חיפוש

איך לבחור תקליטן מקצועי לחתונה שלכם

חתונות במיקום לא משהו, או בהגשת ארוחה בינונית הן עוד איכשהו נסלחות, אולם חתונה עם חוויית מוזיקה גרועה היא בלתי ניתנת לכפרה.

בחירת תקליטן ספץ לחתונה שלכם היא חשובה מאין כמוה, כי בסוף מי שלוקח את האווירה ומשחק בה כרצונו – זה הוא, והדבר הכי חשוב בחתונה – זו האווירה.

אז איך תבחרו תקליטן איכותי לחתונה שלכם? כל הטיפים לחתונה שמתנגנת פרפקט.

 

איך לבחור תקליטן לחתונה?

בוודאי גם אתם זכיתם לנכוח בחתונות המאה שבהם האווירה הייתה שלמות, מול חתונות בהם התאמצתם לרקוד כי המוזיקה הייתה נמוכה מדי או במקצב לא מתאים. כדי שהחתונה שלכם תהיה דומה לסוג הראשון, חשוב לבחור בקפידה תקליטן לחתונה. היכון, הכן… צא!

 

חפשו המלצות

כמו לפני רכישת כל מוצר או שירות אחר, ההמלצה שלנו היא לחפש המלצות. שאלו ידידים ובני משפחה שמבינים במוזיקה והתעניינו אצלם על מי הם ממליצים, אחרי הכל, הקרובים שלכם מכירים אתכם היטב ויוכלו לקלוע לטעמכם כל האפשר. תוכלו לבדוק גם אילו תקליטנים ממוקמים גבוה בגוגל, מה שמצביע על פופולריות רבה יותר – מיליארדי סינים הרי לא טועים.

 

כן, זה מקובל – קבעו פגישה עם התקליטן

זה נכון, אנחנו יודעים שהלו"ז שלכם צפוף ושל התקליטן עוד יותר, אבל זה לא סיבה לוותר על פגישה קריטית של תיאום ציפיות. ה-DJ המפורסם שימי אוחיון, חברת קלאמוס, משתף אותו מניסיונו במשך כמעט שני עשורים בעולם המוזיקה באירועים, כולל אירועי שואו מטורפים של גדולי הסלבס: "פגישה עם התקליטן ערב החתונה היא חובה, כך ניתן לבדוק כימיה, לראות שמשדרים על אותו גל, להגיע לעמק השווה מבחינת המחיר ולוודא שהכל ילך כשורה". פגישה מוקדמת היא מתכון לאירוע שלו ומקצועי יותר.

 

אל תתעצלו, שריינו ערב וצאו לשמוע אותו בלייב!

אם אתם רוצים להיות שלמים עם עצמכם לחלוטין, תוכלו לבדוק עם התקליטן על אירוע קרוב בסביבה, ולבדוק איך הוא מבצע ניצוח על חתונה בלייב. כל המלצה או סרטון וידאו לא יתנו לכם אינדיקציה כמו לראות אותו בפועל נותן הופעה.

 

צרו ביחד את הנוסחה המיטבית לאירוע שלכם

אחרי שהחלטתם שזה האיש, חשוב שתבנו יחד את הפלייליסט לחתונה בלי לדלג על אף שלב: שירי חופה, שירי אווירה, שירי שבירת כוס ושירי ריקודים. הקפידו שהסגנונות יתאימו למגוון האורחים שיגדשו את החתונה שלכם, מבלי לוותר על סגנון אישי.

 

כך תבחרו את ה-DJ לחתונה שלכם

אל תשאירו את המשימה הזו לרגע האחרון, קבלו המלצות, קבעו פגישה מראש וסכמו את הכל כולל הפרטים הקטנים. אל תשכחו לסכם מי משלם על אקו"ם, מי אחראי להבאת הציוד והאם ישנה הגבלה על השעות. חשוב גם לוודא שהתקליטן מגיע עם עוד איש צוות ושהוא מכיר היטב את מקום החתונה. לאחר היערכות מוקדמת נכונה, מירב הסיכויים שהאירוע שלכם ינחל הצלחה מזהירה.

בליינים

 

אולי יעניין אותך גם