חיפוש

איזה אטרקציה מומלצת לאירוע עם חברים קרובים?

החלטתם שאתם סוף סוף קובעים להיפגש אחרי כמה ניסיונות כושלים שבסוף כל אחד מכם נשאר בבית מול המחשב? מזל טוב! עכשיו נותר לכם רק לבחור אטרקציה מומלצת, כזו שתתאים לכל החבר'ה ותגרום לכם להבין שעשיתם נכון כשבחרתם לצאת מהבית (למרות שבינינו, הייתם מעדיפים להישאר מול המחשב עם הפיג'מה והפיצוחים) אז איזו אטרקציה מומלצת לאירועים עם החברים הקרובים? יצאנו לבדוק ומצאנו את האטרקציות הבאות:

 

הצגה בתיאטרון

אנחנו יודעים מה אתם חושבים עכשיו: "מה לנו ולתיאטרון?" אז אנחנו חייבים לציין שגם אנחנו חשבנו ככה כשאייל, החבר הקרוב שלנו סיפר לנו בהתלהבות לפני כמה חודשים שהוא קנה לנו כרטיסים להצגה בתיאטרון. מיותר לציין שהיה קשה מאוד להוציא אותנו מהפיג'מה ובסוף יצאנו מהבית איתה ועם הפיצוחים, כשאנחנו סקפטיים ביותר. אבל הכל השתנה אחרי שהגענו להצגה, והבנו שמדובר באירוע ייחודי, כזה שלא יוצאים אליו כל יום.

האווירה באולם הייתה ייחודית וההצגה הייתה מצחיקה מאוד. בקיצור, לא ציפינו ליהנות בכזו רמה בתיאטרון. לכן, בחרנו להציג בפניכם את האפשרות המפתיעה הזו בתור האופציה הראשונה. שימו לב! היא מתאימה לאנשים עם ראש פתוח במיוחד. כך שאם החברים שלכם מקובעים ומעדיפים אטרקציות רגילות, כדאי שתבחרו את האפשרות הבאה.

 

מופע סטנדאפ

אם החברים שלכם הם מביכים כמו שלנו (כאלה שמגיעים לתיאטרון עם פיג'מה ופיצוחים) אז האפשרות הזו מתאימה להם כמו כפפה ליד. אין בכלל התלבטות, אתם צריכים להציע לחברים שלכם לצאת למופע סטנדאפ. אם מסיבה כלשהי הם לא זורמים על יציאה מהבית וכולם עדיין בפיג'מות, אתם יכולים להיות רגועים כי יש לנו רעיון גאוני עבורכם. אתם יכולים ליצור קשר עם סטנדאפיסט עכשיו ולהזמין אותו אליכם הביתה להופעה. אם אתם בוחרים באטרקציה הייחודית הזו, כדאי שתבדקו שאתם עומדים בתנאים הבאים:

  1. יש לכם בית גדול יחסית או חלל שמאפשר לארח בו חברים והופעה
  2. יש לכם מערכת הגברה (אם לא, הסטנדאפיסט יביא אתו, אבל חשוב ליידע אותו מראש)
  3. יש לכם תאורה מספקת לאירוע

 

ערב בירה בבר

אפשרות לאטרקציה נוספת היא יציאה לבר. אם אתם לא בטוחים איזה בר מתאים ליציאה הנוכחית שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: "האם יש לי כוח לצאת הערב מהפיג'מה?" אם עניתם בחיוב, אתם יכולים לצאת לדאנס בר שנמצא במרחק נסיעה. רק תכינו מראש את בגדי היציאה שלכם והבושם שאתם הכי אוהבים. אם עניתם בשלילה ואתם עדיין יושבים מול המחשב עם נעלי בית, כדאי שתצאו לבר השכונתי.

שם, תמיד יקבלו אתכם כמי שאתם. עם פיג'מה או עם חליפה מחויטת וכפכפים. העיקר שתבואו ליהנות. אלו היו 3 האטרקציות המומלצות לאירוע עם חברים קרובים. אנו מאחלים לכם שתבחרו את האטרקציה שתאפשר לכם ליהנות במקסימום עם פיג'מה או בלי.

 

מופע תיאטרון

אולי יעניין אותך גם