכם היא שגם בעת חיים משותפים יחד, שותפות ברכוש ואולי גם אף בכסף של שני בני הזוג, במקרה של פרידה – הרכוש המחולק לכל אחד מבני הזוג ידוע מראש. בנוסף לאלו, מטרת ההסכם היא לסדר מראש עניינים אשר עשויים להיות שנויים במחלוקת, במקרה בו חלילה היחסים בין בני הזוג יעלו על שרטון. דעו כי להסכם תוקף משפטי לכל דבר ועניין, ולכן חשיבותו היא גדולה כל כך.

 

ידועים בציבור

בני זוג שאינם מעוניינים להינשא כדת וכדין, אך החליטו כי הינם רוצים לחיות את חייהם יחד מעתה והלאה, יוכלו להגדיר את עצמם בצורה רשמית כידועים בציבור. הגדרה זו נעשית בדרך כלל בליווי עורכת דין לענייני משפחה, אשר הפגישות עימה יסדירו את התהליך וכן יביאו את בני הזוג להכרת כל הזכויות שלהם בנושא.

 

כתיבת צוואה

באם החלטתם כי הגיע הזמן להתכונן ליום שאחרי המוות, ולהכין צוואה שתשמש את בני משפחתכם ואת הקרובים לכם, אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה. כתיבת הצוואה באמצעות עורך דין מומחה בתחום תקנה למסמך תוקף משפטי, מה שיקל על תהליך פתיחת צוואה ביום שאחרי, ותביא לקיומו של רצונכם בתחומים השונים. כמו כן, כתיבת צוואה מבעוד מועד אצל עורך דין לענייני משפחה, תמנע מחלוקות וריבים מיותרים אצל בני המשפחה בנושא זה.

 

חלוקת ירושה

לעיתים, גם לאחר כתיבת צוואה ומסמך לחלוקת ירושה על ידי המנוח, מתעוררות מחלוקות ואף התנגדויות שונות מצד אחד הקרובים לנפטר, מה שעלול לעורר אי נעימויות וכן אי הסכמות רבות. על כן, אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה אשר יסייע לכם בתהליך של פתיחת הצוואה ומסמכי חלוקת הירושה של הקרוב אליכם שזה עתה  הלך לעולמו.

 

גירושין

כאשר בני זגו מחליטים להתגרש, עולים עניינים טכניים שונים שיש לבצע אותם כמו חלוקת רכוש וממון, הסדרי ראיה של הילדים, משמרות, וכן חלוקת מזונות. באם תבחרו לעבור את תהליך הגירושין בליווי עורך דין מומחה לענייני משפחה, תוכלו להבטיח לעצמכם את טובת הילד, ואת כך שכל הפעולות המשפטיות יעברו בצורה חלקה ומהירה עד כמה שניתן.

 

לסיכום,

לסיכומו של דבר, פעמים רבות במהלך החיים אנו נתקלים במקרים בהם יש צורך לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה. בחרו בעורך דין מקצועי, איכותי, ומומחה בתחומו, שיעניק לכם שירות בצורה הטובה ביותר.

עורכת דין

 

אולי יעניין אותך גם