חיפוש

אורטוקל: הבחירה החכמה לטיפול יעיל ובטוח בכאב אורטופדי

כאבים אוטופדיים שמקורם במערכת השרירים והשלד עלולים להיות בעלי השפעה משמעותית על חיי היומיום של האדם ולהפריע לתנועתיות ולרווחה הכללית. בין אם הכאבים נגרמו מתוצאה מפציעה, מחלה כרונית או שחיקה, הכרת האמצעים הקיימים לטיפול יעיל הינה חיונית למציאת הקלה בכאב ולהביא לשיפור איכות החיים. במדריך זה נסקור את הגורמים השונים לכאבים אוטופדיים ואת השפעתם על שגרת החיים, ונציע מגוון של אפשרויות טיפול בטוחות ויעילות. 

 

אורטוקל והכל קל

כאב אוטופדי שמקורו במערכת השרירים והשלד יכול להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים ולהגביל את הניידות, את העצמאות ואת ההנאה מפעולות פשוטות שכולנו רגילים לעשות. אורטוקל הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרים אורטופדים למגוון של בעיות רפואיות הנגרמות בשל מחלות או פציעות במפרקים, בצוואר, בכתפיים, בגב העליון והתחתון ובכפות הרגליים.

המוצרים הינם יעילים, בטוחים לשימוש, איכותיים ומעוצבים כך שניתן ללבוש אותם מעל או מתחת לבגדים ולשמור על סגנון אופנתי בדיוק בסטייל שלכם. רכשו אורטוקל כדי להבטיח לעצמכם איכות חיים, חזרה לשגרה ואל הפעולות שאתם הכי אוהבים.

רכישת אורתוקל

עזרים תומכי פיזיותרפיה ושיקום

טיפולי פיזיותרפיה ושיקום הינם חיוניים לטיפול בכאבים אוטופדיים על ידי מתן תרגילי התעמלות מתאימים, מתיחות וטיפולים ידניים לשיפור הכוח, הגמישות וטווח התנועה. בין טיפול אחד למשנהו, על מנת להבטיח את ההישגים שהגעתם אליהם ולמנוע פציעה חוזרת, חשוב להעזר בעזרים תומכי פיזיותירפיה ושיקום ולשמור על הגוף שלכם חזק ובריא עד לתרגול הבא.

 

אביזרים במקום תרופות

כמובן שאיננו באים להחליף את התרופות במידה והן נחוצות לריפוי דלקות, מניעת זיהומים ועוד, אך אין ספק שנטילה ממושכת ותכופה של משככי כאבים היא איננה בריאה וגם עלולה להזיק. במקום עוד ועוד משככי כאבים, תוכלו לנסות אביזרים שונים שתפקידם מניעת תנועה ותזוזה, הפחתה משמעותית בכאב המקומי, קירור או חימום תוך כדי הפעלת לחץ עדין וכדומה כדי להשתחרר בהדרגה מהתלות במשככי כאבים.

 

לאחר התערבות אורטופדית

התערבות אורטופדית כגון ניתוח או החדרת מסמרים לתיקון שברים, מחייבת אי תזוזה והגנה מלאה כדי שהאיבר הפגוע יוכל להשתקם ולהחלים בשלווה. אביזרים אורטופדים שונים יכולים למנוע תזוזה לחלוטין, או להבטיח כי האדם המנסה לחזור לעצמאות ולתנועה חופשית לא ייפצע על ידי תמיכה וקיבוע האזור הפגוע. בנוסף, מוצרי הנעלה שונים כגון נעליים, סנדלים ואף כפכפים אורטופדים יכולים להקל על ידי תמיכה להקל על כאבים הקשורים למצבים כגון פלנטר פאסייטיס או רגליים שטוחות.

התערבות אורטופדית

במהלך פעילות גופנית

פעילות גופנית הינה חשובה לבריאות הגוף והנפש, כשאתם רוצים לעסוק בפעילות גופנית שהולמת את יכולותיכם תוכלו להסתייע באביזרים תומכים שונים למניעת תזוזת יתר, נקעים או פציעות אחרות של מפרקים וחוליות, ובכך להמשיך ליהנות מן השגרה האהובה עליכם מבלי להחמיץ דבר.

 

לסיכום

שילוב של אביזרים אורטופדיים יכולים להביא להקלה משמעותית בכאב אורטופדי שמקורו בעצמות ובשרירים כתוצאה משחיקה, מפציעה, מהחלמה מניתוח או ממחלה כרונית. אינכם צריכים למנוע מעצמכם פעילות גופנית שאתם אוהבים או לבלות עם המשפחה והחברים, תוכלו להרגיש הרבה יותר עצמאיים וחופשיים ועם העיצוב הנכון, גם להרגיש אופנתיים.

טיפול בכאב אורטופדי

אולי יעניין אותך גם