חיפוש

הצעדים לתכנון אירוע מושלם עם קוסם

אתם מתכננים לערוך בקרוב אירוע עם מופע של קוסם? ברכותינו! בחרתם נכון! רגע לפני שתשלחו הזמנות לאורחים, אתם צריכים שתהיה לכם תכנית.
 לא, זה לא משנה אם מדובר ביום הולדת, חתונה, בת מצווה או כל אירוע אחר – אתם צריכים קודם כל שתהיה לכם תכנית מסודרת שתכלול את הצעדים לתכנון האירוע. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הצעדים שחשוב שתערכו רגע לפני שאתם מתחילים בארגון של האירוע עצמו.

 

תבדקו שמקום האירוע מתאים להופעה של קוסם

רגע לפני שאתם סוגרים מקום לאירוע ושולחים הזמנות לכולם, אתם צריכים לשלוח לקוסם את הפרטים הבאים:

  • המיקום – יכול להיות שאתם מתכננים לארגן את האירוע שלכם במקום מרוחק שבסופו של דבר, אתם עשויים לגלות שהקוסם בכלל לא מגיע לשם. לכן, אתם צריכים לשלוח לו מיקום של האירוע (גם אם עדיין לא בחרתם אולם או מרחב שבו תערכו את האירוע עצמו). כך תוכלו לחסוך לעצמכם עגמת נפש בהמשך.
  • שם המרחב – בחרתם כבר אולם או מרחב שבו אתם מתכננים לערוך את האירוע? מצוין! עכשיו אתם צריכים לשלוח לקוסם את שם המקום, כדי שהוא יוכל לבדוק במה בדיוק מדובר. אם נניח בחרתם במרחב פתוח, תחת השמים, אתם תצטרכו לשלוח לו פרטים נוספים שיופיעו בשורה הבאה.
  • צילום של המרחב – במידה ובחרתם במרחב פתוח, כמו יקב, גן אירועים וכו', אתם תצטרכו לשלוח לקוסם תמונה של המקום כדי שהוא יוכל לראות שיש לו מקום להציב את הבמה ואת הפריטים השונים שהוא מביא עמו.

 

תספרו לכל החברים שלכם שאתם מזמינים קוסם לאירוע

עכשיו, אחרי שמסרתם לקוסם את כל הפרטים אודות המיקום, שם המרחב וצילומים של המרחב, אתם יכולים להתחיל ולספר לכל החברים והאורחים שצפוי להיות באירוע שלכם קוסם. אנחנו ערכנו אירוע חברה לאחרונה ובחרנו לשתף את העובדים שלנו לגבי הבחירה שלנו בקוסם באופן מקורי.

העברנו לכולם את הקישור הבא במייל: https://www.yago.co.il וביקשנו מהעובדים, לפני שהם נכנסים לקישור, שינחשו מיהו המפעיל שצפוי להיות באירוע שלנו. העובד הראשון שענה נכונה זכה בפרס מפנק (אל תדאגו, יש לנו אפשרות לעקוב ולראות מי רימה ונכנס לקישור לפני שכתב את התגובה).

 

תערכו תיאום ציפיות עם הקוסם

הצעד החשוב ביותר שהאירוע שלכם לא יהיה שלם בלעדיו הוא תיאום ציפיות. חשוב מאוד שתדברו עם הקוסם כמה ימים לפני האירוע, תבררו מולו את הפרטים הבאים ותרשמו לכם במהלך השיחה את הכול, כדי שתוכלו ביום האירוע להתארגן בהתאם:

  • משך המופע
  • האם יש הפסקה במהלך המופע
  • אביזרים\ דברים אחרים שיש להכין מראש (למשל, בקבוק מים, חיבור לחשמל ועוד) חשוב מאוד לערוך את הצעד הזה, כך תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם אירוע מושלם.

 

אמן חושים

 

אולי יעניין אותך גם