חיפוש

3 דברים שכנראה שכחת לארגן לחתונה

ארגון של חתונה זה לא עניין של מה בכך. שכן, יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר. לאחר שעברנו את החתונה שלנו בשלום, הבנו כי עלינו להציג בפני כולם את הדרך שלנו לארגן את האירוע על הצד הטוב ביותר. לכן, יצאנו במדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את 3 הדברים שאנחנו זכרנו, אבל אחרים כנראה שכחו בארגון החתונה שלהם. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם לא צפויים לשכוח אותם.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שקיבלנו ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בארגון של חתונה. כן, אנו מוכרחים להודות שהארגון שלנו היה מושלם לא בגלל שאנחנו מושלמות. אלא בגלל שהסתייענו בהרבה אנשים שנמצאים מסביבנו. ראוי לציין כי מדובר במי שעוסקים ביום יום בתחומים הבאים:

  • מפיקי אירועים
  • מדריכת כלות
  • סטייליסטיות וכו'

אנו רוצות לנצל את הבמה ולהודות לכל אלו שסייעו לנו בהכנות לחתונה שלנו. שכן, בזכותם, החתונה שלנו הייתה מושלמת ולא שכחנו דבר.

 

הדבר ה – 1 שכנראה שכחתם לארגן לחתונה וכדאי שתעשו זאת בהקדם

מדובר בדבר חשוב מאוד שכולנו יודעים שצריך אותו, אבל לעיתים, יש כל כך הרבה משימות ודברים לעשות, שדווקא הדבר החשוב הזה נשאר מאחור ונשכח. מדובר כמובן ברכישה של הלבשה תחתונה לכלות. חשוב מאוד שתשימו לעצמכם תזכורת ותכתבו בה כי עליכם לערוך רכישה בהקדם של הלבשה תחתונה לכלה. אם אין לכם זמן לצאת לחנות, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לבצע רכישה מקוונת ולסמן "בוצע" על המטלה הזו.

 

הדבר ה – 2 שכנראה שכחתם לארגן לחתונה וכדאי שתעשו זאת בהקדם

סביר להניח ששכחתם לסדר את מקומות הישיבה בשולחנות. מדובר בעניין שגם כן נשאר תמיד לרגע האחרון ואז מבצעים אותו בלית ברירה. חשוב מאוד שתקדישו לזה זמן כבר עכשיו. שכן, האורחים שלכם צריכים להרגיש בנוח ולהיות ליד אנשים שהם מכירים. אז תעשו טובה, אל תשכחו את העניין הזה.

 

הדבר ה – 3 שכנראה שכחתם לארגן לחתונה וכדאי שתעשו זאת בהקדם

כנראה שכחתם לארגן לעצמכם בגדים נוחים שיהיו זמינים לכם בתיק לאחר החתונה. אנחנו לא מדברים על פיג'מה סקסית, אלא על בגד שפשוט יהיה לכם נוח להיזרק לתוכו לאחר האירוע. בואו נהיה כנים, מדובר באירוע שיוציא מכם את כל האנרגיה. יש סיכוי גם שתצאו ממנו שיכורים, אז כדאי שיהיה לכם חולצת טריקו ומכנסיים נוחים שיאפשרו לכם להרגיש 100 אחוז נוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שכנראה שכחתם לארגן לחתונה שלכם. עכשיו, כשאתם מודעים לדברים הללו שאחרים בדרך כלל שוכחים, נותר לכם רק לשים לב שאתם מבצעים אותם. נאחל לכם בהצלחה ושלא תשכחו דבר.

חופה

 

אולי יעניין אותך גם