חיפוש

איפה קונים ציוד לחיילים?

בשירות בצה"ל שמירה על ציוד נחשבת לערך עליון אשר מעידה עד כמה חייל מצליח במילוי בתפקידו. הערך של שמירה על ציוד בצה"ל נועד לבנות אצל החיילים משמעת נוקשה ואחריות אישית, ומתבטא בכך שחיילים מחויבים לעבור מסדרים קפדניים בהם נבדקת רמת הציוד שלהם והאופן בו הם משפצרים אותו (משפרים בדרכים שונות). כתוצאה מכך קניית ציוד צבאי יש לבצע בכובד ראש ובמקומות הנכונים. אז כיצד ואיפה ניתן לעשות זאת?

 

חנויות ציוד לחיילים ולמטיילים

חנות ציוד לחיילים הן כאלה שבהן ניתן למצוא ציוד המיועד לצרכים של חייל, אשר לרוב נוגעים לשהייה ממושכת בשטח. לכן, לרוב ניתן יהיה למצוא ציוד מסוג זה גם בחנויות ציוד לטיולים. בחנויות אלו תוכלו למצוא ציוד חדיש ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לכך, הקנייה בחנויות אלו מאפשרת מגוון רחב של סוגי ציוד שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, כאשר ניתן גם להתייעץ במהלך הקנייה עם המוכרים בחנות.

חנויות ציוד לחיילים ולמטיילים

אתרי אינטרנט

כיום אין דבר כמעט שלא ניתן להשיג באינטרנט, החל מכומתה פשוטה ועד לרצועות טקטיות מיוחדות. באמצעות שיטוט קצר, ניתן למצוא את האתרים הרשמיים של יצרני ציוד לחיילים וכך לקנות את הפריטים במחירם המקורי. עם זאת, חשוב לזכור כי קיימים סיכונים בקניית ציוד לחיילים באינטרנט וכדאי להכירם.

ציוד אשר נועד לחייל קרבי כמו נעלי שטח, חייב להתאים למידותיו של אותו חייל באופן מדויק, אחרת ייתכן והציוד רק יגביל אותו ולא יאפשר לו להביא את ביצועיו המיטביים לידי ביטוי. על כן, ציוד מסוג זה מומלץ למדוד טרם הרכישה – דבר שלא מתאפשר בקנייה באינטרנט.

בנוסף, באינטרנט חלק מהאתרים נחשבים למפוקפקים במיוחד ולעיתים הם מוכרים חיקויים זולים שאיכותם ירודה או שנוטים להיהרס במהירות, ולכן גם בהיבט זה האמינות של קניית ציוד לחייל באינטרנט לעיתים נטולה בספק. משום כך, גם בקנייה באינטרנט יש לרכוש מוצרים  מחברות ומותגים מוכרים.

 

תרומות

רוחב הלב של עם ישראל והרצון הרב של חיילים לעזור לבאים אחריהם מביא פעמים רבות לקירוב לבבות בצורת תרומות של ציוד לחיילים. לא פעם קורה שחייל מסיים את שירותו ונשאר עם ציוד שימושי אשר צבר במהלך השנים, ומחפש היכן ניתן להעניק אותו. על מנת ליצור קשר עם תורמים מסוג זה ניתן לחפש ברשתות החברתיות אשר מהוות פלטפורמה מרכזית למציאת תורמים.

תרומות

רגע, על אילו סוגי ציוד מדובר?

בכל הנוגע לציוד עבור חיילים, האפשרות הראשונה העולה היא כמובן מדים, אשר בהם עושה שימוש כל חייל בצבא. ביחס לשאר סוגי הציוד, חשוב לוודא כי הוא מתאים לאופי השירות של אותו חייל. במידה ומדובר בלוחם קרבי, מומלץ מאוד לרכוש ציוד שימושי לשהות בשטח כמו גרביים עבות, דיאודורנטים, חוטים, ציוד חם ועוד. בחנויות שונות ניתן גם למצוא ציוד קרבי כמו מגיני בירכיים, מחזיקי מחסניות וציוד יעיל נוסף כמו חבלים חזקים, סלוטייפים ורצועות לנשק.

 

סיכום

במידה ואתם מחפשים ציוד לחיילים, הדרך הטובה והבטוחה ביותר היא להגיע לחנות לציוד לחיילים ומטיילים ולחפש שם את הציוד הרלוונטי. אם אין באפשרותכם לעשות זאת, ישנם פתרונות אחרים כמו קניית ציוד באינטרנט וחיפוש תרומות. מה שבטוח הוא שחשוב מאוד לוודא שהציוד אותו אתם קונים הוא ציוד איכותי ועמיד, שכן הוא צריך לשרת אתכם לאורך זמן ממושך.

איפה קונים ציוד לחיילים

אולי יעניין אותך גם