חיפוש

אילו סוגי עבודה ניתן לעשות באירופה וארה"ב ולכמה זמן

נוודות דיגיטלית הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאתנו. לאחרונה אנו שומעים על חברים, קרובי משפחה ואפילו שכנים שהחליטו לעזוב את שגרת החיים בישראל, כדי לעבוד בארצות הברית ובאירופה. שינוי מרענן זה הוביל אותנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין מהם סוגי העבודה הנפוצים שמתאימים לישראלים. נזמין אתכם להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שאליהן הגענו. מי יודע? אולי תחליטו בסיום המדריך לקחת חלק בהליך ולהגשים את החלום שלכם.

 

אפשרות מספר 1 – מלצרות

לא ניתן להעלות מדריך שעוסק בעבודה בחו"ל מבלי להציג את המשרה המוכרת ביותר, מלצרות. אם יש לכם ניסיון בתחום ואתם רוצים לשנות את הנוף מסביבכם, תוכלו פשוט לבחור ביעד המתאים לכם ולבדוק את אפשרויות התעסוקה שבו. נדגיש שזוהי עבודה שתמיד יהיה בה ביקוש, פשוט בגלל שיש היצע רחב של מסעדות ובתי קפה ביעדים שבהם מדריך זה עוסק.

מִטְבָּח

אפשרות מספר 2 – מכירות של פריטי אומנות

קרוב לוודאי ששמעתם בעבר על מישהו שעסק בעברו במכירה של פריטי אמנות. שכן, זוהי עבודה בארצות הברית שסוחפת אליה צעירים אחרי צבא (אבל לא רק). נדגיש שמדובר באפשרות שמתאימה למי שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • דוברי אנגלית בשפה גבוהה
  • מעוניינים לעבוד במכירות
  • מכירים את עולם האמנות מקרוב

מי שיבחרו בעבודה זו יצטרכו לעבור בין בתים ולהציע לדיירים עבודות אמנות מיוחדות שניתן לתלות על גבי קירות הבית.

 

אפשרות מספר 3 – הובלות

אם יש לכם כוח פיזי וכולם מסתייעים בכם לביצוע הובלות קטנות, אתם צריכים לערוך בירור על עבודה באירופה. שכן, יש ביקוש רב ביבשת זו בכל הנוגע להובלות. נסביר בהזדמנות זו שתצטרכו לבחור תחילה במדינה אירופאית, כדי שיתאפשר לכם לגלות מהו השכר הממוצע שניתן בה למובילים.

שכן, יש מדינות שבהן השכר נחשב לגבוה במיוחד, בעוד אחרות מספקות שכר נמוך למי שעוסקים בתחום. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות מעבודה מספקת ומכניסה.

 

כמה זמן ניתן לעבוד באירופה וארצות הברית?

משך זמן העבודה בארצות הברית ובאירופה תלוי בגורמים שמשתנים מאדם אחד לאחר. בתור התחלה יש לבחון את סטטוס ההגירה שלכם ואת האישור לאשרת עבודה שקיבלתם. שכן, יש לצורך הדוגמא אנשים שנחשבים לתושבים במדינת היעד.

אלה מקבלים בדרך כלל אישור עבודה ללא מגבלה של זמן. מומלץ לבדוק את הנושא מול חברות כוח אדם שמסייעות במציאת עבודה בחו"ל. שכן, אלה מכירות בקריטריונים השונים והן יוכלו לסייע במציאת העבודה המתאימה ביותר לא רק מבחינת העיסוק, אלא גם מבחינת משך השהות במדינת היעד.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את סוגי העבודה שניתן לקחת בהם חלק באירופה ובארצות הברית. בשלב זה אתם מכירים במידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לפנות לגורם רלוונטי שיסייע לכם לברר את משך השהות האפשרית עבורכם במדינת היעד.

ארצות הברית

אולי יעניין אותך גם